Gæst Anonym2019

Han tænder på at bedøve mig..hjælp

Recommended Posts

Gæst Anonym2019

Hej 🙂

Som overskriften siger så tænder min kæreste på at bedøve mig. Når vi er sammen ser han helst at jeg er meget fuld eller meget skæv, da især det sidstnævnte får mig til at gå ud som et lys 💤 

Jeg troede i starten det bare var fordi det var hyggeligt at vi sammen drak og røg, men han er begyndt at komme med kommentarer som har fået mig til at tænke lidt og spurgte ham så for et par uger siden hvorfor han så gerne ville jeg var påvirket når vi var sammen. Hans svar var at han havde lagt mærke til den effekt alkohol og hash har på mig, og det tændte ham jeg var bedøvet for så kunne han gøre hvad han ville med mig. Det ville som sådan ikke være et problem, altså hvis det er hvad han tænder på så fint nok, men går desværre bare lidt med følelsen af at han egentlig ikke elsker mig og i bund og grund slet ikke kan lide min person, det er bare nemt at have en han kan bedøve, bolle og så ellers bare lade sove så han slipper for at bruge tid sammen med mig. Han siger selv at han elsker mig som jeg er, og at jeg ikke behøver være påvirket men det er som om han alligevel altid ender med at overtale mig til at ryge eller drikke når vi er sammen.

Ved ikke helt hvorfor jeg skriver her, tror bare jeg er forvirret og ikke aner hvad jeg skal stille op. Jeg elsker ham og vi har det virkelig skønt sammen,  eneste problem er det der er beskrevet her, hvilket selvfølgelig er et stort problem jeg føler sådan. Ved ikke hvordan jeg skal gribe det an. Vil helst ikke skulle ende vores forhold men vil heller ikke være sammen med en der ikke kan bruge mig til andet end en fantasi. Så nogle der har et godt råd til hvordan jeg kommer videre herfra? Kan han virkelig godt elske mig som han siger han gør, og så alligevel altid prøve at overtale mig til at ryge selv om jeg flere gange har sagt jeg ikke vil mere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg ser sådan set kun 2 muligheder. Enten så lader du være med at ryge og drikke når du er sammen med ham, så finder du ud af, om han vil dig alligevel.

Eller også skynder du dig væk, og ser dig ikke tilbage.

Hos mig ville alle advarselslamperne lyse om kap.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Det lyder farligt.  En dag kan det gå galt, og så er det for sent at tænke over det, så er du måske ikke bare bedøvet mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ieet

Hej,

Puha. Den situation ville jeg virkelig ikke bryde mig om at være i. Nu ved jeg ikke hvor længe i har været sammen som par, men jeg tolker at det er rimeligt nyt. Jeg tolker det også som at i endnu ikke bor sammen.

Jeg ville ikke bryde mig om at føle at min partner foretrak mig hjælpeløs. Og når han siger han foretrækker det, da han så kan gøre hvad han vil, antyder at han ønsker det erotiske tager en form jeg ikke ville bryde mig om ellers.

Mit store spørgsmål efter at have læst indlæget er; Hvorfor bliver du ved med at drikke og ryge, når du ved det kommer dig i en hjælpeløs situation - sammen med en du ikke har 100% tillid til og som tydeligvis nyder at du er det? 

Som en anden her også har skrevet kan du vælge at gå fra ham. Eller du kan vælge ikke at ryge og drikke sammen med ham og så se om han virkelig ønsker et forhold med den bevidste og selvstændige version af dig.

Hvor ville vi alle ønske at der var et let trylle-svar vi kunne give. Men lige nu er du bekymret og ikke i et godt og lykkeligt forhold... jeg mener at man fortjener det bedste og så har du brug for en forandring - enten til at forholdet bliver bedre, eller til at det afsluttes.

Håber at du fik nogle tanker du kunne bruge.

Med venlig hilsen

Ieet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Palæa

Lyder som en undskyld udtrykket, mærkelig fetish at ha. 

Jeg tænker at når du elsker en anden og sammen med vedkommende er det vel normalt at ha øjenkontakt og være nærværende med hinanden, hvis den anden bare ligger og sover kan jeg sku ikke se det romantiske/ elskelige i det . 

Udover det, så drop stofferne, hash og alkohol er stoffer og er med til at ødelægge dig i for store mængder. Tænk dig om, og håber du bliver klogere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.