Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Patrioten

Efterkommerne bliver aldrig danskere !

Recommended Posts

Erpe
For 1 time siden, Martin Kruss skrev:

Er du bindegal?!!!?
Har du sét hvad din illebitte terrorgruppe har gjort?!??

Jeg er ....
komplet .....
Udelukkende  .....

Ja, den eksisterer jo ikke i Danmark og åbenbart heller ikke i Europa.

Men vi diskuterede heller ikke islamisk stat i Syrien, men derimod de små fransktalende lande med muslimsk flertal i Vestafrika. Der er sådanne grupper små og har heller ikke været i stand til at erobre magten.

Der er dog en lidt større gruppe i Nigeria, der har omtrent lige mange muslimer(49%) og kristne(49%). Men det er ikke den muslimske oprørsgruppe, der er hovedproblemet i Nigeria, med derimod terrororganisationen MEND (Movement for the Emancipation of the Niger Delta), der dræber og kidnapper oliearbejderne, der arbejder for de europæiske og amerikanske olieselskaber, fordi MEND ønsker kontrol med og nationalisering af olien i Nigeria.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 6 timer siden, Erpe skrev:

At der er en lillebitte terrorgruppe, der kæmper for at lave en islamisk stat i enkelte af de lande, hvor er muslimsk flertal, men ikke kommer igennem, fordi flertallet er imod det, beviser da bare det modsatte af, hvad du gerne vil overbevise alle om i din hadefulde hetz mod muslimer!

Israel er en agressiv stat, der går ind i nabolandene, fordriver befokningen og sprænger deres huse i luften bare, fordi Israel ønsker at oprette ulovlige jødiske bosættelser i stedet. At du elsker dette i dit grænseløse had mod muslimer viser jo bare, at du ønsker en lovløs verden, hvor krige dominerer overalt. 

Men som humanist og tilhænger af fred kan jeg overhovedet ikke følge dig. 

Hvis du er tilhænger af fred og humanisme er forstår jeg sku ikke hvorfor du forsvarer islam som står for præcis det modsatte:

“Ni ud af de ti lande, hvor kristne har det værst, er muslimske. Det er lande, hvor muslimsk fundamentalisme spiller en central rolle, og hvor religiøse autoriteter direkte opfordrer til kamp eller vold mod ikke-muslimske mindretal. Heriblandt kristne. I lande som Syrien og Irak, der rangerer henholdsvis som nummer seks og syv på listen har Islamisk Stats oprettelse drevet tusinder af kristne på flugt. Men uden for de IS-kontrollerede områder, forfølges kristne også.”

https://www.berlingske.dk/internationalt/forfoelgelse-og-vold-mod-kristne-har-sendt-hundredtusinder-paa-flugt

Læg mærke til at artiklen er helt ny !

Der findes overhovedet ingen undskyldning for at forsvare Islam !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
On 3.7.2019 at 02:31, MP66 skrev:

Nu ved jeg ikke om nogen af jer nogensinde har været i fængsel, men der hvor jeg var var der ca halvt af hvert. Etnisk danske og grønlændere for sig, og så alle muslimer (uanset fra hvilket land) i en anden "fløj".

Eftersom jeg er etnisk dansk blev jeg sat i dansker-fløjen. Men der var ekstremt ubehageligt at være. Fx var der stor harme over at jeg nægtede at betale til den fælles køkkenkasse. (man købte ind sammen af ting "alle" bruger, som alt, pasta og lign). De skulle have ind med skeer at jeg overhovedet ikke brugte køkkenet og derfor heller ikke havde tænkt mig at betale for andres ædelse.

En anden blev sur over at jeg pruttede på toilettet (hvor skulle jeg ellers gøre det mere passende ???)... og en 3. smed en sko i hovedet på mig angiveligt fordi jeg snorkede.

Så bad jeg om at blive flyttet hen til muslimerne. Og der var ingen problemer overhovedet. De var rigtigt søde faktisk. Selv da vagterne stjal min smøger/tobak, gav de mig smøger indtil jeg fik en chanche for at købe nogen igen selv (man kan kun købe ind 2 gange om ugen). Og selv da jeg havde købt igen, ville de ikke engang have dem tilbage !

De lånte mig også en tyk bog at læse i mens jeg lå og kedede mig (kræftsyg) kaldet koranen. Jeg nåede dog ikke ret langt i den, da jeg skulle løslades 3 dage senere ;)

TLDR: Der var aldrig vold eller andre former for optøjer blandt muslimerne, ikke engang når en "vantro" som mig var iblandt dem. I dansker-afdelingen var der jævnligt hærværk, slagsmål og andre problemer.

Så hvis jeg nogensinde skal i fængsel igen (håber jeg ikke) men så vil jeg fra starten bede om at blive sat sammen med muslimerne på stedet ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 28 minutter siden, Patrioten skrev:

Hvis du er tilhænger af fred og humanisme er forstår jeg sku ikke hvorfor du forsvarer islam som står for præcis det modsatte:

“Ni ud af de ti lande, hvor kristne har det værst, er muslimske. Det er lande, hvor muslimsk fundamentalisme spiller en central rolle, og hvor religiøse autoriteter direkte opfordrer til kamp eller vold mod ikke-muslimske mindretal. Heriblandt kristne. I lande som Syrien og Irak, der rangerer henholdsvis som nummer seks og syv på listen har Islamisk Stats oprettelse drevet tusinder af kristne på flugt. Men uden for de IS-kontrollerede områder, forfølges kristne også.”

https://www.berlingske.dk/internationalt/forfoelgelse-og-vold-mod-kristne-har-sendt-hundredtusinder-paa-flugt

Læg mærke til at artiklen er helt ny !

Der findes overhovedet ingen undskyldning for at forsvare Islam !

Nordkorea nævnes som et af de værste lande, men er ikke muslimsk!

Dette viser jo, at det ikke bare er muslimer, der forfølger kristne. Desuden er kristne i sikkerhed også i et muslimsk land som Libanon!

Så hvad er problemet mon? Der er især to svar: USA og Israel, der jo begge betragter muslimer som andenrangsmenesker, fordi de i stedet tror på kristendom og jødedom. Begge lande er så fanatiske, at forsvarer både oprettelsen af Israel og Israels ulovlige bosættelser på nabolandenes territorier. 

Nordkorea betragter ligeledes kristne med mistænksomhed og som mulige spioner for USA. Dette går tilbage til Koreakrigen, men har jo også USA’s fortsatte boycot af Nordkorea som årsag.

Andre lande er tidligere franske eller britiske kolonier og hader stadig til dels disse magter for deres behandling af befolkningen i kolonierne. Men det ligger dog så langt tilbage, at de har været parate til forsoning. Undtagelsen er muligvis et land som Pakistan. Men igen er det især USA’s behandling af deres land, der er årsagen. For de accepterer ganske enkelt ikke at være et andenrangsland, der ikke kan få adgang til verdensmarkedet på lige fod med alle andre.

Jeg forsvarer ikke islam, der efter min opfattelse jo bare er en religion som alle andre. Jeg forsvarer heller ikke kristendommens forbrydelser i kolonitiden, eller da kirken støttede, at sorte ikke var rigtige mennesker og derfor kunne bruges som slaver. For jeg er ikke religiøs og bliver derfor ikke fornærmet på kristendommens vegne bare, fordi der nu også dukker andre religioner op i Europa!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 1 time siden, Erpe skrev:

Nordkorea nævnes som et af de værste lande, men er ikke muslimsk!

Dette viser jo, at det ikke bare er muslimer, der forfølger kristne. Desuden er kristne i sikkerhed også i et muslimsk land som Libanon!

Så hvad er problemet mon? Der er især to svar: USA og Israel, der jo begge betragter muslimer som andenrangsmenesker, fordi de i stedet tror på kristendom og jødedom. Begge lande er så fanatiske, at forsvarer både oprettelsen af Israel og Israels ulovlige bosættelser på nabolandenes territorier. 

Nordkorea betragter ligeledes kristne med mistænksomhed og som mulige spioner for USA. Dette går tilbage til Koreakrigen, men har jo også USA’s fortsatte boycot af Nordkorea som årsag.

Andre lande er tidligere franske eller britiske kolonier og hader stadig til dels disse magter for deres behandling af befolkningen i kolonierne. Men det ligger dog så langt tilbage, at de har været parate til forsoning. Undtagelsen er muligvis et land som Pakistan. Men igen er det især USA’s behandling af deres land, der er årsagen. For de accepterer ganske enkelt ikke at være et andenrangsland, der ikke kan få adgang til verdensmarkedet på lige fod med alle andre.

Jeg forsvarer ikke islam, der efter min opfattelse jo bare er en religion som alle andre. Jeg forsvarer heller ikke kristendommens forbrydelser i kolonitiden, eller da kirken støttede, at sorte ikke var rigtige mennesker og derfor kunne bruges som slaver. For jeg er ikke religiøs og bliver derfor ikke fornærmet på kristendommens vegne bare, fordi der nu også dukker andre religioner op i Europa!

Ha ha google igen !

Selvfølgelig bruger du det eneste land der ikke er muslimsk uden med et eneste ord at kommentere hvorfor de øvrige muslimske lande forfølger kristne !

Der er snart ikke flere kristne i Mellemøsten så kan du give mig en eneste god grund til hvorfor vi stadig skal tage imod muslimer ?

Spar mig for flere google beretninger !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg synes bare man skal holde det religiøste i sin kirke/synageoge/moske eller hvad man nu har. Min datter er da både døbt og konfirmermeret i den kristne tro, lige som jeg selv er.

Men det betyder på ingen måde at jeg er fantatisk. Jeg går ikke engang kun i kirke til jul, kun ved "store begivenheder" som hvis nogen dør eller konfirmation, eller et bryllup.

Og det er ikke engang folkekirken men en frikirke.

Det var sådan jeg lærte min kæreste at kende - en masse piger som ikke var fra min alm skole - nå det er en helt anden snak ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 11 timer siden, Patrioten skrev:

Ha ha google igen !

Selvfølgelig bruger du det eneste land der ikke er muslimsk uden med et eneste ord at kommentere hvorfor de øvrige muslimske lande forfølger kristne !

Der er snart ikke flere kristne i Mellemøsten så kan du give mig en eneste god grund til hvorfor vi stadig skal tage imod muslimer ?

Spar mig for flere google beretninger !

Og som “kristent” [slettet af moderator], ignorerer du igen, at der er lande, hvor kristne og muslimer lever fredeligt side om side uden de mindste problem. I f. eks. Libanon lever der endog også jøder, og der ligger kirker, moskeer og synagoger side om side. Men du vil jo bare hetze og opfordre til krig og overgreb mod alle muslimer (samt mod alle, der af udseende ligner “muslimer”)!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Ideen om at kristne bliver forfulgt alle steder med muslimer, er absolut forkert, og drives alene af folk med en agenda imod islam.

I lande med konflikter er der to parter, og ikke kun forfølgelse. Muslimer bliver i den grad også forfulgt mange steder, som i Mongoliet, Myanmar, Bosnien, Central Afrika osv. - så dette billede man forsøger at male af Islam som en ufredens religion, er noget useriøs og ensporet.

Og selvfølgelig findes der lande hvor kristne og muslimer bor sammen i fred.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 12 minutter siden, Erpe skrev:

Og som “kristent” fanatisk islamofobisk hadedyr, ignorerer du igen, at der er lande, hvor kristne og muslimer lever fredeligt side om side uden de mindste problem. I f. eks. Libanon lever der endog også jøder, og der ligger kirker, moskeer og synagoger side om side. Men du vil jo bare hetze og opfordre til krig og overgreb mod alle muslimer (samt mod alle, der af udseende ligner “muslimer”)!

Hej Erpe

Er du sød at slette/rette dit indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
For 29 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Ideen om at kristne bliver forfulgt alle steder med muslimer, er absolut forkert, og drives alene af folk med en agenda imod islam.

I lande med konflikter er der to parter, og ikke kun forfølgelse. Muslimer bliver i den grad også forfulgt mange steder, som i Mongoliet, Myanmar, Bosnien, Central Afrika osv. - så dette billede man forsøger at male af Islam som en ufredens religion, er noget useriøs og ensporet.

Og selvfølgelig findes der lande hvor kristne og muslimer bor sammen i fred.

Det er desværre ikke helt sandt... I Danmark og resten af Europa finder en accepteret systematisk forfølgelse af mellemøstlige kristne og nykristne sted... alle ved det, men ingen taler om det. I Danmark er flere blevet udsat for voldlige overfald og vi har været nødt til at lave en undergrundskirke, ja undergrundskirke i Danmark! Så alt den smak om demokratiske rettigheder, gælder åbenbart ikke for alle, så jo min ven, kristne bliver forfulgt over hele Europa, og det er en forfølgelse, der er fuldt ud accepteret.                               

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...