Forsvarsadvokat

Kun vandmangel?

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

Kun vandmangel?

"Merkel shakes uncontrollably during military parade"

(Merkel ryster ukontrollabel under en militær parade)

Det hed sig hurtigt at det var på grund af vandmangel, men er det nu også helt rigtigt, for igen ryster Merkel:

Det ser ikke godt for Merkel, da det tyder på at hun er syg?

Kan det være forstadier til Parkinsons sygdom?

"I december trådte kansler Angela Merkel af som formand for det kristendemokratiske parti (CDU). Siden har debatten kørt på de høje nagler om, hvor længe hun bliver som kansler.

"Merkel muss weg" har længe været kansler Angela Merkels argeste kritikeres slogan. Det var blandt andet det slogan, som det højreorienterede parti Alternative für Deutschland (AfD) havde stor succes med under forbundsdagsvalgkampen i 2017.

Hele Europa er for længst begyndt at øve sig på at udtale navnet på den nye CDU-formand, Annegret Kramp-Karrenbauer. Men spørgsmålet er, hvornår hun i givet fald får mulighed for at afløse Merkel."

Merkel er ikke særlig populær længere i Tyskland, da det var hende som inviterede omkring en million muslimer ind i Tyskland i 2015, og heraf gik omkring 25.000 videre mod Danmark på motorvejene, til de danske socialkontorer betalt af de danske skatteydere!

I dag er disse blevet forøget med et utal familiesammenføringer, men det lykkedes en borgerlig regering fra 2015, at få sat en foreløbig stopper for vanviddet!

I dag juni 2019, er der så kommet en Socialdemokratisk regering i Danmark, som er støttet af røde partier, hvilket betyder at der igen bliver åbnet op for den muslimske indvandring?

Eller kan den nye statsminister Mette Frederiksen holde fast i sin stramme udlændinge politik?

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Der kan sagtens være sygdom, f.eks. Parkinson. Selv om de siger det er vandmangel kan det sagtens være en løgn. Uanset hvad så er det bare rygter på nuværende tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 3 timer siden, dna skrev:

Der kan sagtens være sygdom, f.eks. Parkinson. Selv om de siger det er vandmangel kan det sagtens være en løgn. Uanset hvad så er det bare rygter på nuværende tidspunkt.

Ja, jeg tvivler også på det med vandmangel, da det nu er to gange efter hinanden at hun ryster så meget!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Der har været hamrende varmt i Berlin og Tyskland den seneste uge. Omkring 35 grader. Og når man så går rundt i jakkesæt eller tung påklædning og skal forsøge at holde den stramme facade, kan det godt tænkes, at man kan blive ramt af hedeslag eller stærkt ubehag på grund af varmen. Jeg synes godt, at Merkel kunne ligne én med et begyndende hedeslag.

Omvendt er det sandt, at vi ikke kan vide, om der ligget andet bag. Parkinson eller anden sygdom. Hvis hun også begynder at ryste, når det ikke er stegende hedt, kunne det godt tyde på, at der ligger andet bag. Men det vil tiden vel vise.

Uanset hvad, vil globalisteliten gøre alt for at holde hende ved magten så længe som muligt, da Merkel om nogen har ført an i globalisternes migrationsagenda: D.v.s. agendaen om at opløse nationale tilhørsforhold indefra gennem tilførsel af horder af arabere og afrikanere til de vesteuropæiske lande. En agenda hvis endemål drejer sig om at indføre en overstatslig verdensregering - hvilket er nemmest, hvis folk har et lavt nationalt tilhørsforhold. Og det opnås bedst ved at sammenblande folkeslagene.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 57 minutter siden, Lucianone skrev:

Der har været hamrende varmt i Berlin og Tyskland den seneste uge. Omkring 35 grader. Og når man så går rundt i jakkesæt eller tung påklædning og skal forsøge at holde den stramme facade, kan det godt tænkes, at man kan blive ramt af hedeslag eller stærkt ubehag på grund af varmen. Jeg synes godt, at Merkel kunne ligne én med et begyndende hedeslag.

Omvendt er det sandt, at vi ikke kan vide, om der ligget andet bag. Parkinson eller anden sygdom. Hvis hun også begynder at ryste, når det ikke er stegende hedt, kunne det godt tyde på, at der ligger andet bag. Men det vil tiden vel vise.

Uanset hvad, vil globalisteliten gøre alt for at holde hende ved magten så længe som muligt, da Merkel om nogen har ført an i globalisternes migrationsagenda: D.v.s. agendaen om at opløse nationale tilhørsforhold indefra gennem tilførsel af horder af arabere og afrikanere til de vesteuropæiske lande. En agenda hvis endemål drejer sig om at indføre en overstatslig verdensregering - hvilket er nemmest, hvis folk har et lavt nationalt tilhørsforhold. Og det opnås bedst ved at sammenblande folkeslagene.

Det er kun nogle få procent af indvandrerne, der kommer fra muslimske lande. Resten kommer fra EU, USA eller ikke-muslimske lande i Asien. Desuden vil der jo nok komme langt færre muslimer, når Syrien krisen slutter. Så hvorfor er islamofoberne dog så ekstremt bange for, hvad der kan ske, hvis Danmark når op på 5-10% muslimer?

Personligt frygter jeg langt mere, hvad der vil ske, når Kina overhaler USA som verdens dominerende stormagt, og millioner af kinesere begynder at invadere Europa. For uden USA er Europa jo intet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Jeg har en teori om at hun i virkeligheden er en reptilsk shapeshifter som har antaget menneskeform. Der er så noget for tiden, muligvis varmen, der gør at hun har problemer med at holde masken. Det vi ser er simpelthen at hun står og kæmper med at bevare sin menneskelige form. 🐲👽🐍

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 31 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Jeg har en teori om at hun i virkeligheden er en reptilsk shapeshifter som har antaget menneskeform. Der er så noget for tiden, muligvis varmen, der gør at hun har problemer med at holde masken. Det vi ser er simpelthen at hun står og kæmper med at bevare sin menneskelige form. 🐲👽🐍

Jeg tror skam da, at du er inde på noget. Jeg husker også, at Illuminati-reptilet Hillary Clinton havde samme problemer under den amerikanske valgkamp....

https://www.youtube.com/watch?v=nVLJ45-ArcA

Her det endegyldige bevis, der da skam bekræfter din teori🐲:

hqdefault.jpg

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
On ‎28‎-‎06‎-‎2019 at 18:36, Torsten Bonfils skrev:

Måske er reptilian-eksperten Kinninigan inde på noget her. Han mener, at Merkel kunne lide af sygdommen kuru, som bl.a. er kendt på Papua Ny Guinea i kannibalkredse. Det passer på teorien om, at reptilians efter sigende spiser mennesker. 

Uanset hvad, så har hun nu rystet tre gange offentligt indenfor få uger. Hun lader altså til at være syg. Parkinsom, Kuru eller whatever. Noget må der være galt med hende. Jeg tror ikke længere på, at hun bare er ramt af varmen. Fordi der har ikke været lige varmt alle tre gange. Og hvis det er varmen, hvorfor er hun så den eneste der ryster - og de andre omkring hende ryster ikke?...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind