Forsvarsadvokat

Pernille Vermund revser blå blok!

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

Pernille Vermund revser blå blok!

https://www.bt.dk/politik/pernille-vermund-revser-blaa-blok-loekke-har-oedelagt-meget

"Pernille Vermund revser blå blok: Løkke har ødelagt meget.

"Det er som at kigge ind i fire år med store sorte tordenskyer, der bare venter på at fylde os med skybrud og vand i kældrene og et kæmpe oprydningsarbejde, når det engang er overstået,« siger Pernille Vermund."

Hvis det bliver fire år med rød stues politik, som dikteres af De Radikale, SF og Enhedslisten, så bliver der meget at rydde op i for at redde Danmark!

Sådan gik det også fra 2011-15 under SRSF ledelse, og det var først da en borgerlig regering kom til, at der hen af vejen igen kom styr på udviklingen!

Særlig med lappeløsninger, forsøgte man på udlændinge indvandringen at gøre noget!

Men det er ikke nok, hvis man vil redde Danmarks kultur og demokrati for vores næste generationer, man bliver nød til at høre på Nye Borgerliges løsning om fire år, som også til den tid endnu mere vil være:

Der skal indføres et totalt asylstop!

Udlændinge skal forsørge sig selv!

Kriminelle udlændinge skal udvises konsekvent efter første dom!

Din mening?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rudi W
Skrevet (redigeret)

Jeg er enig med Vermund i de punkter, du nævner. Stemte også selv på Nye Borgerlige, men 4 mandater rækker jo ikke langt.

Det er en skrap tid, der venter de kommende måneder og desværre nok år, under en regering hvor Morten jakjakjak-Østergaard og Pernille Skipper har en masse at skulle have sagt i udlændingepolitiske spørgsmål. Uha-uha!

I det hele taget var det svært for en nationalsindet vælger at finde de små lyspunkter ved det valg - dog, der var enkelte. Udover at Nye Borgerlige kom ind, kunne jeg også trøste mig en smule ved at sammenligne nogle af de personlige stemmetal. Jeg nævner blot nogle få:

Hos Enhedslisten fik Rune Lund 1.157 stemmer,  Christian Juhl 1.178 og Jette Gottlieb 1.318.

Hos Alternativet fik Sikandar Siddique 2.157 og Rasmus Nordquist 1.499. Desværre kom flere af disse landsforræder-typer alligevel ind i vores parlament. Det gjorde Alternativets Carolina Magdalene Maier imidlertid ikke, trods 2.673 personlige stemmer. Det var mig en stor personlig glæde; hun som få dage før valget sagde (TV2News), at nu skulle hun lige ud på nogle flere steder og fortælle dem (muslimerne), at "det er deres land!" (Føj for s....).

Min sammenligning er, at Rasmus Paludan i sin kreds fik 9.959 personlige stemmer. 😉

Men indrømmet - der var ikke mange lyspunkter. 

Redigeret af Rudi W

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 5 timer siden, Rudi W skrev:

Jeg er enig med Vermund i de punkter, du nævner. Stemte også selv på Nye Borgerlige, men 4 mandater rækker jo ikke langt.

Det er en skrap tid, der venter de kommende måneder og desværre nok år, under en regering hvor Morten jakjakjak-Østergaard og Pernille Skipper har en masse at skulle have sagt i udlændingepolitiske spørgsmål. Uha-uha!

I det hele taget var det svært for en nationalsindet vælger at finde de små lyspunkter ved det valg - dog, der var enkelte. Udover at Nye Borgerlige kom ind, kunne jeg også trøste mig en smule ved at sammenligne nogle af de personlige stemmetal. Jeg nævner blot nogle få:

Hos Enhedslisten fik Rune Lund 1.157 stemmer,  Christian Juhl 1.178 og Jette Gottlieb 1.318.

Hos Alternativet fik Sikandar Siddique 2.157 og Rasmus Nordquist 1.499. Desværre kom flere af disse landsforræder-typer alligevel ind i vores parlament. Det gjorde Alternativets Carolina Magdalene Maier imidlertid ikke, trods 2.673 personlige stemmer. Det var mig en stor personlig glæde; hun som få dage før valget sagde (TV2News), at nu skulle hun lige ud på nogle flere steder og fortælle dem (muslimerne), at "det er deres land!" (Føj for s....).

Min sammenligning er, at Rasmus Paludan i sin kreds fik 9.959 personlige stemmer. 😉

Men indrømmet - der var ikke mange lyspunkter. 

Jeg tvivler meget stærkt på at S og R bliver enige om Radikales politik i udlændinge spørgsmålene, og hvad så hvis det glipper for rød stue?

Så er der vel kun Venstre at lave en regering med, og så er der da lidt styr på udlændinge politikken!

Alternativet er jo at Mette Frederiksen lægger sig fladt ned under Morten Østergaard, og så får vi en indvandrings regering de næste fire år, som det bliver svært at rette op på igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind