Patrioten

Efterkommerne bliver aldrig danskere !

Recommended Posts

Erpe
For 8 minutter siden, Patrioten skrev:

“Desuden vil stigningen i voldskriminalitet helt sikkert komme fra de mere og mere hadefulde højreekstremister”

Ja og månen er lavet af grøn ost !

Kom nu med nogle beviser på alle de voldelige højre skstremister i Danmark !!! Hvor er de ?

Selv PET indrømmer det. Men dem tror du måske heller ikke på, da DKA vel er det eneste, du læser?

På https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE10198061/pet-truslen-fra-hoejreekstremistisk-terror-er-stigende-i-danmark/ står der:

PET: Truslen fra højreekstremistisk terror er stigende i Danmark

Højreekstremister kan finde på at begå angreb mod blandt andre religiøse mindretal, asylcentre, flygtninge og migranter, vurderer efterretningstjenesten i ny rapport.”

Så du er ret alene med dine benægtelser af virkeligheden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
Lige nu, Erpe skrev:

Du har en god fantasi!

Mon ikke studenterkørslen i langt højere grad krænker de højreekstremister, der aldrig selv fik mere end folkeskolens afgangsprøve med lave karakterer? 😉

Det ved jeg ikke - er det da højreekstremister, der år efter år angriber vognene med studenter?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 56 minutter siden, dewey skrev:

Så, så Patrioten nu ovredriver du vildt :gruble:- ikke mange - påstår, at kriminaliteten er faldende, det er heldigvis kun et fåtal, der kommer med den påstand.

Længe leve Orban og de andre 3 regeringschefer i Visegrad-landene, der har forskånet deres borgere for importeret kriminalitet.

Men til trådens overskrift, så tror jeg dog, at efterkommere i 10. generation sikkert bliver danskere, men om kristendommen overlever de10 generationer og Dannebrog stadigvæk flagrer i vinden på det tidspunkt, det tvivler jeg på.

Anklageren, der dog nu har slettet sin profil herinde og er tilbage på den gamle side, har mange gange argumenteret for, at kriminaliteten er faldende. Det gør han ved at poste ret manipulerende og forsimplede statistikker, som lige passer ind i hans teori. F.eks. siger han altid, at der er færre mord ifølge statistikkerne og hov, så MÅ der også være faldende kriminalitet, da mordstatistikker ifølge ham er de statistikker, som siger mest om kriminalitet i et land. Han tænker slet ikke på, at man godt kan være generet af kriminelle, selvom de måske ikke ligefrem slår én ihjel. Eller han tænker ikke på, at der er et stort mørketal for kriminalitet, hvor gerningen aldrig bliver anmeldt. F.eks. når unge arabiske drenge og mænd i Tingbjerg og Brønshøj chikanerer folk i Netto, så bliver det nok ikke anmeldt de fleste gange. 

Jeg tror også, at både anden- og tredjegenerationsindvandrere med tiden godt kan blive danskere. Men problemet er, at det måske er for sent, hvis det først sker efter 7-8 generationer. Jeg er selv efterkommer af hollænderne på Amager, der kom til landet omkring 1520. Der gik et par hundrede år, før de var integrerede blandt danskerne på Amager. Nu er der så gået 500 år og jeg mener da selv, at jeg er rimeligt integreret i dag, selvom jeg også stammer fra disse hollændere. Men de første par hundrede år blandede de sig næsten ikke med de lokale amagerkanere og de giftede sig indbyrdes. Og talte stadig nederlandsk. Men selv omkring 1900 fik flere af disse efterkommere stadig hollandske navne, når de skulle døbes. Min ene tipoldemor hed f.eks. Trein, som er et hollandsk navn. Og min ene oldefar (hendes søn) havde også et par søskende med typisk hollandske navne (Marchen og Theis f.eks.). Og det 400 år efter, at hollænderne kom til Amager!

Og de var fra Holland/Belgien (som dengang var samlet under Nederlandene). Hvis folk så er fra Mellemøsten, er det rimeligt at frygte, at det tager endnu længere tid for dem at blive danskere....

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 25 minutter siden, dewey skrev:

Det ved jeg ikke - er det da højreekstremister, der år efter år angriber vognene med studenter?

Næppe - medmindre, at vognene er fyldt med “muslimske” studenter 😉

Men vognene bliver vel aldrig angrebet? Så hvorfor fyre sådan en løgn af? Desperation?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 43 minutter siden, Lucianone skrev:

Anklageren, der dog nu har slettet sin profil herinde og er tilbage på den gamle side, har mange gange argumenteret for, at kriminaliteten er faldende. Det gør han ved at poste ret manipulerende og forsimplede statistikker, som lige passer ind i hans teori. F.eks. siger han altid, at der er færre mord ifølge statistikkerne og hov, så MÅ der også være faldende kriminalitet, da mordstatistikker ifølge ham er de statistikker, som siger mest om kriminalitet i et land. Han tænker slet ikke på, at man godt kan være generet af kriminelle, selvom de måske ikke ligefrem slår én ihjel. Eller han tænker ikke på, at der er et stort mørketal for kriminalitet, hvor gerningen aldrig bliver anmeldt. F.eks. når unge arabiske drenge og mænd i Tingbjerg og Brønshøj chikanerer folk i Netto, så bliver det nok ikke anmeldt de fleste gange. 

Jeg tror også, at både anden- og tredjegenerationsindvandrere med tiden godt kan blive danskere. Men problemet er, at det måske er for sent, hvis det først sker efter 7-8 generationer. Jeg er selv efterkommer af hollænderne på Amager, der kom til landet omkring 1520. Der gik et par hundrede år, før de var integrerede blandt danskerne på Amager. Nu er der så gået 500 år og jeg mener da selv, at jeg er rimeligt integreret i dag, selvom jeg også stammer fra disse hollændere. Men de første par hundrede år blandede de sig næsten ikke med de lokale amagerkanere og de giftede sig indbyrdes. Og talte stadig nederlandsk. Men selv omkring 1900 fik flere af disse efterkommere stadig hollandske navne, når de skulle døbes. Min ene tipoldemor hed f.eks. Trein, som er et hollandsk navn. Og min ene oldefar (hendes søn) havde også et par søskende med typisk hollandske navne (Marchen og Theis f.eks.). Og det 400 år efter, at hollænderne kom til Amager!

Og de var fra Holland/Belgien (som dengang var samlet under Nederlandene). Hvis folk så er fra Mellemøsten, er det rimeligt at frygte, at det tager endnu længere tid for dem at blive danskere....

Hollandske efternavne vækker jo ikke opsigt mere sådan, som de sikkert gjorde engang, da alle danskere havde danske efternavne. Men i USA betragtes de sorte jo stadig med skepsis, selvom det efterhånden jo er flere hundrede år siden, at de kom til USA som slaver. Desuden er problemet, at efternavne kan man ændre, hvis de ikke accepteres. Men sin hudfarve er det jo ikke muligt at slippe af med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 timer siden, Erpe skrev:

Selv PET indrømmer det. Men dem tror du måske heller ikke på, da DKA vel er det eneste, du læser?

På https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE10198061/pet-truslen-fra-hoejreekstremistisk-terror-er-stigende-i-danmark/ står der:

PET: Truslen fra højreekstremistisk terror er stigende i Danmark

Højreekstremister kan finde på at begå angreb mod blandt andre religiøse mindretal, asylcentre, flygtninge og migranter, vurderer efterretningstjenesten i ny rapport.”

Så du er ret alene med dine benægtelser af virkeligheden!

“Kan finde på” - Gud fader for en gang øregas !

Igen igen en gang vrøvl fra din side med højreekstremistisk vold - der er tale om rent teoretisk vurderinger !

Vold og terror begået af muslimer er til gengæld realiteten overalt på jorden så prøv lige at skelne mellem teori og virkelighed !

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 24 minutter siden, Patrioten skrev:

“Kan finde på” - Gud fader for en gang øregas !

Igen igen en gang vrøvl fra din side med højreekstremistisk vold - der er tale om rent teoretisk vurderinger !

Vold og terror begået af muslimer er til gengæld realiteten overalt på jorden så prøv lige at skelne mellem teori og virkelighed !

Som sædvanligt er du ikke i stand til at dokumentere sådanne påstande simpelt hen, fordi de bare er løgn! Alle kilder viser tværtimod stigende racistisk vold fra højreekstremisternes side og advarer mod, at denne stigning stadig ikke har nået sit toppunkt, selvom langt den meste politiske vold allerede idag begås af højreekstremisterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 24 minutter siden, Erpe skrev:

Som sædvanligt er du ikke i stand til at dokumentere sådanne påstande simpelt hen, fordi de bare er løgn! Alle kilder viser tværtimod stigende racistisk vold fra højreekstremisternes side og advarer mod, at denne stigning stadig ikke har nået sit toppunkt, selvom langt den meste politiske vold allerede idag begås af højreekstremisterne.

Og stadig formår du ikke at smide et link til dennne påståed vold - ynkeligt !

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
Lige nu, Patrioten skrev:

Og stadig formår du ikke at smide et link til dennne påståed vold - ynkeligt !

Jeg har givet dig oceaner af links, som du jo så bare ignorerer og benægter eksistensen af. Du kommer heller ikke selv med links, der siger noget andet. For sådanne links eksisterer jo åbenbart ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 4 timer siden, Erpe skrev:

Jeg har givet dig oceaner af links, som du jo så bare ignorerer og benægter eksistensen af. Du kommer heller ikke selv med links, der siger noget andet. For sådanne links eksisterer jo åbenbart ikke.

Har din mor ikke lært dig man ikke må lyve ?

Jeg har fodret dig med over tyve links om muslimsk vold mod uskyldige danskere !

Nu kan jeg jo starte med de 4 links i dette emne hvor uintegrerede muslimske knægte angriber studenterbusserne og så kan du følge op med links til danske højreekstremister der overfalder muslimer ex. !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.