Ole Jensen

Ti amo Nessuno

Recommended Posts

david den store
For 21 timer siden, Lucianone skrev:

David, hvordan er dit forhold til din fader egentlig i dag? Kommer i stadig overens eller har I et generelt anstrengt forhold, hvis du selv skal sige det?

Jo ser du det går meget godt , bare jeg bliver fri for at høre på den meget omtalte saga Tryg mig her og der , jeg er nærmest flasket op med at høre om den , og det er der ikke nogen der gider at lægge øre til konstant .  

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

Jeg skal lave tre- knallerter (PUC) og det er så også fint-nok alt det, det er en to-gear og 1 tre-gear plus en PUC-trilet , men hvor pokker finder jeg reservedele, jeg har været på nettet Osv. men jeg kan ikke finde nogle forhandler.

Kan nogen af jer hjælpe mig ❤️

Venlig Hilsen Poul Jørgensen   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 22 minutter siden, Ole Jensen skrev:

Jeg skal lave tre- knallerter (PUC) og det er så også fint-nok alt det, det er en to-gear og 1 tre-gear plus en PUC-trilet , men hvor pokker finder jeg reservedele, jeg har været på nettet Osv. men jeg kan ikke finde nogle forhandler.

Kan nogen af jer hjælpe mig ❤️

Venlig Hilsen Poul Jørgensen   

Det må du da have fået hjælp til , den kære Tørresnoren hjalp dig over på Gubbis side for lang tid siden. 😜

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Hej Poul.

Får du ikke snart dit kørekort tilbage så du er fri for at køre rundt på en gammel invalideknallert? Så meget sprit kan ham blodprøvelægen da heller ikke have haft på sine fingre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

"Torsten" kunne du ikke tag at stoppe det "lala" kan du ikke se vor ødelæggende det er? Torsten du skulle prøve at hjælpe andre mennesker for en-gangs skyld det er en vidunderlig følelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 3 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Hej Poul.

Får du ikke snart dit kørekort tilbage så du er fri for at køre rundt på en gammel invalideknallert? Så meget sprit kan ham blodprøvelægen da heller ikke have haft på sine fingre?

Torsten , når Poul siger at lægen brugte ethanol og gamle blodprøveglas  må vi jo tro på ham . 😀 det var jo en gammel læge der tog prøverne, 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen
For 3 timer siden, david den store skrev:

Torsten , når Poul siger at lægen brugte ethanol og gamle blodprøveglas  må vi jo tro på ham . 😀 det var jo en gammel læge der tog prøverne, 

Flixtor/Ieet/Tørresnoren/Erik du er lidt-meget dum at høre på lige nu. Kan du ikke "fatte" hvad det har gjort ved mit liv? Kan du ikke "fatte" det ikke er en skid sjovt. Ja jo, smerterne er ikke det værste, det er det at man skal være jagtet vildt fordi "man" skriver om sine oplevelser med u-Tryg forsikring og ASK.

Men Flixtor/Ieet/Tørresnoren/Erik du har vist opbrugt din kvote af "tor" for i dag du kan stadig nå ud i sommer aftebnen det skulle være "sundt" med lidt frisk luft måske skulle du prøve.

Venlig hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 9 timer siden, Ole Jensen skrev:

Flixtor/Ieet/Tørresnoren/Erik du er lidt-meget dum at høre på lige nu. Kan du ikke "fatte" hvad det har gjort ved mit liv? Kan du ikke "fatte" det ikke er en skid sjovt. Ja jo, smerterne er ikke det værste, det er det at man skal være jagtet vildt fordi "man" skriver om sine oplevelser med u-Tryg forsikring og ASK.

Men Flixtor/Ieet/Tørresnoren/Erik du har vist opbrugt din kvote af "tor" for i dag du kan stadig nå ud i sommer aftebnen det skulle være "sundt" med lidt frisk luft måske skulle du prøve.

Skriv du bare om TRYG ASK og ETHANOL ,det er hvad dit liv drejer sig om . Så man må sige du ødelægger selv dit liv , men fremfører da bare din historie. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

"Flixtor/Ieet/Tørresnoren/Erik" du er et meget lille menneske sådanne at ligge og jage en uskyldig i flere-år. Men pyt! Solen skinder så jeg vil da skide dig et stykke.!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 5 timer siden, Ole Jensen skrev:

"Flixtor/Ieet/Tørresnoren/Erik" du er et meget lille menneske sådanne at ligge og jage en uskyldig i flere-år. Men pyt! Solen skinder så jeg vil da skide dig et stykke.!

For det første ligger jeg ikke ned , men det gør du måske , også er jeg ikke lille . Ja solen skinner , så se af at komme ud og få røde kinder , i stedet for at skrive en gang volapyk. Venlig hilsen David.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind