Patrioten

Efterkommerne bliver aldrig danskere !

Recommended Posts

Gæst
For 19 timer siden, snoozz skrev:

Nu ved jeg ikke om nogen af jer nogensinde har været i fængsel, men der hvor jeg var var der ca halvt af hvert. Etnisk danske og grønlændere for sig, og så alle muslimer (uanset fra hvilket land) i en anden "fløj".

Eftersom jeg er etnisk dansk blev jeg sat i dansker-fløjen. Men der var ekstremt ubehageligt at være. Fx var der stor harme over at jeg nægtede at betale til den fælles køkkenkasse. (man købte ind sammen af ting "alle" bruger, som alt, pasta og lign). De skulle have ind med skeer at jeg overhovedet ikke brugte køkkenet og derfor heller ikke havde tænkt mig at betale for andres ædelse.

En anden blev sur over at jeg pruttede på toilettet (hvor skulle jeg ellers gøre det mere passende ???)... og en 3. smed en sko i hovedet på mig angiveligt fordi jeg snorkede.

Så bad jeg om at blive flyttet hen til muslimerne. Og der var ingen problemer overhovedet. De var rigtigt søde faktisk. Selv da vagterne stjal min smøger/tobak, gav de mig smøger indtil jeg fik en chanche for at købe nogen igen selv (man kan kun købe ind 2 gange om ugen). Og selv da jeg havde købt igen, ville de ikke engang have dem tilbage !

De lånte mig også en tyk bog at læse i mens jeg lå og kedede mig (kræftsyg) kaldet koranen. Jeg nåede dog ikke ret langt i den, da jeg skulle løslades 3 dage senere ;)

TLDR: Der var aldrig vold eller andre former for optøjer blandt muslimerne, ikke engang når en "vantro" som mig var iblandt dem. I dansker-afdelingen var der jævnligt hærværk, slagsmål og andre problemer.

Så hvis jeg nogensinde skal i fængsel igen (håber jeg ikke) men så vil jeg fra starten bede om at blive sat sammen med muslimerne på stedet ;)

Hvad fa.... har du så lavet, alm. kriminel? Narkobandit? snooze få styr på dit liv, eller - nåeh jaeh -- get lost --

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
1 time siden, Tim Hansen skrev:

Det er lidt belejligt, at vi andre skal købe enhver "sandhed" der kommer fra dig, uanset hvor usandsynligt den end måtte være, og hvor meget det lyder som noget du har nakket fra de radikales valgpropaganda, men det vi skriver er det rene sludder :) 

Jo det er en sandhed, du er meget velkommen til at besøge kirkerne, både i Danmark og udover resten af Europa og tale med de forfulgte selv, de har sjovt nok en lidt anden oplevelse af virkeligheden, end det sludder der kommer fra Radikale, EL, AL og SF, hvordan man kan støtte en regering med det bagland, er mig en uløselig gåde.

Pardon.. 

Du behøver skam ikke "æde alt råt" og vi behøver heller ikke være enige. Hvis du tror på en hemmelig undergrundskirke, skabt alene for at beskytte sig imod muslimer, så skal du da have lov til det. 👍

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 58 minutter siden, El_Nino skrev:

HMMMMMMMM - Det er et ældgammel kort - 2009 - !!!!!!!!! Find et nyere!!

Nu ikke så streng, for nogle mennesker står tiden stille:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
Lige nu, dewey skrev:

Nu ikke så streng, for nogle mennesker står tiden stille:D

Et nyere kort rykker ikke ved pointen, hvilket man ville vide hvis man har undersøge sagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 28 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Pardon.. 

Du behøver skam ikke "æde alt råt" og vi behøver heller ikke være enige. Hvis du tror på en hemmelig undergrundskirke, skabt alene for at beskytte sig imod muslimer, så skal du da have lov til det. 👍

Jeg tror du misforstår... Jeg tror ikke på en kirke, jeg er en del af den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 23 minutter siden, Tim Hansen skrev:

Med et medlem. 😂 :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 42 minutter siden, Tim Hansen skrev:

Det lyder mere som blasfemi.  Er du en vantro?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 31 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Med et medlem. 😂 :devil:

Jeg fristes til at genbruge dit eget udsagn: Hvis du virkelig er interesseret, så ville jeg elske at gøre dig mere vidende... Jeg er dog bange for, du blot ønsker at holde fast i de radikales holdninger, og føle dig som et lidt bedre menneske, end os andre, der ikke læser helt så meget som du.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 6 timer siden, dewey skrev:

Og så er det endda et meget dårligt eksempel, kristne er blevet forfulgt i landet i 1500 år:gruble:

Ja, du skal sikkert være forsigtig med at teleportere dig 1500 år tilbage også i Libanon. For så kunne det jo godt tænkes, at Libanon blev næsten lige så farlig for dig at være i, som Danmark jo også var for 1500 år siden! 😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 24 minutter siden, Tim Hansen skrev:

Jeg fristes til at genbruge dit eget udsagn: Hvis du virkelig er interesseret, så ville jeg elske at gøre dig mere vidende... Jeg er dog bange for, du blot ønsker at holde fast i de radikales holdninger, og føle dig som et lidt bedre menneske, end os andre, der ikke læser helt så meget som du.

Kan du på nogen måde underbygge dit postulat om hemmelige kirker/samlinger, som lever i det skjulte af frygt for muslimer. Det er da spændende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.