stig6499

Cola forhold ?

Recommended Posts

stig6499
Skrevet (redigeret)

Cola forhold det står for COuples living apart , altså par der lever hver for sig og har ingen planer om at flytte sammen yes yes for pokker det er sgu fremtiden , så slipper man for kvindens mig mig mentalitet og så kan man altid smide hende ud af lejligheden når hendes mig mig mentalitet bliver for meget , det er sgu fremtiden , hvad mener i om det ?

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

du dyrker meget Cola Zero?

du ved, det forhold til en partner der ikke existerer.......

• Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 21 minutter siden, DDR skrev:

du dyrker meget Cola Zero?

du ved, det forhold til en partner der ikke existerer.......

husk at tage dine piller 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg tænker at det må folk selv rode med. 

Jeg kan se det fungerer for nogle, men samtidig er det også lidt kedeligt at vi ikke engagerer os mere i hinanden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 14 timer siden, stig6499 skrev:

Cola forhold det står for COuples living apart , altså par der lever hver for sig og har ingen planer om at flytte sammen yes yes for pokker det er sgu fremtiden , så slipper man for kvindens mig mig mentalitet og så kan man altid smide hende ud af lejligheden når hendes mig mig mentalitet bliver for meget , det er sgu fremtiden , hvad mener i om det ?

Den er jeg helt med på. Så slipper jeg for hans sure strømper og underhylere i mit vasketøj.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 9 timer siden, Entrelac skrev:

Den er jeg helt med på. Så slipper jeg for hans sure strømper og underhylere i mit vasketøj.

Ha ha så du vil ikke være husmor , det var ellers end hver kvindes drøm i 1950erne , jeg var ikke født i 1950erne men man har vel lov til at drømme om 1950erne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 24.6.2019 at 07:28, stig6499 skrev:

For 2 timer siden, stig6499 skrev:

Ha ha så du vil ikke være husmor , det var ellers end hver kvindes drøm i 1950erne , jeg var ikke født i 1950erne men man har vel lov til at drømme om 1950erne 

Hvis manden ikke vil tage det sure med det søde, hvorfor pokker skulle jeg så agere husmor for ham?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 49 minutter siden, Entrelac skrev:

Hvis manden ikke vil tage det sure med det søde, hvorfor pokker skulle jeg så agere husmor for ham?

Hvis kvinden ikke vil tage det sure med det søde får hun slet ikke lov til at være husmor 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 11 timer siden, stig6499 skrev:

Hvis kvinden ikke vil tage det sure med det søde får hun slet ikke lov til at være husmor 

Vil du love mig det?:lol::banan::glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 9 timer siden, Entrelac skrev:

Vil du love mig det?:lol::banan::glad:

Ja da 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind