Lucianone

Nogle tråde ryger ikke op i nyeste emner

Recommended Posts

Lucianone

Jeg har bemærket, at når man svarer på bestemte tråde eller opretter et emne i bestemte kategorier, ryger ens svar IKKE op i nyeste emner-vinduet øverst i højre hjørne. Hvordan kan det være?

Hvis nu det ikke er alle svar og debatoplæg, der står over nyeste emner/indlæg, så kan det være svært at få et overblik over hvilke emner, der er gang i p.t. På andre debatfora, ryger alle nye svar automatisk op i en oversigt over nyeste svar og det synes jeg giver et bedre overblik.

Skyldes det tekniske problemer eller er det et bevidst valg, at nogle emner/kategorier nedprioriteres?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

"Nyt indhold" er en funktionalitet som blev oprettet efter efterspørgelse. 
Jeg har ikke lagt mærke til at nye indlæg ikke skulle fremgå i dette filter. Jeg tror du skal notere en præcis hændelse, og så kontakte support om det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, ThomasSneum skrev:

"Nyt indhold" er en funktionalitet som blev oprettet efter efterspørgelse. 
Jeg har ikke lagt mærke til at nye indlæg ikke skulle fremgå i dette filter. Jeg tror du skal notere en præcis hændelse, og så kontakte support om det. 

Ok, tak for svar. Men f.eks. svarede du for en time siden i tråden "Kan du lide at bo, hvor du bor". Og efter en time er den stadig ikke røget op i "seneste aktive emner". Der ville jeg have forventet, at man maks fem minutter efter ville kunne have set, at der var én der havde besvaret tråden.

I aftes svarede jeg også i tråden "Paven vil ændre Fadervor". Dette nye svar fremgik heller ikke af oversigten ude i højre side.

Nu er det ikke fordi, det er specielt vigtigt for mig. Men jeg undrede mig bare.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Nu skulle alle nye indlæg gerne fremgå af oversigten "Nyt indhold" - vi har ændret indstillingen til at vise "Alt indhold" og ikke kun "Ulæst indhold".

/Admin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 30 minutter siden, Debat Høvding skrev:

Nu skulle alle nye indlæg gerne fremgå af oversigten "Nyt indhold" - vi har ændret indstillingen til at vise "Alt indhold" og ikke kun "Ulæst indhold".

/Admin

Jeg takker.

Det ændrer ikke ved, at de nyeste indlæg/svar ikke fremgår af oversigten ude i højre side. 

MEN hvis jeg ovenover reklamerne i højre side går ind under "Nyt Indhold", kan jeg se at samtlige nye svar kommer frem. Så det kan jeg jo bare gøre. Så ja, det ser ud til at give mig overblikket, jeg efterspurgte.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind