Lucianone

Okkulte symboler i DIN by: noget DU lægger mærke til?

Recommended Posts

Lucianone
Skrevet (redigeret)

De fleste mennesker lægger næppe mærke til dem eller også ved de ikke hvad symbolerne betyder. Men de fleste, hvis ikke ALLE større danske byer har et væld af okkulte symboler rundt omkring. De kan være mere eller mindre tydelige. Nogle er store pompøse skulpturer, mens andre er små fikse udsmykninger og dekorationer på bygningsfacader. Også væg- og murmalerier, statuer, vandfald o.s.v. kan rumme skjulte/okkulte symboler og betydninger.

Er det noget DU nogensinde lægger mærke til, når du færdes i din eller i andre danske byer?

Eksempler her fra Aalborg:

- ved Nytorv ses der dæmoniske ansigter på facaden og toppen af nogle af byens ældgamle, flotte historiske bygninger.

- i byen er der et par obelisker, bl.a. i Kildeparken, byens centrale park. 

- flere steder i byen er der skulpturer og kunst med ugler og slanger, der begge er okkulte symboler.

- byens væg- og murmalerier synes ofte at have subtile okkulte betydninger eller fortolkninger. Her går slangesymbolikken igen flere gange. Jeg har set mindst 4-5 murmalerier i Aalborg med slanger/reptiler/øgler.

- Haraldslund Kulturhus er formet som en stor Pyramide. 

- både Frimurerlogen og Frimurerhuset (der ligger et stenkast fra hinanden) har okkulte symboler på facaden. 

- Aalborg Spritfabrikker har mindst 20-25 vinduer, der er formet som Jødestjernen.

- især i byens mondæne bydel, Hasseris, er der flere bygninger, som har Jødestjernen på facaden. 

- ved en af byens pompøse universitetsbygninger er der tre skulpturer. En obelisk, en pyramide og en sort firkant (black cube). Alle tre er okkulte symboler.

- ude i Børne- og Ungdomsparken i Hasseris er der 5-6 reptil- og slangesymboler. Og der er også en meget spændende helleristning, hvorpå der er væsener, der ligner aliens!

Jeg vil vædde med, at noget tilsvarende kan findes i andre større danske byer. Primært København. Men mon ikke også, at Aarhus, Odense og i mindre grad Kolding, Fredericia, Roskilde og andre mellemstore/større provinsbyer har tilsvarende symboler overalt?

Spørgsmål:

1. Lægger du selv mærke til disse symboler?

2. Kender du til deres betydning?

3. Hvem tror du står bag disse symboler?

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg vil gerne selv prøve at besvare de tre spørgsmål, jeg stillede:

- Før i tiden gjorde jeg ikke, nej. Vel som de fleste danskere kørte jeg forbi dem hver eneste dag, uden nogensinde at lægge mærke til dem eller at stille spørgsmål ved deres betydning. Men efter, at jeg for efterhånden 4-5 år siden begyndte at interessere mig for det okkulte og det hemmelige, begyndte jeg selv at lægge mærke til disse symboler. Og jeg blev ret paf over, hvor uendeligt mange af dem der er overalt. Det er tydeligvis pr. design og ikke bare et tilfælde, når de er overalt.

- Jeg er begyndt at undersøge, hvad hulen disse symboler betyder og står for. Nogle gange kan der være forskellige fortolkninger. Men her er min fortolkning af nogle af disse symboler:

PYRAMIDEN: en slags dyrkelse af de gamle symboler fra Ægypten. Frimureriet er f.eks. fyldt med ægyptiske symboler, selvom frimurerne selv fastholder, at det er europæiske værdier, de værner om. På den anden side kan man argumentere for, at europæiske værdier netop stammer fra det gamle Ægypten. Så det er måske ikke nødvendigvis en selvmodsigelse.

OBELISKEN: er et fallossymbol. I realiteten er obelisker enorme penisser. Sjovt at folk finder sig i dem - fordi de ville jo ikke finde sig i, hvis en tydelig penisskulptur stod i deres by! Jeg har hørt (men ved ikke om det passer), at obelisker er en hyldest til PENACLE OF THE DRAGON, altså dragens penis. Det hævdes af insidere, at Illuminati´s øverste overhoved kaldes PINDAR, som også er noget med Dragens penis.

THE BLACK CUBE/DEN SORTE FIRKANT: er vist et Saturn-symbol, som jeg forstår det. Også et okkult symbol, som frimurerne og de hemmelige selskaber dyrker meget.

JØDESTJERNEN: frimurernes symbol ligner den meget. Det der symbol, hvor to modsatrettede trekanter er forenede. Jeg forstår det sådan, at det skulle være et symbol på det maskuline og det feminine. Eller måske foreningen af de to?!

SLANGESYMBOLER/REPTILSYMBOLER: symboliserer at slangen styrer vor planet. Reptilerne med andre ord. Symboliserer evt. også, at mennesket er styret af slangen gennem sin reptilhjerne. Det er jo reptilhjernen, der får mennesket til at udøve primitive handlinger som at bekrige hinanden o.s.v. Jeg tror også, at de mange reptil- og slangesymboler er en okkult/skjult måde at fortælle os på, at Darwin var fuld af fup. Jeg tror ikke på, at vi mennesker bare er en flok aber, der udviklede sig. Jeg tror på en eller anden form for intervention fra overmenneskelig instans. Gud, slangen, reptilerne, Annunaki, kald det hvad I vil.

UGLEN: ses f.eks. mange steder i Aalborg. Uglen er et velkendt Illuminati-symbol. Det samme gælder slangen og ørnen, som også ses flere steder. I Bohemian Grove, et af elitens samlingssteder i USA, gøres der symbolske ofringsritualer ved en kæmpestor Ugle. Næppe et tilfælde. 

- Helt klart frimurerne eller folk fra andre hemmelige selskaber. Det kunne også være Odd Fellows eller andre hemmelige loger. Men når vi ser disse okkulte designs overalt, er det intet tilfælde. Der er nogle mennesker højt på strå i de danske byer, der bevidst sørger for at udstille disse symboler overalt i byerne. Da disse mennesker må formodes at have en vis okkult viden, er mit gæt, at det må være frimurerne, der står for udvælgelsen af alle disse skulpturer, som tydeligvis er okkulte. Jeg tror såmænd ikke, at de sidder direkte i logen og vedtager, at "nu skal vi have en pyremide stående der og der". Men de folk, der sidder i kommunen og står for den slags beslutninger, tror jeg er frimurere eller indhyllet i frimureriet. Derfor er det indirekte frimurerne, der står for udvælgelsesprocessen, når en by skal opstille nye statuer o.s.v. Derfor vælges næsten altid okkulte symboler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 16 timer siden, Lucianone skrev:

De fleste mennesker lægger næppe mærke til dem eller også ved de ikke hvad symbolerne betyder. Men de fleste, hvis ikke ALLE større danske byer har et væld af okkulte symboler rundt omkring. De kan være mere eller mindre tydelige. Nogle er store pompøse skulpturer, mens andre er små fikse udsmykninger og dekorationer på bygningsfacader. Også væg- og murmalerier, statuer, vandfald o.s.v. kan rumme skjulte/okkulte symboler og betydninger.

Er det noget DU nogensinde lægger mærke til, når du færdes i din eller i andre danske byer?

Eksempler her fra Aalborg:

- ved Nytorv ses der dæmoniske ansigter på facaden og toppen af nogle af byens ældgamle, flotte historiske bygninger.

- i byen er der et par obelisker, bl.a. i Kildeparken, byens centrale park. 

- flere steder i byen er der skulpturer og kunst med ugler og slanger, der begge er okkulte symboler.

- byens væg- og murmalerier synes ofte at have subtile okkulte betydninger eller fortolkninger. Her går slangesymbolikken igen flere gange. Jeg har set mindst 4-5 murmalerier i Aalborg med slanger/reptiler/øgler.

- Haraldslund Kulturhus er formet som en stor Pyramide. 

- både Frimurerlogen og Frimurerhuset (der ligger et stenkast fra hinanden) har okkulte symboler på facaden. 

- Aalborg Spritfabrikker har mindst 20-25 vinduer, der er formet som Jødestjernen.

- især i byens mondæne bydel, Hasseris, er der flere bygninger, som har Jødestjernen på facaden. 

- ved en af byens pompøse universitetsbygninger er der tre skulpturer. En obelisk, en pyramide og en sort firkant (black cube). Alle tre er okkulte symboler.

- ude i Børne- og Ungdomsparken i Hasseris er der 5-6 reptil- og slangesymboler. Og der er også en meget spændende helleristning, hvorpå der er væsener, der ligner aliens!

Jeg vil vædde med, at noget tilsvarende kan findes i andre større danske byer. Primært København. Men mon ikke også, at Aarhus, Odense og i mindre grad Kolding, Fredericia, Roskilde og andre mellemstore/større provinsbyer har tilsvarende symboler overalt?

Spørgsmål:

Forleden var jeg i byen med fruen og kommer til at kigge in et butiks vindue, og her lå der en antal vibratorer/dildo til salg.

Jeg ved at symbolet er lig med en penis, og jeg kender godt deres betydning, og hvem der står bag de symboler ved jeg også, eller jeg kan regne ud hvem der står bag.

De ligner rumskib alle sammen ,o)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Korsvejskirken i Kastrup på Amager er da skam intet mindre end en Illuminati-højborg.😉

image.png.03d52b703b27a69497366e082d60eef8.png

Dragespringvandet på Rådhuspladsen:

image.thumb.png.99ee2726164f8ef99f97586303a258c0.png

Flere drager foran Rådhuset:

image.png.4327153472195f33c7f850f132af985d.png

Dæmoniske rumvæsenhoveder på springvandet på Vandkunsten (eller også skal det bare forestille fisk):

image.png.78e1c214b1fff9ccae3ae7ca4fb2ce4c.png

• Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

På bygningen på hjørnet mellem Bredgade og Palægade i København er der sådan en reptilsk fætter:

image.png.659b1237e9a0febcc2735cdc8f398f47.png

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Gode input, Torsten Bonfils. Du har da skam altid været obersvant.

Ja, folk siger, at drager ikke findes. At de er mytologiske væsener. Men hvis der intet er om deres eksistens, hvorfor er de så afbildet i samtlige kulturer verden over? Jeg tror, at drager enten har eksisteret eller stadig eksisterer (i en anden dimension eller på andre planeter: læs REPTILIANS).

København har givetvist mange okkulte symboler. THE BLACK CUBE er symboliseret i Den Sorte Diamant. Amalienborg betyder reelt AM-ALIEN-BORG, d.v.s. I am an alien-Borg. Husk at de kongelige ifølge David Icke er reptilians, altså stammer fra rummet/aliens. Man taler om blåt blod. Koldblodigt blod. Slange-/reptilblod.

Så er der den flotte Jesus-Kirke i Valby. Jeg boede næsten ved siden af den i nogle år. Jeg har fra en Insider fået at vide, at der gennem årene er foregået sataniske ritualer derinde. Foran Jesus-kirken er der da også en stor djævel eller reptilskikkelse.

På Vesterbrogade står Danmarks vel største obelisk. Det er igen et fallossymbol. Penis of the Dragon.

Den gamle børsbygning er rigeligt udsmykket med dæmoniske ansigter/figurer.

Der er utvivlsomt mange andre okkulte symboler overalt i Kbh. Ovennævnte er bare dem, jeg lige på stående fod kommer i tanker om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
Skrevet (redigeret)

En pyramide på taget af Glyptoteket (og bagved et kæmpe fallossymbol i Tivoli 😉)

image.png.4351a6bdbe8cb9b5f1c013747ddda719.png

Redigeret af Torsten Bonfils
  • Synes godt om 1
  • Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Ja, der ser du da skam Torsten, hvor mange okkulte symboler der skam da er overalt i Kjøwenhavnstrup. Jeg tror vi må erkende, at der da skam og skam da nok er noget om snakken med, at en okkult elite styrer verden bag nedrullede gardiner. Og at de bruger okkulte, indforståede symboler til at vise dette overfor den uindviede og ignorante omverden (læs: fåreflokken...MÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!). Husk at eliten taler indbyrdes i kodesprog. Deres kodesprog udgøres af disse okkulte symboler.

#IlluminatiConfirmed#

#reptiliansConfirmed#

#Frimurerne-styrer-Danmark-ovre-fra-Blegdamsvej-confirmed#

Ok, nu laver jeg lidt sjov med Torsten. Men jeg synes alligevel, at tilstedeværelsen af alle disse okkulte symboler antyder, at der kunne tænkes at være en skjult hånd, der styrer byerne og landet bag nedrullede gardiner. Bogen magteliten har også anskueliggjort, at de ledende politikere i landet reelt er langt nede på listen over landets mest magtfulde personer. De mest magtfulde er erhvervsledere, lobbyister, højt universitetsuddannede meningsdannere o.s.v. Selv Lars Løkke er ikke i nærheden af Top 20.

Et par mere eller mindre okkulte symboler fra Aalborg:

Haraldslund kulturhus  er formet som en Pyramide...

483_309719.jpg?qfix

Spritfabrikken har Malteserkorset på taget - i øvrigt på en igen pyramideformet genstand...

Bemærk nederst til højre den lille bygning, som har tre vinduer udformet som jødestjernen...(the sixpointed star)….

Aalborg_Spritten-bygning.jpg

Ved Godsbanearealet blev der sidste år malet et meget okkult vægmaleri, forestillende en lille pige i fangenskab. Hun var indfanget i to enorme dragers/reptilers fangearme og ben. Måske et symbol på, at vi mennesker lever på en fængselsplanet, som er under dragernes kontrol (the reptilians)?!

210093_herakut.jpg?qfix

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Spiret på Børsen:

image.png.6fa59f8c5542963a15969fac43ebb7a8.png

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind