Patrioten

Efterkommerne bliver aldrig danskere !

Recommended Posts

Patrioten
For 3 timer siden, Erpe skrev:

Man kan undre sig over, at du er og ondsindet nok til at undre dig uden overhovedet at sætte dig ind i tingene!

Men at de kom fra Elfenbenskysten, Senegal, Mali og Guinea forklarer faktisk en hel del. Alle disse lande er fransktalende lande i Vestafrika, og de har nu mest muslimske befolkninger på grund af indvandring og påvirkning nordfra. Deres regeringer er dog ikke muslimske. Men landene har haft borgerkrige og muslimske oprør. Landene har også ret store kristne mindretal, og både Frankrig og USA har et par gange måttet gribe ind i en konflikt.

Det eneste underlige er, hvorfor der var muslimske flygtninge fra disse lande ombord på flygtningeskibet? Mit gæt er, at der har været tale om kriminelle, der var på flugt fra myndighederne i deres eget land. Dette ville jo også forklare, hvorfor de angreb flygtninge fra de kristne lande længere mod øst.

Men du er jo nok ligeglad. Bare du kan bruge det til generelt og stupidt at hetze mod muslimer fra helt andre lande uden at tage hensyn til, hvad der virkelig skete!

Bliv du blot siddende i din boble med nedrullede gardiner og bild dig selv ind at islam er “fredens religion” !

Forhold dig endelig ikke til hvorfor tusindvis lever under politibeskyttelse i hele Europa og ej heller hvorfor kristne flygtninge forfølges af muslimer både før, under og efter flugten fra hjemlandet og ej heller hvorfor muslimer forfølger og dræber homoseksuelle og konvertitter og ej heller hvorfor koranklodser er opstillet overalt i Europa og ej heller hvorfor muslimer er voldsomt overrepræsenteret i samtlige kriminal statistikker !!!

Islam er jo “fredens religion” så det kan jo ikke være noget religiøst !

“Lagt sammen med den stigende utryghed, polarisering og voksende kulturkløft, der sammen med summen af ulykken i de dårlige liv, der leves i indvandrerghettoernes voldspatriakater, koster mere og andet end de 33 milliarder, bliver den samlede pris uacceptabelt høj. Derfor er det forunderligt, at der stadig ikke er blevet lukket for ukvalificeret ikke-vestlig indvandring og migration, at der ikke er indført tørklædeforbud og morgensang i grundskolen, at de offentligt ejede almennyttige boliger i ghettoerne ikke er blevet solgt, så beboerne får en økonomisk interesse i at holde deres lokalsamfund velfungerende, at tilskud til integrationsarbejde, hvor indvandrere møder indvandrere, ikke er blevet droppet, og at kriminelle udlændinge fortsat ikke udvises konsekvent. Det er nemlig bydende nødvendigt at få bugt med den dogmatiske af- og anløbne islamiske undertrykkelses-, adskillelses- og voldskultur, der trives i de om sig selv lukkede parallelsamfund, hvor oplysning, frihed, tolerance, åbenhed, tillid og vilje til Danmark, kulturarven og traditionerne er haram.”

Jeg ved ikke mere hvor grænsen går i forhold til et menneskes naivitet og fakta resistens, men efter min opfattelse har du for længst overskredet hvad jeg troede var den øvre grænse !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 6 minutter siden, Patrioten skrev:

Bliv du blot siddende i din boble med nedrullede gardiner og bild dig selv ind at islam er “fredens religion” !

Forhold dig endelig ikke til hvorfor tusindvis lever under politibeskyttelse i hele Europa og ej heller hvorfor kristne flygtninge forfølges af muslimer både før, under og efter flugten fra hjemlandet og ej heller hvorfor muslimer forfølger og dræber homoseksuelle og konvertitter og ej heller hvorfor koranklodser er opstillet overalt i Europa og ej heller hvorfor muslimer er voldsomt overrepræsenteret i samtlige kriminal statistikker !!!

Islam er jo “fredens religion” så det kan jo ikke være noget religiøst !

“Lagt sammen med den stigende utryghed, polarisering og voksende kulturkløft, der sammen med summen af ulykken i de dårlige liv, der leves i indvandrerghettoernes voldspatriakater, koster mere og andet end de 33 milliarder, bliver den samlede pris uacceptabelt høj. Derfor er det forunderligt, at der stadig ikke er blevet lukket for ukvalificeret ikke-vestlig indvandring og migration, at der ikke er indført tørklædeforbud og morgensang i grundskolen, at de offentligt ejede almennyttige boliger i ghettoerne ikke er blevet solgt, så beboerne får en økonomisk interesse i at holde deres lokalsamfund velfungerende, at tilskud til integrationsarbejde, hvor indvandrere møder indvandrere, ikke er blevet droppet, og at kriminelle udlændinge fortsat ikke udvises konsekvent. Det er nemlig bydende nødvendigt at få bugt med den dogmatiske af- og anløbne islamiske undertrykkelses-, adskillelses- og voldskultur, der trives i de om sig selv lukkede parallelsamfund, hvor oplysning, frihed, tolerance, åbenhed, tillid og vilje til Danmark, kulturarven og traditionerne er haram.”

Jeg ved ikke mere hvor grænsen går i forhold til et menneskes naivitet og fakta resistens, men efter min opfattelse har du for længst overskredet hvad jeg troede var den øvre grænse !

Du lider af en fobi over for muslimer og kan derfor ikke se tingene i deres rette sammenhæng.

Jeg har aldrig skrevet, at islam er fredens religion. For det er der næppe nogen religion, der er. Kristendommen førte f. eks. til de blodige korstoge og var stærkt medvirkende til, at slaveriet blev accepteret, fordi afrikanerne jo var hedninge og ikke skabt i Guds billede, når man gik ud fra, at de hvide var det. Så Gud måtte jo have været hvid, og da alle mennesker ifølge Bibelen var skabt i hans billede, så måtte de sorte jo bare være en slags dyr, som man kunne bruge som trækdyr of lignede, ligesom man jo kunne med heste, æsler og muldyr.

Men idag ved man, at hvide og sorte mennesker tænker stort set ens og kan de samme ting. Dette ses også tydeligt i de mange former for sport. Derfor er det ikke mere tilladt bare at betragte gule, brune og sorte mennesker som dyr!

Islam er ikke mere fredelig end andre religioner. Idag er jødedom nok den mest agressive religion, fordi de ortodokse jøder tror på, at den sande Messias snart vil komme og som en konge gøre Israel til verdens stærkeste supermagt. Derfor finder de ortodokse jøder det helt i orden, at Israel forsøger at dominere sine nabolande og lave ulovlige bosættelser på nabolandenes territorier.

Islam er derimod bare en religion på linje med alle andre. Muslimerne gør dog oprør og forsøger at få magten i de lande, hvor de udgør flertallet af befolkningen. Dette ses f. eks. i en række små lande i Vestafrika. Men de kristne kunne nemt have gjort det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 1 time siden, Erpe skrev:

Men de kristne kunne nemt have gjort det samme.

Ha ha - endnu et selvmål !

Uden at vide det har du lige medgivet at islam simpelthen ikke kan leve fredeligt med andre religioner 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
On 11/7/2019 at 14:56, Patrioten skrev:

Ha ha - endnu et selvmål !

Uden at vide det har du lige medgivet at islam simpelthen ikke kan leve fredeligt med andre religioner 🙂

Næh, det har jeg ikke, hr islamofob. Men der var dog en enkelt fejl i mit indlæg, fordi jeg ikke lige tænkte på, at hvis der er bare et par hundrede muslimske oprørere i et land med muslimsk flertal, så tror I kujoner jo straks i jeres paranoia, de øvrige millioner af muslimer er enige med dem. Men det er jo netop, fordi millionerne af muslimer ikke er enige, at det alligevel har været så pokkers svært for oprørerne at erobre magten, at det endnu ikke er lykkedes for dem i nogen at de vestafrikanske fransktalende     muslimskedominerede lande!

Så det var jo dig selv, der bare endnu engang scorede i eget net! 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 47 minutter siden, Erpe skrev:

Næh, det har jeg ikke, hr islamofob. Men der var dog en enkelt fejl i mit indlæg, fordi jeg ikke lige tænkte på, at hvis der er bare et par hundrede muslimske oprørere i et land med muslimsk flertal, så tror I kujoner jo straks i jeres paranoia, de øvrige millioner af muslimer er enige med dem. Men det er jo netop, fordi millionerne af muslimer ikke er enige, at det alligevel har været så pokkers svært for oprørerne at erobre magten, at det endnu ikke er lykkedes for dem i nogen at de vestafrikanske fransktalende     muslimskedominerede lande!

Men det beviset trods alt, hvor islam ikke tidligere har været i flertal, men med tiden kommer på "et lige status" vil islam starte krig for at få magten, uanset at de ikke havde været undertrykt, så de kan indføre deres infame sharia.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
On 30.6.2019 at 20:08, Martin Kruss skrev:

Migranterne bliver Danske på præcis samme måde, som du eller Jeg vil blive til en Japaner i Japaneres øjne, hvis vi slog os ned i Japan!

Lige præcis på dén måde, og under absolut ingen andre omstændigheder, bliver migranterne, der oversvømmer os fra Afrika, til 'Danskere'.

Og så er dén potte ude!

Koneshewa!

Nej DU vil ALDRIG blive en japaner, uanset hvor længe du så boede der. Det samme gælder i øvrigt for Kina. Tolereret - jaeh, men national .nix.😔😐

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 3 timer siden, Erpe skrev:

Næh nej mr. Selvmål den kan du ikke krybe udenom !

“Muslimerne gør dog oprør og forsøger at få magten i de lande, hvor de udgør flertallet af befolkningen. Dette ses f. eks. i en række små lande i Vestafrika. Men de kristne kunne nemt have gjort det samme.”

Lige her forklarer du selv hvorfor Islam er en ekstrem krigerisk religion, og hvorfor kristendommen ikke er !

At du også dømmer de ortodokse jøder som de mest aggressive er sku til at dø af grin over !

Hvor mange ortodokse jøder har begået terror i nyere tid mr. Selvmål ?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Martin Kruss
For 2 timer siden, El_Nino skrev:

Nej DU vil ALDRIG blive en japaner, uanset hvor længe du så boede der. Det samme gælder i øvrigt for Kina. Tolereret - jaeh, men national .nix.😔😐

eHRMMM...
Dét er faktisk dÈt der er pointen med dét jég skrev!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 17 timer siden, Patrioten skrev:

Næh nej mr. Selvmål den kan du ikke krybe udenom !

“Muslimerne gør dog oprør og forsøger at få magten i de lande, hvor de udgør flertallet af befolkningen. Dette ses f. eks. i en række små lande i Vestafrika. Men de kristne kunne nemt have gjort det samme.”

Lige her forklarer du selv hvorfor Islam er en ekstrem krigerisk religion, og hvorfor kristendommen ikke er !

At du også dømmer de ortodokse jøder som de mest aggressive er sku til at dø af grin over !

Hvor mange ortodokse jøder har begået terror i nyere tid mr. Selvmål ?

At der er en lillebitte terrorgruppe, der kæmper for at lave en islamisk stat i enkelte af de lande, hvor er muslimsk flertal, men ikke kommer igennem, fordi flertallet er imod det, beviser da bare det modsatte af, hvad du gerne vil overbevise alle om i din hadefulde hetz mod muslimer!

Israel er en agressiv stat, der går ind i nabolandene, fordriver befokningen og sprænger deres huse i luften bare, fordi Israel ønsker at oprette ulovlige jødiske bosættelser i stedet. At du elsker dette i dit grænseløse had mod muslimer viser jo bare, at du ønsker en lovløs verden, hvor krige dominerer overalt. 

Men som humanist og tilhænger af fred kan jeg overhovedet ikke følge dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Martin Kruss
For 4 timer siden, Erpe skrev:

en lillebitte terrorgruppe

Er du bindegal?!!!?
Har du sét hvad din illebitte terrorgruppe har gjort?!??

Jeg er ....
komplet .....
Udelukkende  .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.