Martin Kruss

BT gentager sin LØGN

Recommended Posts

Martin Kruss

Jeg troede ikke mine egne øjne da jeg nu I DAG så nedestående på BTs FB side!

Da BT førte denne løgn frem første gang, afkrævede jeg avisen et dementi, det udeblev, men opslaget blev redigeret.

Nu skriver de ?=?((/%#¤#""!#" igen "Dansk Læge"!

Dette møjdyr havde T O L K med i retten!

Dette er er stjerneeksempel på PK-Løgn og bedrag!

Kritisk Forum slår fast:

Pressen bedriver politisk agitation.
Der er nogen der _enten_ på eget initiativ, pga af egne politiske standpunkter, _eller_ pga af diktater fra højtstående medarbejdere, som så igen, er betinget af deres eget politiske ståsted, ganske enkelt spreder LØGN i form af PK filtrerede fakta!
En halv sandhed -Det er en LØGN!
#Stop_PK_Nu

Politiet deltager også i PK-løgnens udbredelse!

Så sent som idag nægter politiet at oplyse data på 3 'individer' der har begået vold med en økse!

914492969_DanskLgeLgnGENTAGET.JPG.52af8d9a40e135ae33affae40fb7715f.JPG

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Pressen er ikke fri. Journalister er underlagt den redaktionelle linje, som de skal følge - ellers bliver de fyret.

De fleste medier i Danmark er styret gennem frimureriet, da de fleste chefredaktører er frimurere eller logemedlemmer.

Disse loger har så forbindelser til Illuminati, som topstyrer verden helt fra toppen. Øverst i Illuminati har vi styrtende rige og ekstremt magtfulde familier som Rockefeller og Rothschilds. Som reelt styrer hele den vestlige verden og alle nationalbanker i vesten.

Derfor er den danske presse i realiteten underlagt Illuminati. Og de følger den agenda, som Illuminati følger. Og den agenda handler bl.a. om at opløse nationalstaterne gennem migration fra Afrika og arabiske lande mod de europæiske/vestlige lande. 

Formålet med at opløse nationalstaterne og den nationale identitetsfølelse, er, at Illuminati´s endemål er en ONE WORLD GOVERNEMENT. En stor verdensregering under ledelse af FN og Vatikanet. Jo mere man kan opløse nationalstaterne og folks tilhørsforhold til de enkelte lande, jo nemmere kan man indføre en verdensregering. Derfor skaber Illuminati bevidst en masse krige og kriser, som fører migrationen med sig. Så vesten kan invaderes af afrikanere og arabere og dermed udslettes den vestlige verden indefra gennem migration.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SyngeLærken

Tror du ikke du skal styre dig lidt.  Manden er dansk statsborger, og alt andet du skriver er hetz mod den person, og det skal ikke foregå her på forum.

Du er velkommen til at føre den type debat på facebook men her er der altså spilleregler, og når du selv forsøger dig med at skrive noget som ikke er andet end racediskrimination, så er det ikke tilladt.

Følg venligst reglerne i de fremtidige indlæg.

• Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tormentor
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, Martin Kruss skrev:

Jeg troede ikke mine egne øjne da jeg nu I DAG så nedestående på BTs FB side!

Da BT førte denne løgn frem første gang, afkrævede jeg avisen et dementi, det udeblev, men opslaget blev redigeret.

Nu skriver de ?=?((/%#¤#""!#" igen "Dansk Læge"!

Dette møjdyr havde T O L K med i retten!

Dette er er stjerneeksempel på PK-Løgn og bedrag!

Kritisk Forum slår fast:

Pressen bedriver politisk agitation.
Der er nogen der _enten_ på eget initiativ, pga af egne politiske standpunkter, _eller_ pga af diktater fra højtstående medarbejdere, som så igen, er betinget af deres eget politiske ståsted, ganske enkelt spreder LØGN i form af PK filtrerede fakta!
En halv sandhed -Det er en LØGN!
#Stop_PK_Nu

Politiet deltager også i PK-løgnens udbredelse!

Så sent som idag nægter politiet at oplyse data på 3 'individer' der har begået vold med en økse!

914492969_DanskLgeLgnGENTAGET.JPG.52af8d9a40e135ae33affae40fb7715f.JPG

Du styre lige mod blokering på BT, de tåler ikke at danskerne får sandheden af vide om det kultur eksperiment, man udsætter danskerne for.

Indvandrerne skal være glade for de fleste danske mænd er fesne soyboys, ellers var de knaldet ned for længst, men det kan selvfølgelig være den censur der køres i dag, får dem vækket.

Man beskylder alle indvandrerkritiske for at være nazister.

Islam og nazisme har uhyggelig mange lighedspunkter, man gør som med nazisterne, vil ikke italesætte alle problemerne.

Og de stækker vores ytringsfrihed. I Danmark har vi altid kaldt en skovl for en skovl.

Det ender med et brag.

Redigeret af Tormentor
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 18 minutter siden, Tormentor skrev:

Du styre lige mod blokering på BT, de tåler ikke at danskerne får sandheden af vide om det kultur eksperiment, man udsætter danskerne for.

Indvandrerne skal være glade for de fleste danske mænd er fesne soyboys, ellers var de knaldet ned for længst, men det kan selvfølgelig være den censur der køres i dag, får dem vækket.

Man beskylder alle indvandrerkritiske for at være nazister.

Islam og nazisme har uhyggelig mange lighedspunkter, man gør som med nazisterne, vil ikke italesætte alle problemerne.

Og de stækker vores ytringsfrihed. I Danmark har vi altid kaldt en skovl for en skovl.

Det ender med et brag.

Sådan set enig i store træk. Man kan ikke sige, som trådstarter gør her, at en person, der har brug for en tolk i retten, ikke er eller burde være dansker. Så bliver man disset eller censureret. Så er der noget galt, når man ikke kan kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade.

Kan dog godt se, at sprogbruget fra trådstarter kunne have været bedre (jeg havde udeladt ordet "møjdyr"), men alligevel. Jeg er enig i, at en læge, der ikke kan dansk, ikke kan betragtes som dansker. For har han fået dansk statsborgerskab, betragter jeg det som en fejldisposition og at han juridisk er anerkendt som dansker, gør ham ikke til dansker i min optik. Det har altså intet med racediskrimination at gøre. For jeg mener godt, at man kan være dansker, hvis man er mørk i huden. Men det kræver at man taler dansk, forstår og respekterer dansk kultur o.s.v.

Man kan drage en parallel til transkønnede. Hvis en mand får juridisk kønsskifte og stadig har en penis, vil jeg stadig ikke betragte ham som andet end netop en mand. Det ændrer ikke på min mening, at en dommer har dømt ham til at være kvinde juridisk set. For en dommers ord er ikke nogen ophøjet sandhed. Men bare netop en dommers personlige mening. Intet andet. Vi bør lade være med at se på dommere som sandhedens okrakler. Måske er deres ord lov og magt. Men stadig ikke sandheden. 

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe

Manden hedder Jack Hou og er sandsynligvis opvokset i Danmark. Der er en række personer, der dukker op, når man søger på navnet Jack Hou. Men de fleste bor i USA og har et asiatisk udseende. Ingen af dem er muslimer, og navnet Jack Hou tyder mere på, at hans evt. religion er kristendommen. Så endnu engang er højreekstremisterne jo bare ude med en løgn, som de så håber på, at folk hopper på og bliver mere hadefuldt islamofobiske uden grund!

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tormentor
Lige nu, Erpe skrev:

Manden hedder Jack Hou og er sandsynligvis opvokset i Danmark. Der er en række personer, der dukker op, når man søger på navnet Jack Hou. Men de fleste bor i USA og har et asiatisk udseende. Ingen af dem er muslimer, og navnet Jack Hou tyder mere på, at hans evt. religion er kristendommen. Så endnu engang er højreekstremisterne jo bare ude med en løgn, som de så håber på, at folk hopper på og bliver mere hadefuldt islamofobiske uden grund!

Han er 37, kommet til i 1999. Hvilket du ville have vidst hvis du havde læst hvad du kommentere på.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Tormentor skrev:

Han er 37, kommet til i 1999. Hvilket du ville have vidst hvis du havde læst hvad du kommentere på.

Nej, han er 32 og hedder som nævnt Jack Hou (og sikkert kommet hertil fra USA),  hvilket du kan læse bl. a, på http://www.lokalavisen.dk/112/2019-06-17/-Læge-bedøvede-kvinder-og-voldtog-dem-5193406.html

Så hele tråden er endnu engang bare brygget på højreekstremistiske løgne om “muslimer”.

Redigeret af Erpe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 22 minutter siden, Erpe skrev:

Nej, han er 32 og hedder som nævnt Jack Hou (og sikkert kommet hertil fra USA),  hvilket du kan læse bl. a, på http://www.lokalavisen.dk/112/2019-06-17/-Læge-bedøvede-kvinder-og-voldtog-dem-5193406.html

Så hele tråden er endnu engang bare brygget på højreekstremistiske løgne om “muslimer”.

Hvor i alverden har du det fra ?

Jeg ser ingen steder at trådstarter, eller andre end dig, bruge ordet “muslimer” så hvad har du gang i ?

• Synes godt om 2
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind