RUDI123

Dating/Utroskab

Recommended Posts

RUDI123

Jeg har lige meldt mig på en Dating site.

Og skulle jo lige lure hvad der var derinde, og faldt så over en bekendt derinde, han stod som single, kæreste søgende m.m. Jeg har ikke sønderligt har kontakt med ham, jeg måske lige snakker/møder ham 1-2 gange om året. Jeg ved han er gift, og har mindre børn, jeg fandt ham på Facebook, og den er god nok, gift, mindre børn, boer sammen med konen o.s.v. Fandt også hans kone derinde, og nøjagtig det samme, gift, børn, og flere feriebilleder, af dem alle o.s.v.

Hvad gør man? Ingenting? eller?

Hvordan ville du reagere på det?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 27/6/2019 at 08:51, RUDI123 skrev:

Og skulle jo lige lure hvad der var derinde, og faldt så over en bekendt derinde, han stod som single, kæreste søgende m.m. Jeg har ikke sønderligt har kontakt med ham, jeg måske lige snakker/møder ham 1-2 gange om året. Jeg ved han er gift, og har mindre børn, jeg fandt ham på Facebook, og den er god nok, gift, mindre børn, boer sammen med konen o.s.v. Fandt også hans kone derinde, og nøjagtig det samme, gift, børn, og flere feriebilleder, af dem alle o.s.v.

Det skal man sgu ikke blande sig i , det må de sgu selv ligge rode med 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg ville heller ikke blande mig.

Men det lyder til, at de er lige gode om det, såååååååå….

Måske er det mest synd for børnene. 

Det er dog mere normalt, end man almindeligvis antager. Der er færre og færre, der livet igennem formår at leve i et monogamt parforhold. Derfor tror jeg, at vi vil se flere åbne forhold i fremtiden. Folk, der vedkender sig lysten til andre, men alligevel gerne vil have én fast partner. Så kan man vælge at leve i et åbent forhold med plads til sidespring, swingerklubber o.s.v.

Denne udvikling/tendens har sin forklaring i den seksuelle polforvandling, som mange sjæle gennemlever i disse tider. Google seksuel polforvandling på Youtube og der vil komme en del udmærkede foredrag om emnet, som belyser, hvorfor der er en spirituel og åndelig årsag til, at færre og færre formår at leve i monogame parforhold. Den seksuelle polforvandling forklarer også, hvorfor vi ser flere og flere bi- og homoseksuelle.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ja som de andre siger. Ingenting.

Det er jo ikke "forbudt" at søge andre selvom man er gift.

Jeg havde selv en kæreste som forbød mig at have kvindelige venner - lige udover HENDES veninder.

Sådan vil jeg aldrig have igen...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 27.6.2019 at 08:51, RUDI123 skrev:

Altså, det kommer jo an på, om du vil slippe "fanden løs i Laksegade" eller du helst vil holde lav profil.

Hvis du vil lave rav i den, så kan det jo gøres på flere måder, nogle mere kreative end andre.

Jeg har ikke indtryk af, at det for dig handler om, at du kender hans kone og synes hun skal kende sandheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Kunne jo også være de bare har et åbent forhold, og at den ene godt ved den anden er der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
47114711
On 29/6/2019 at 20:00, Lucianone skrev:

Jeg ville heller ikke blande mig.

Men det lyder til, at de er lige gode om det, såååååååå….

Måske er det mest synd for børnene. 

Det er dog mere normalt, end man almindeligvis antager. Der er færre og færre, der livet igennem formår at leve i et monogamt parforhold. Derfor tror jeg, at vi vil se flere åbne forhold i fremtiden. Folk, der vedkender sig lysten til andre, men alligevel gerne vil have én fast partner. Så kan man vælge at leve i et åbent forhold med plads til sidespring, swingerklubber o.s.v.

Denne udvikling/tendens har sin forklaring i den seksuelle polforvandling, som mange sjæle gennemlever i disse tider. Google seksuel polforvandling på Youtube og der vil komme en del udmærkede foredrag om emnet, som belyser, hvorfor der er en spirituel og åndelig årsag til, at færre og færre formår at leve i monogame parforhold. Den seksuelle polforvandling forklarer også, hvorfor vi ser flere og flere bi- og homoseksuelle.

Jeg forstår det som om, at trådstarter også fandt konen på facebook, så `lige gode om det` er jeg ikke helt med på. Jeg ville nok ikke blande mig, men omvendt .... var jeg konen ville jeg godt nok gerne have besked. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lampefeber

Hvis jeg var konen, ville jeg ihvertfald gerne vide det. og ville blive glad for den der fortalte mig det. men ved godt ikke alle har det sådan. og synes man skal passe sit eget. håber dog at dem tæt på mig kender mig godt nok til at vide de ikke skal holde deres kæft med sådanne ting.
Så du kan tage chancen og fortælle hende det, eller lade være. det er helt op til dig.

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Esbjergvandtårn
On ‎27‎-‎06‎-‎2019 at 08:51, RUDI123 skrev:

Det kan jo være en gammel opslag eller misbrug af navn og foto

Jeg vil da skrive til ham på dating siden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind