Ole Jensen

Ti amo Nessuno

Recommended Posts

Ole Jensen

Kære venner?.

Det er slet ikke mig der har skrevet det indlæg, hvis I tror det, så kan jeg godt forstå i er lidt sure på mig, men det er FagKad eller hvad han nu ellers kalder sig der har skrevet det indlæg.

Rigtig God Påske til Jer.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Hmmm, hvad er det nu det hedder når en person har flere personligheder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
1 time siden, Entrelac skrev:

Hmmm, hvad er det nu det hedder når en person har flere personligheder?

Personlighedsspaltning. Skizofreni. Borderline. Er vi ikke derhenne ad?

Jeg har fulgt med i sagaen i flere år på andre fora. Og jeg har også en fornemmelse af, at flere forskellige roller i sagaen spilles af én og samme person. Både offer og gerningsmand. Stalker og den forfulgte.

Münchhausen syndrom er der vist også noget der hedder. Er det ikke noget med at man selv påfører sig selv skader eller spiller en offerrolle for at få opmærksomhed?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, Lucianone skrev:

Personlighedsspaltning. Skizofreni. Borderline. Er vi ikke derhenne ad?

Jeg har fulgt med i sagaen i flere år på andre fora. Og jeg har også en fornemmelse af, at flere forskellige roller i sagaen spilles af én og samme person. Både offer og gerningsmand. Stalker og den forfulgte.

Münchhausen syndrom er der vist også noget der hedder. Er det ikke noget med at man selv påfører sig selv skader eller spiller en offerrolle for at få opmærksomhed?

Jo, det er noget i den retning jeg tænker.:lol:

Jeg så på et tidspunkt et program med Dr. Phill hvor en ung kvinde havde flere personligheder, hun var bevidst om det, men hun kunne ikke kontrollere det, og havde store problemer med det. Det var intereressant at se.

Jo, det hedder Münchausen by proxy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

Kære venner? Er det muligt, at jeg kan få lov til at skrive noget om den sag, uden at I vil prøve at ødelægge indlæget med beskyldninger og udenomssnak ?.

Kan man ikke længere skrive frit i vores land uden straks at skulle udsættes for "personangreb"? Kom nu! Det må da være-muligt at vi kan have en ordentlig debat?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Lige nu, Ole Jensen skrev:

Kære venner? Er det muligt, at jeg kan få lov til at skrive noget om den sag, uden at I vil prøve at ødelægge indlæget med beskyldninger og udenomssnak ?.

Kan man ikke længere skrive frit i vores land uden straks at skulle udsættes for "personangreb"? Kom nu! Det må da være-muligt at vi kan have en ordentlig debat?

Jeg er sikker på at hvis du skriver nye indlæg, med samme indhold, igen og igen, så er der også andre som reagerer, og det er ikke frit i vores land, det er spille regler på dette forum du skal følge.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 30 minutter siden, Ole Jensen skrev:

Hvad mener du med en ordentlig debat , er det den gamle 30 år tabte Tryg sag der nager dig endnu . 😫 Du har jo forsøgt herinde før med at bilde folk ind at det er justitsmord der er blevet gjort imod dig. Tag og mand dig op og indse at slaget er tabt , Tryg sejrede og du tabte . Thats life. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
Skrevet (redigeret)
For 21 timer siden, Ole Jensen skrev:

Kære venner?.

Det er slet ikke mig der har skrevet det indlæg, hvis I tror det, så kan jeg godt forstå i er lidt sure på mig, men det er FagKad eller hvad han nu ellers kalder sig der har skrevet det indlæg.

Rigtig God Påske til Jer.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Hvordan skulle andre kunne skrive indlæg fra din profil?

Hvis det skulle være muligt, så har du enten selv givet dem dit login eller ladt dem bruge din pc eller smartphone.

Derudover stikker det mig lidt i øjnene, at din profil hedder "Ole Jensen", men du underskriver dig som "Poul Jørgensen".

Redigeret af Entrelac

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 14 minutter siden, Entrelac skrev:

Hvordan skulle andre kunne skrive indlæg fra din profil?

Hvis det skulle være muligt, så har du enten selv givet dem dit login eller ladt dem bruge din pc eller smartphone.

Derudover stikker det mig lidt i øjnene, at din profil hedder "Ole Jensen", men du underskriver dig som "Poul Jørgensen".

Ole Jensen alias PJ blev smidt på porten da debatten sol eksisterede , så han lavede lige en profil som Ole Jensen , han troede han kunne narre alle derinde men han var nem at genkende . Men bare vent nu får du snart alle historierne , om at han er blevet hacket både herinde og på Face , sørgeligt men PJ har svært ved at omgå sandheden . 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 6 timer siden, david den store skrev:

Ole Jensen alias PJ blev smidt på porten da debatten sol eksisterede , så han lavede lige en profil som Ole Jensen , han troede han kunne narre alle derinde men han var nem at genkende . Men bare vent nu får du snart alle historierne , om at han er blevet hacket både herinde og på Face , sørgeligt men PJ har svært ved at omgå sandheden . 

David, hvordan er dit forhold til din fader egentlig i dag? Kommer i stadig overens eller har I et generelt anstrengt forhold, hvis du selv skal sige det?

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind