Forsvarsadvokat

Har R og Ø rystende uvidenhed om Islam?

Recommended Posts

Patrioten
For 21 timer siden, Erpe skrev:

Muslimer hader i almindelighed overhovedet ikke jøder. Men de hader ofte Israel og israelere af samme grund, som danskere og især nordmænd hadede Tyskland og tyskere i 1940-1945. Nemlig, fordi tyskerne havde besat vore lande. På samme måde hader mange muslimer Israel, fordi Israel er en arrogant racistisk besættelsesmagt, der stadig laver ulovlige bosættelser uden for deres eget land.

Homoseksuelle gav anledning til skældsord i min skoletid, hvor vi især brugte udtrykket r*vpuler, når vi ville mobbe nogen, selvom vi knap vidste, hvad udtrykket betød. Vi ledte bare i blinde efter efter ord, der kunne bruges som våben til at gøre andre børn kede af det. Lidt ligesom når højreekstremisterne idag har været på jagt efter grupper, som de mener er så svage, at de kan mobbes ved at bruge skældsord imod dem, - og her mener de jo at have fundet både indvandrere, som de kan mobbe ved at kalde dem “muslimer” og venstreorienterede, som de bruger andre skældsord imod. I min skoletid mobbede vi som kompensation, når vi selv havde det dårligt og var utilfredse med tilværelsen. Men det overrasker mig, hvor mange umodne voksne der aldrig er kommet videre, men stadig tror, at de selv vil få det bedre bare ved at bruge “muslim” og andre skældsord mod indvandrere uanset, om de er muslimer eller ej. Sådanne højreekstremister har sikkert også selv tidligere brugt skældsord mod andres seksualitet ved at påstå, at de var “lebber” e. l. anset, om de var det eller ej. Nu mener de så, at de kan vende den om ved at påstå, at “muslimer” ikke accepterer homoseksuelle for at mobbe muslimerne. Men det er stadig højreekstremisterne selv, der er tabere, hader deres egen tilværelse og søger kompensation ved at bruge udokumenterede skældsord.

Og endnu engang kryber du udenom det jeg spurgte om !

Din lange søforklaring er skudt helt forbi målet fordi du ikke gider dig forholde dig til realiteterne hos den religion du forsvarer med næb og kløer.

Islam er en gyselig religion fordi den fostrer flere ekstremister end nogen anden kendt religion i nyere tid og det skyldes jo udelukkende den middelalderlige religiøse fanatisme der holdes i hævd med koranskoler og sharia regler der umuliggør assimilering i et moderne samfund !

Hvad hjælper et stort antal moderate muslimer når det er de ekstreme og imamerne der fører taktstokken og fastholder religionen i den mørke middelalder ?

Det hjælper ikke noget at forsvare den moderate muslim så længe den moderate muslim ikke tør konfrontere ekstremisterne ?

Du skal huske på at de moderate muslimer ikke har noget at tabe hvis demokratiet falder til til fordel for religiøs Sharia og det er lige netop derfor jeg ikke har en skid tilovers for de såkaldt moderate muslimer der absolut ikke har tænkt sig at løfte en finger for at forsvare demokratiet !

Jo flere muslimer jo færre kristne - længere er den ikke og kan man ikke se en risiko ved det trænger man i den grad til at læse op på historien om islams udbredelse !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
On 16/6/2019 at 22:54, Erpe skrev:

Muslimer hader i almindelighed overhovedet ikke jøder. Men de hader ofte Israel og israelere af samme grund, som danskere og især nordmænd hadede Tyskland og tyskere i 1940-1945. Nemlig, fordi tyskerne havde besat vore lande. På samme måde hader mange muslimer Israel, fordi Israel er en arrogant racistisk besættelsesmagt, der stadig laver ulovlige bosættelser uden for deres eget land.

Homoseksuelle gav anledning til skældsord i min skoletid, hvor vi især brugte udtrykket r*vpuler, når vi ville mobbe nogen, selvom vi knap vidste, hvad udtrykket betød. Vi ledte bare i blinde efter efter ord, der kunne bruges som våben til at gøre andre børn kede af det. Lidt ligesom når højreekstremisterne idag har været på jagt efter grupper, som de mener er så svage, at de kan mobbes ved at bruge skældsord imod dem, - og her mener de jo at have fundet både indvandrere, som de kan mobbe ved at kalde dem “muslimer” og venstreorienterede, som de bruger andre skældsord imod. I min skoletid mobbede vi som kompensation, når vi selv havde det dårligt og var utilfredse med tilværelsen. Men det overrasker mig, hvor mange umodne voksne der aldrig er kommet videre, men stadig tror, at de selv vil få det bedre bare ved at bruge “muslim” og andre skældsord mod indvandrere uanset, om de er muslimer eller ej. Sådanne højreekstremister har sikkert også selv tidligere brugt skældsord mod andres seksualitet ved at påstå, at de var “lebber” e. l. anset, om de var det eller ej. Nu mener de så, at de kan vende den om ved at påstå, at “muslimer” ikke accepterer homoseksuelle for at mobbe muslimerne. Men det er stadig højreekstremisterne selv, der er tabere, hader deres egen tilværelse og søger kompensation ved at bruge udokumenterede skældsord.

I almindelighed betyder de fleste men ikke alle d.v.s. at der er undtagelser. 

Et påstulat at muslimer ikke accepterer homoseksuelle… Igen er der undtagelser. Det ved jeg fra personlig erfaring. 

https://politiken.dk/indland/art7056107/Synet-på-homoseksualitet-og-kvinders-rettigheder-støder-mange-indvandrere

"Kvinder skal kæde sig tækkeligt

17 procent af ikke-vestlige mænd og 14 procent af ikke-vestlige kvinder er enige i, at kvinder, der anses for at være udfordrende klædt, selv er ude om eventuelle seksuelle overgreb. Det er en holdning, der findes hos 5 procent af danske og vestlige mænd og kvinder."

"Når det gælder homoseksualitet, så mener 22 procent af de ikke-vestlige mænd, at det ikke burde være accepteret i samfundet. Spørges vestlige og danske mænd om det, så deler 3 procent den holdning."

"Hvis en mand fornærmes, så finder 19 procent af mændene med ikke-vestlig baggrund, at han om nødvendigt må forsvare sit omdømme »med magt«. Den holdning deles af blot 8 procent af de vestlige og danske mænd."

"Og når det gælder sex før ægteskabet, så er det blot 1-2 procent af vesterlændingene, som finder det forkert. Til gengæld er det 24 procent af indvandrerne fra ikke-vestlige lande, der finder det uacceptabelt. Sker det med en partner, der har en anden kulturel eller etnisk baggrund, så finder 10 procent af indvandrerne imidlertid, at det er mere acceptabelt."

Så ja du har ret... En majoritet er vel ok med f.eks. homoseksualitet, men der er dæleme mange, I forhold til Danskere, som ikke er helt ok med det. 

Synes det er lidt absurd, for det første at tro alle andre generaliserer og laver stereotype, når man selv generaliserer og laver stereotyper, blot til den anden side. Der ER en størrere undtagelse ved nogen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind