Miss_WarHorze

(Hjælp) Diamond Painting uden opbevarings boks??

Recommended Posts

Miss_WarHorze

Hejsa jeg er helt ny til Diamond Painting og jeg har set lidt videoer på YT for at finde ud af hvad det gik ud på...jeg har i dag modtaget mit første projekt og jeg er spændt på at komme igang MEN jeg havde jo ikke lige hjerne nok til at tænke så langt at jeg nok også fik brug for en opbevarings kasse eller to til mine sten/perler...så her sidder jeg og tør ikke helt at begynde pga. jeg er bange for at de enten bliver blandet sammen, forsvinder eller andet...jeg har lige bestilt en kasse men der kan sagtens gå en måned før den kommer og jeg synes ikke rigtigt at jeg har tålmodighed til at vente på at den skal komme frem så mit spørgsmål til jer skønne mennesker der er kendt i denne hobby verden er:

Hvordan kan jeg begynde mit nye projekt uden opbevarings kassen og er det næsten helt umuligt uden kassen? 

Hvad er jeres råd til dette?

Jeg håber at i vil hjælpe mig lidt her :D

På forhånd tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Hej Miss_WarHorse

Jeg har desværre ikke et klap forstand på Diamond Painting - så er nok ikke til meget gavn her. Jeg ville mest af alt også bare lige sige hej. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
biine79

Selvfølgelig er det ikke umuligt uden kassen ,  indtil kassen kommer kan sten/perler opbevares i lynlås poser  ( kan købes i hobbybutikker) så kan der lukkes for dem.  En malepalet med flere huller kan bruges når man er igang   kan dog ikke lige på stående fod huske hvor mange huller/fordybninger der  er i den

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss_WarHorze
On 20.6.2019 at 10:16, biine79 skrev:

Selvfølgelig er det ikke umuligt uden kassen ,  indtil kassen kommer kan sten/perler opbevares i lynlås poser  ( kan købes i hobbybutikker) så kan der lukkes for dem.  En malepalet med flere huller kan bruges når man er igang   kan dog ikke lige på stående fod huske hvor mange huller/fordybninger der  er i den

Det nedte med at jeg købte lynlås poser som du forslog og skrev perlernes koder på med en tush :) jeg har dig ikke fået min boks eller de 2 andre diamod paintings endnu men man kan heller ikke forvente noget som helst af en side som Wish xD 

Tak for hjælpen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind