Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Patrioten

Efterkommerne bliver aldrig danskere !

Recommended Posts

Patrioten
For 2 timer siden, Erpe skrev:

OK. Jeg kan se fra dit link, at der er tale om konvertitter med muslimsk baggrund. Sådanne “kristne” opfattes ofte som hyklere og forrædere, der forsøger at opnå personlige fordele ved at skifte religion. De overfaldes derfor ikke, fordi de er kristne, men fordi de opfattes som hyklere.

Arhh kan det nu være rigtigt ? Det er jo “fredens religion” vi taler om !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Nogen påstår den største trussel er højreekstremismen, men hvor i hede h... h...... bliver den af ???

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 26 minutter siden, Patrioten skrev:

Jeg hæfter mig især ved at de medier du fornægter næsten altid har links til den oprindelige kilde hvor man kan se den ufarvede version !

Jeg er just blevet belært om, at kun artikler som har været en tur rundt om Dansk Pressenævns blå stempelpude, er at betegne som værende lødige.

I min optik svarer det til at spørge strudsen hvordan det egentlig er gået ude i bushen i dag. 😁strEUds2.gif

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 53 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Jeg er just blevet belært om, at kun artikler som har været en tur rundt om Dansk Pressenævns blå stempelpude, er at betegne som værende lødige.

I min optik svarer det til at spørge strudsen hvordan det egentlig er gået ude i bushen i dag. 😁strEUds2.gif

Ha ha den var sku god Erik 🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 6 timer siden, ThomasSneum skrev:

Jeg er ikke i tvivl om at du er i stand til at identificere seriøse medier.

Herhjemme er det let. De er typisk medlem af pressenævnet.

Alle større medier i Danmark er indhyllet i frimureriet, da mange chefredaktører er frimurere eller medlemmer af hemmelige selskaber. De er absolut ikke frie og danske journalister er underlagt redaktionens linje, hvilket gør, at de ikke altid kan og må beskrive en begivenhed objektivt.

Der er ofte mere fake news i de såkaldt seriøse mainstreammedier end der er i de alternative medier.

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 37 minutter siden, Lucianone skrev:

Alle større medier i Danmark er indhyllet i frimureriet, da mange chefredaktører er frimurere eller medlemmer af hemmelige selskaber. De er absolut ikke frie og danske journalister er underlagt redaktionens linje, hvilket gør, at de ikke altid kan og må beskrive en begivenhed objektivt.

Der er ofte mere fake news i de såkaldt seriøse mainstreammedier end der er i de alternative medier.

Naturligvis. 😂

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 39 minutter siden, Lucianone skrev:

- eller medlemmer af hemmelige selskaber....

Det skriver du vel kun for sjov, Lucianone? :D 

Jeg ser for mig Poul Madsen fra EB - siddende ude i mørkekammeret i pingvintøj, med blodet drivende ned af hagen og sine store vampyrtænder dybt begravet i venstre bryst på en stakkels, skrigende side9-pige. 🤓

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 12 minutter siden, Ethanol-Erik skrev:

Det skriver du vel kun for sjov, Lucianone? :D 

Jeg ser for mig Poul Madsen fra EB - siddende ude i mørkekammeret i pingvintøj, med blodet drivende ned af hagen og sine store vampyrtænder dybt begravet i venstre bryst på en stakkels, skrigende side9-pige. 🤓

EB er så ikke det bedste eksempel. De er den eneste avis, der ofte er på den lille mands side. Poul Madsen har jeg selv haft en fin  korrespondance med for et par år siden. Modsat mange andre svarer han af og til på mails fra jævne borgere. Thomas Haarder skriver af og til fine kritiske artikler på Nationen. Også om kontroversielle emner som 9/11 o.s.v.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 21 timer siden, Patrioten skrev:

Arhh kan det nu være rigtigt ? Det er jo “fredens religion” vi taler om !

Ja, de opfattes som hyklere, der “skifter religion” bare, fordi de flytter til et land, der har en anden religion. Dette opfattes som hyklerisk og egoistisk og som noget, som de gør uden at tage hensyn til deres familie.

Hvis du skal forstå det, så prøv at forestille dig, at du selv eller din søn flyttede til Libanon eller Indien, og en af jer eller en af deres ægtefæller i den anledning pludselig skiftede til landets religion uden at tage hensyn til resten af familien. Den slags vækker vrede.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
On 8/7/2019 at 09:53, Patrioten skrev:

Du mangler stadig at bevise det, som Dewey skrev. Nemlig at kristne smides i havet på flygtningeskibene. Dette kan ikke bevises, fordi det jo bare var en hadefuld løgn, som Dewey lige selv fandt på i farten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...