Patrioten

Efterkommerne bliver aldrig danskere !

Recommended Posts

dewey
Skrevet (redigeret)
For 49 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Og selvfølgelig findes der lande hvor kristne og muslimer bor sammen i fred.

Jeg kender kun et land, hvor det er tilfældet, og det er Senegal - men du kan da sikkert oplyse om de andre lande?

Redigeret af dewey

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 time siden, Tim Hansen skrev:

Det er desværre ikke helt sandt... I Danmark og resten af Europa finder en accepteret systematisk forfølgelse af mellemøstlige kristne og nykristne sted... alle ved det, men ingen taler om det. I Danmark er flere blevet udsat for voldlige overfald og vi har været nødt til at lave en undergrundskirke, ja undergrundskirke i Danmark! Så alt den smak om demokratiske rettigheder, gælder åbenbart ikke for alle, så jo min ven, kristne bliver forfulgt over hele Europa, og det er en forfølgelse, der er fuldt ud accepteret.                               

Det er næppe en sandhed. 

Man kommer nok aldrig ud over enkelte episoder og sammenstød, men det er indlysende at vi i Europa overordnet lever fredeligt sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 time siden, dewey skrev:

Jeg kender kun et land, hvor det er tilfældet, og det er Senegal - men du kan da sikkert oplyse om de andre lande?

Danmark.

Hvis du virkelig søger, skal du jo nok finde...jeg tror bare ikke du reelt er interesseret - så ville du huske de andre gange du var blevet oplyst.

Tanzania, Sumatra, Senegal..er et par stykker.

Og her et kort:

Screenshot_20190714-120418~2.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 3 timer siden, Erpe skrev:

Og som “kristent” [slettet af moderator], ignorerer du igen, at der er lande, hvor kristne og muslimer lever fredeligt side om side uden de mindste problem. I f. eks. Libanon lever der endog også jøder, og der ligger kirker, moskeer og synagoger side om side. Men du vil jo bare hetze og opfordre til krig og overgreb mod alle muslimer (samt mod alle, der af udseende ligner “muslimer”)!

Du gentager Libanon igen og igen - er det alt hvad du har af eksempler ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
Skrevet (redigeret)
For 42 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Danmark.

Hvis du virkelig søger, skal du jo nok finde...jeg tror bare ikke du reelt er interesseret - så ville du huske de andre gange du var blevet oplyst.

Og her et kort:

Danmark ? 😂

Sumatra? Du har nok aldrig hørt om eller er reelt interesseret i Banda Aceh i Nord-Sumatra? Nej vel? så havde du som nok husket det.

Senegal citerede jeg jo selv, glemte i citatet Singapore.

Forøvrigt er muslimer i mindreal i Tanzania.

Altså blev de 'mange' lande til nøjagtig 2 lande, hvor muslimer, kristne og andre religioner lever i fred med hinanden.

Redigeret af dewey

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 4 minutter siden, Patrioten skrev:

Du gentager Libanon igen og igen - er det alt hvad du har af eksempler ?

Og så er det endda et meget dårligt eksempel, kristne er blevet forfulgt i landet i 1500 år:gruble:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
1 time siden, ThomasSneum skrev:

Danmark.

Og her et kort:

Screenshot_20190714-120418~2.jpg

Ja det er nok bare løgn at ud af ti lande, hvor kristen forfølgelser er værst, er de ni af dem muslimske - eller hvad ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 23 minutter siden, dewey skrev:

Danmark ? 😂

Sumatra? Du har nok aldrig hørt om eller er reelt interesseret i Banda Aceh i Nord-Sumatra? Nej vel? så havde du som nok husket det.

Senegal citerede jeg jo selv, glemte i citatet Singapore.

Forøvrigt er muslimer i mindreal i Tanzania.

Altså blev de 'mange' lande til nøjagtig 2 lande, hvor muslimer, kristne og andre religioner lever i fred med hinanden.

Jeg er sikker på du evner at finde flere lande - hvis du da gider. Du kan tage udgangspunkt i kortet, der er en lang række lande ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 3 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Jeg er sikker på du evner at finde flere lande - hvis du da gider. Du kan tage udgangspunkt i kortet, der er en lang række lande ;)

Jamen det gider jeg da ikke, du må da vel selv så let som ingenting kunne bevise din påstand?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 minut siden, dewey skrev:

Jamen det gider jeg da ikke, du må da vel selv så let som ingenting kunne bevise din påstand?

Det gør jeg for dem som er reelt interesseret. Ellers er det spild af tid. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.