Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Patrioten

Efterkommerne bliver aldrig danskere !

Recommended Posts

Patrioten
For 37 minutter siden, Zorglup skrev:

Jeg ved ikke helt, om jeg skal grine eller græde …..

Jeg tror at du, som de fleste andre, skal nøjes med at ryste på hovedet over den form for virkeligheds fornægtelse !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Hvis nogen skulle undre sig over hvorfor kristne blev smidt overbord !

“Onsdag opsamlede et flådefartøj de ombordværende og fragtede dem til Palermo på Sicilien, hvor politiet anholdte de 15 muslimske bådflygtninge.

De kommer fra henholdsvis Elfenbenskysten, Senegal, Mali og Guinea og de er anklaget for “adskillige grove mord motiveret af religiøst had,” skriver BBC”

https://www.dr.dk/nyheder/udland/baadflygtninge-anholdt-smide-kristne-over-bord

Man kan undre sig over at nogen undrer sig over at motivet er religiøst had !

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 55 minutter siden, Zorglup skrev:

Jeg ved ikke helt, om jeg skal grine eller græde …..

Måske kan jeg hjælpe dig med din beslutning? jeg vil foreslå lad os grine sammen😂 jeg tror næppe mange efterkommere af nigerianere og ghanalesere bliver danskere:D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 23 minutter siden, Patrioten skrev:

Jeg tror at du, som de fleste andre, skal nøjes med at ryste på hovedet over den form for virkeligheds fornægtelse !

Nemlig meeen derfor kan vi jo godt trække lidt på smilebåndet:)

• Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 5 timer siden, Patrioten skrev:

Hver gang beviserne bliver for overvældende belemres vi med Google indlæg som bortforklaring !

Du undrer dig over hvad konflikten mon handlede om - alle andre undrer sig over at du undrer dig !

I har givet et enkelt tvivlsomt eksempel, som I påstår beviser, at muslimerne på alle flygtningeskibene vil smide kristne ombord i Middelhavet for at drukne dem. Jeg kan give dig et stærkere bevis for så uhyrlig en påstand som, at “danske mænd vil myrde enlige kvinder og deres børn og lade både mødrenes og børnenes lig forsvinde sporløst!”. Bevis: Marianne Pedersen og hendes børn fik den skæbne, og deres lig er aldrig blevet fundet! Dette er dokumenteret og den formodede morder sidder i fængsel! Men vi aner stadig ikke med sikkerhed, hvad der egentlig skete ombord på det flygtningeskib, hvor muslimer fra andre lande påstås at have myrdet flygtninge fra de kristne lande Ghana og Nigeria.

Så accepterer du, at alle danske mænd går rundt og pønser på at myrde enlige kvinder og deres børn for at lade deres lig forsvinde sporløst?? Eller er det kun, når muslimer er indblandet, at du accepterer lige så uhyrlige påstande på endnu tyndere beviser? Er dit fanatiske had mod muslimer bare for stort til, at du overhovedet kan se det urimelige i dette??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 9 timer siden, dewey skrev:

Måske kan jeg hjælpe dig med din beslutning? jeg vil foreslå lad os grine sammen😂 jeg tror næppe mange efterkommere af nigerianere og ghanalesere bliver danskere:D

Hvorfor dog ikke det? I plejer jo at hævde, at det er den muslimske tro og ikke hudfarven, der er afgørende, og den del af Afrika, der ligger syd for Sahara, er stærkt domineret af kristendommen, der der står meget stærkere end islam. Så hvad med at få inviteret en masse af afrikanere fra landene syd for Sahara til Danmark? De får nok lige så mange børn som muslimerne og kan derfor danne en stor stærk kristen folkegruppe som modvægt mod muslimerne! Det må da lige være noget for jer?

Eller er det om muslimerne og deres tro bare en løgn, som I bruger til at skjule, at det i virkeligheden er brune og sorte menneskers mørke hudfarve, som I hader?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 6 timer siden, Erpe skrev:

Men vi aner stadig ikke med sikkerhed, hvad der egentlig skete ombord på det flygtningeskib, hvor muslimer fra andre lande påstås at have myrdet flygtninge fra de kristne lande Ghana og Nigeria.

Hvad snakker du om - har du overhovedet læst de links jeg vedlagde ?

Nåh nej du finder jo nok en eller anden rejsebeskrivelse fra google som du plejer når du ikke kan svare !

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
Skrevet (redigeret)
For 20 timer siden, Patrioten skrev:

Hvis nogen skulle undre sig over hvorfor kristne blev smidt overbord !

“Onsdag opsamlede et flådefartøj de ombordværende og fragtede dem til Palermo på Sicilien, hvor politiet anholdte de 15 muslimske bådflygtninge.

De kommer fra henholdsvis Elfenbenskysten, Senegal, Mali og Guinea og de er anklaget for “adskillige grove mord motiveret af religiøst had,” skriver BBC”

https://www.dr.dk/nyheder/udland/baadflygtninge-anholdt-smide-kristne-over-bord

Man kan undre sig over at nogen undrer sig over at motivet er religiøst had !

Man kan undre sig over, at du er og ondsindet nok til at undre dig uden overhovedet at sætte dig ind i tingene!

Men at de kom fra Elfenbenskysten, Senegal, Mali og Guinea forklarer faktisk en hel del. Alle disse lande er fransktalende lande i Vestafrika, og de har nu mest muslimske befolkninger på grund af indvandring og påvirkning nordfra. Deres regeringer er dog ikke muslimske. Men landene har haft borgerkrige og muslimske oprør. Landene har også ret store kristne mindretal, og både Frankrig og USA har et par gange måttet gribe ind i en konflikt.

Det eneste underlige er, hvorfor der var muslimske flygtninge fra disse lande ombord på flygtningeskibet? Mit gæt er, at der har været tale om kriminelle, der var på flugt fra myndighederne i deres eget land. Dette ville jo også forklare, hvorfor de angreb flygtninge fra de kristne lande længere mod øst.

Men du er jo nok ligeglad. Bare du kan bruge det til generelt og stupidt at hetze mod muslimer fra helt andre lande uden at tage hensyn til, hvad der virkelig skete!

Redigeret af Erpe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 9 minutter siden, Erpe skrev:

Man kan undre sig over, at du er [BIIIP] og ondsindet nok til at undre dig uden overhovedet at sætte dig ind i tingene!

...

Erpe det er ikke i orden at kalde debattører "stupide". 

Ret venligst dit indlæg.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 22 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Erpe det er ikke i orden at kalde debattører "stupide". 

Ret venligst dit indlæg.

OK. Det var nu heller ikke personen, som jeg mente var stupid. Men derimod konklusionen og måden at debattere på.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...