snoozz

Hvad vis ens sundhedsbehandler er sexet?

Recommended Posts

snoozz

Fx en sygeplejerske ( eller måske i flertal endda?

Jeg havde selv et problem dels med at gå  - så gik jeg tur med en supersød pige! eller piger hun var varn 25-30 eller nogetr gg

Og de kom tit med sygepljerske-stidernde, for at at gær alm ting som tjekke blodtryk og lign !

Men SÅ en dag, havde jeg enestue, og så have lægen middagspause..... ok nej det var en fantasi lige der.

Men der var en sygepljerkser i Næstved, som jeg nærmest forsøger at blive syg igen for at komme der til og dermed se hende igen... selvom jeg allerede ved hun er gift gggg.

Og bør man egenligt føle noget sekuelet når en læge eller gygeplejerkse piller en i røven ?

Og

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 timer siden, snoozz skrev:

Fx en sygeplejerske ( eller måske i flertal endda?

Jeg havde selv et problem dels med at gå  - så gik jeg tur med en supersød pige! eller piger hun var varn 25-30 eller nogetr gg

Og de kom tit med sygepljerske-stidernde, for at at gær alm ting som tjekke blodtryk og lign !

Men SÅ en dag, havde jeg enestue, og så have lægen middagspause..... ok nej det var en fantasi lige der.

Men der var en sygepljerkser i Næstved, som jeg nærmest forsøger at blive syg igen for at komme der til og dermed se hende igen... selvom jeg allerede ved hun er gift gggg.

Og bør man egenligt føle noget sekuelet når en læge eller gygeplejerkse piller en i røven ?

Og

Ja, det er helt normalt.

Jeg har fået en fed orgasme hver gang jeg har fået lavet en gynækologisk undersøgelse.🤩

Ironi kan forekomme.

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik

Du kan være evigt forvisset om at sygeplejersker har de samme hede fantasier om mænd som dig, mange af dem gennemgår KUN studierne - alene for at tilsnige sig lidt erotik med en halvgammel, sløj, indskrumpet mandsling fra oplandet. 😍

• Synes godt om 3
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

-haha i er sjove, men så var der også en fysioterapeut, og dem i strålebehandlingen, pigerne ved skranken, man møder i det hele taget mange unge kvinder på hospitalet. Så måske er det en god idé at blive indlagt igen !? gg

Entrelac, jeg kan da godt hjælpe med gynækoligiske undersøgelser, det behøver du da ikke til lægen for da ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 44 minutter siden, snoozz skrev:

-haha i er sjove, men så var der også en fysioterapeut, og dem i strålebehandlingen, pigerne ved skranken, man møder i det hele taget mange unge kvinder på hospitalet. Så måske er det en god idé at blive indlagt igen !? gg

Entrelac, jeg kan da godt hjælpe med gynækoligiske undersøgelser, det behøver du da ikke til lægen for da ?

Du lyder mere og mere som en gammel klammert.:ad!:

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 23 minutter siden, Entrelac skrev:

Du lyder mere og mere som en gammel klammert.:ad!:

Og det er dem som de fleste sygehusene er fyldt med i deres seksede ens for alle underhyller

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Er det med at blive pillet på af en sygeplejerske ikke mest en fantasi, helt unge drenge har? Husker svagt, at når vi skulle til skolelægen der i 10 års-alderen, fnisede og jokede nogle af drengene over, hvor spændende, men også lidt flovt, at det var, at de nu skulle ind og have deres boller undersøgt af en sygeplejerske....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Det er vist lidt en myte. Det med sygeplejersken når man går i skole. De spørger mest om man husker at spise morgenmad, og måske vejer og måler en. Der skal vist være en konkret mistanke om noget er galt før de vil se nærmere på dinglebærrene !

Entrelac så er det heldigt at nogle kvinder tænder på "gamle klammerter" . uanset om det er på en date, til en fest, eller sygeplersken på sygehuset... PS jeg er "kun 37 år!, så hvad skal jeg så kalde de damer på 50-60 år der tænder på en som mig gg?

Jeg er ikke engang specielt sportstrænet, rockertype eller har tatoveringer GG. Jeg har ikke engang hul i øret det er jeg for pivset til at turde få lavet !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

"Usømmelig omgang med lig" får en helt ny betydning gg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 10 timer siden, snoozz skrev:

Det er vist lidt en myte. Det med sygeplejersken når man går i skole. De spørger mest om man husker at spise morgenmad, og måske vejer og måler en. Der skal vist være en konkret mistanke om noget er galt før de vil se nærmere på dinglebærrene !

Ja, det må være en myte det med sygeplejersken, for mig bekendt var det lægen der tjekkede, om drengenes testikler var på plads og om forhuden kunne trækkes tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind