Forsvarsadvokat

Nu skal danske skolebørn integreres i Islam!

Recommended Posts

ThomasSneum

Haha...

Hvem falder dog for det ævl?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

LOL, endnu en fake news eller i hvert fald en god griner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Namasté
For 1 time siden, DenBruneMunk skrev:

LOL, endnu en fake news eller i hvert fald en god griner.

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-06-22-video-af-boern-i-boen-i-dansk-folkeskole-skaber-shitstorm

1. Er TV2 mon også 'fake news'?

2. Anyways, så mener jeg egentlig ikke at der er meget at grine af i den historie.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Skrevet (redigeret)
For 30 minutter siden, Namasté skrev:

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-06-22-video-af-boern-i-boen-i-dansk-folkeskole-skaber-shitstorm

1. Er TV2 mon også 'fake news'?

2. Anyways, så mener jeg egentlig ikke at der er meget at grine af i den historie.

Ren overdrivelse, og har intet med indoktrinering eller en virkelighed at gøre, så styr lige din overbevisning og se at der kan udveksles sådan viden uden at det er andet end hvad det er, et enkeltstående tilfælde af præsentation af hvordan det foregår, intet andet.

Men klart dette skal nok få nogle fjolser til at kalde det noget andet end det er.

Du har sikkert lært en masse i gymnastik i skolen men det betyder vel ikke du er gymnast idag? Eller fordi man lærte at save brædder , ordne knallert eller læse i biblen, så behøver man vel ikke være udsat for indoktrinering hvis det ikke er dette.

Så jo, jeg griner stadig lidt af de folk, som synes det er overskridende.

edit: Jeg erkender gerne, at det videomateriale kan misbruges i religiøse lande, og fortælle en fake news til dem om noget som slet ikke sker i vores land, sådan kan den video misbruges, ja.

Redigeret af DenBruneMunk
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Nu venter vi bare på at muslimske børn optræder på video hvor de beder “fader vor”, men vi kommer med garanti til at vente til solen brænder ud - hvorfor mon ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Skrevet (redigeret)
For 21 minutter siden, Patrioten skrev:

Nu venter vi bare på at muslimske børn optræder på video hvor de beder “fader vor”, men vi kommer med garanti til at vente til solen brænder ud - hvorfor mon ?

Kristendommen forbyder også at du beder til andre end din egen gud.
(Gammel testamente , 2 moses 5,9)

Så egentlig er det mangel på respekt og viden eller så er skolen bare fyldt med ateister :)
M*sl*mer kan gå ind i danske kirker uden problemer, de må bare ikke bede en bøn til den Gud kristendommen tilbeder.

Så er alt på plads, og var det en viden skolelæreren havde, så ville kristne børn ikke medvirke, måske gjorde de slet ikke dette, hvis der var sådan tilstede.

Redigeret af DenBruneMunk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Uha!.. emneuge. 🤣

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 23 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Så egentlig er det mangel på respekt og viden eller så er skolen bare fyldt med ateister :)
M*sl*mer kan gå ind i danske kirker uden problemer, de må bare ikke bede en bøn til den Gud kristendommen tilbeder.

Så er alt på plads, og var det en viden skolelæreren havde, så ville kristne børn ikke medvirke, måske gjorde de slet ikke dette, hvis der var sådan tilstede.

Men er det ikke samme Gud, som Kristne og muslimer tilbeder? Det er vel bare profeten, der er en anden?

Jeg er ikke forarget over, at børn lærer om hinandens skikke og traditioner. Så længe det bare går begge veje. Muslimer skal så også lave kristne bønner, hvis kristne skal lave muslimske bønner. Noget for noget. Derudover håber jeg, at deltagelse i hændelsen var frivilligt. Børn skal naturligvis ikke tvinges til at bede til Gud.

Men som sagt opfatter jeg det således, at det egentlig er samme Gud, man tilbeder i begge religioner.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 12 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Jamen så var det jo godt muslimske børn ikke var ofrene for så havde vi nok en dansker mere med politibeskyttelse !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind