Forsvarsadvokat

Har R og Ø rystende uvidenhed om Islam?

Recommended Posts

homofaber
For 2 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

Mette Frederiksen er i dag gået i gang med den vanskelige øvelse at lave en stram/slap udlændinge kurs med R og Ø!

På de forskellige politik områder, skal det hedde sig at alle har vundet og ingen har tabt slaget.

Borgerlige politikere vil udlægge et forlig som løftebrud, da man ikke kan lave en stram kurs i udlændinge politikken med støttepartierne.

Der er mere i politik en bare muslimer og indvandrere. Danskerne har ikke givet deres støtte til de islamangste politikere - det viser resultaterne. Derfor får det ikke den store betydning, når der ikke kommer nogen "stram kurs". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Martin Kruss
On 12/6/2019 at 10:05, Forsvarsadvokat skrev:

Har R og Ø rystende uvidenhed om Islam?

Det er helt klart at deres uvidenhed ikke stopper ved Islam. 

Dagens udtalelser viser uden nogen som helst tvivl; -Ja der er jo ligefrem tale om bekendelser! -At Ø NU forstår hvem de har haft på balkortet: 

Kasem Siad Ahmad -tidligere talsmand for Islamisk Trossamfund og åbent støttet ..stening!

P. Skipper “Havde jeg vidst, hvem (Kasem Siad Ahmad red.)  jeg fik taget billede med, var jeg ikke stillet op til det. Nu har jeg siden set nogle tidligere udtalelser fra ham om stening af kvinder, og jeg vil ærligt talt gerne have eventuelle stemmeanbefalinger frabedt” -Udtaler Pernille Skipper.

NU..

Se (Også NU) -Er det sådan, at jeg ville forvente at 'man' sørgede for at vide 'noget' (ya -right..) om personer som 'man' tager til indtægt, f*king f ø r  'man' springer i kanen med dem!

Er der overhovedet ingen forskel på cBorg og Paradise-Hotel?!??

Hvis 'man' NU tager afstand fra imamerne, burde 'man' så ikke også meddele indenrigsministeriet, at 'man' ikke længere ønsker de stemmer som 'man' har modtaget fra segmentet?!??

Burde 'man' ikke udtræde af både Ting og ligefrem også af politik, når 'man' ikke har dømmekraft til blot tilnærmelsesvist, at udføre dét job på forsvarlig måde?!?

Jo! DÉt burde 'man' i allerhøjeste grad!!!

DÈt kommer aldrig til at ske!!!

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tormentor
On 13.6.2019 at 18:08, welupe skrev:

Mette Frederiksen ku vel egtl. bare nøjes med en S-SF-regering eller ren S-regering?  I stedet for at bruge en masse tid på at forhandle med absolutte modsætninger...

Med hvis mandater? De radikale vil have noget igen, måske også ønskelisten denne gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Martin Kruss
For 19 timer siden, homofaber skrev:

1,8% 

Vælgerne har givet deres demokratisk stemme, og den gik ikke til de højrenationale og udemokratiske partier. 

Er det et argument?

Tager du stilling til noget som helst?

Hoverer du ikke bare, og så vel at mærke over at Danmark blev mere islamisk på opfordring af Imamerne, men self. ..Hvis du selv er fra segmentet, og ikke tilhører de assimilerede lovlydige, så giver dit opstød da mening..

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Martin Kruss
For 8 minutter siden, homofaber skrev:

Blot fordi du hævder at noget er 'falsk' så ændrer det ikke ved faktuelle kendsgerninger

Såsom:

valgstedet Globus 1 i Gellerup fik R 5,1 procent af stemmerne i 2015, men ved dette valg 34,2 procent! 

Men dét er jo at argument, som baseres på fakta, så det vælger du nok at overhøre.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
On 12.6.2019 at 22:20, Erpe skrev:

FN’s menneskerettighedserklæring siger følgende:

”Enhver har krav på alle de rettigheder og friheder, som nævnes i denne erklæring, uden forskelsbehandling af nogen art, f.eks. på grund at race, farve, køn, sprog, religion, politisk eller anden anskuelse, national eller social oprindelse, formueforhold, fødsel eller anden samfundsmæssig stilling. Der skal heller ikke gøres nogen forskel på grund af det lands eller områdes jurisdiktionsforhold eller politiske eller internationale stilling, til hvilket en person hører, hvadenten dette område er uafhængigt, under formynderskab eller er et ikke selvstyrende område, eller dets suverænitet på anden måde er begrænset.”

Så om undskyldningen for at diskriminere handler om race, farve, sprog, køn eller religion er på ingen måde afgørende! 

Når jeg anser diskriminationen af alle med mellemøstligt eller afrikansk udseende for at være racistisk, selvom de bare alle bliver kaldt “muslimer”, så skyldes det, at de ikke nær alle rent faktisk er muslimer. Desuden har flertallet af de muslimer, der er indvandret til Danmark et lige så afslappet forhold til deres religion, som flertallet af danskerne har.

Jeg diskuterer ofte disse ting med indvandrere. Så jeg ved, hvad jeg taler om. Så sent som idag diskuterede jeg det med en taxa-chauffør, der til min overraskelse viste sig at være indvandret til Danmark for kun 3 år siden fra Tunesien. For det kan man jo normalt slet ikke mere. Derfor plejer de indvandrere, som jeg møder, at have boet i Danmark i omkring 20 år. Forklaringen viste sig at være, at han var dansk gift og indtil for 3 år siden havde boet i Tunesien sammen med sin danske kone. Men så var hendes mor blevet syg, og de var derfor flyttet til Danmark, hvilket jo så alligevel godt kunne lade sig gøre, når hans danske kone var dansk statsborger.

Tuneseren fortalte så, at i Tunesien lever kristne, jøder og muslimer fredeligt side om side. Jøderne i Tunesien er dog lidt anderledes end jøderne i Israel. Men der er stadig synagoger, kristne kirker og moskéer side om side i Tunesien. Næppe noget, som de hadefulde danske islamofober bryder sig om.

Så synes jeg da du skulle lade være med at diskriminere og generalisere ved at skære alle indvandrere og muslimer over en kam. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
On 12/6/2019 at 22:20, Erpe skrev:

Tuneseren fortalte så, at i Tunesien lever kristne, jøder og muslimer fredeligt side om side. 

Ja men så undrede han sig vel over hvorfor det samme ikke var tilfældet i Danmark !

I Danmark og resten af EU forfølges jøderne af muslimer så du skulle have spurgt hvad de gør rigtigt i Tunesien !

I samme ombæring kunne du jo lige spørge hvordan homoseksuelle har det i Tunesien !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 12 timer siden, Patrioten skrev:

Ja men så undrede han sig vel over hvorfor det samme ikke var tilfældet i Danmark !

I Danmark og resten af EU forfølges jøderne af muslimer så du skulle have spurgt hvad de gør rigtigt i Tunesien !

I samme ombæring kunne du jo lige spørge hvordan homoseksuelle har det i Tunesien !

Muslimer hader i almindelighed overhovedet ikke jøder. Men de hader ofte Israel og israelere af samme grund, som danskere og især nordmænd hadede Tyskland og tyskere i 1940-1945. Nemlig, fordi tyskerne havde besat vore lande. På samme måde hader mange muslimer Israel, fordi Israel er en arrogant racistisk besættelsesmagt, der stadig laver ulovlige bosættelser uden for deres eget land.

Homoseksuelle gav anledning til skældsord i min skoletid, hvor vi især brugte udtrykket r*vpuler, når vi ville mobbe nogen, selvom vi knap vidste, hvad udtrykket betød. Vi ledte bare i blinde efter efter ord, der kunne bruges som våben til at gøre andre børn kede af det. Lidt ligesom når højreekstremisterne idag har været på jagt efter grupper, som de mener er så svage, at de kan mobbes ved at bruge skældsord imod dem, - og her mener de jo at have fundet både indvandrere, som de kan mobbe ved at kalde dem “muslimer” og venstreorienterede, som de bruger andre skældsord imod. I min skoletid mobbede vi som kompensation, når vi selv havde det dårligt og var utilfredse med tilværelsen. Men det overrasker mig, hvor mange umodne voksne der aldrig er kommet videre, men stadig tror, at de selv vil få det bedre bare ved at bruge “muslim” og andre skældsord mod indvandrere uanset, om de er muslimer eller ej. Sådanne højreekstremister har sikkert også selv tidligere brugt skældsord mod andres seksualitet ved at påstå, at de var “lebber” e. l. anset, om de var det eller ej. Nu mener de så, at de kan vende den om ved at påstå, at “muslimer” ikke accepterer homoseksuelle for at mobbe muslimerne. Men det er stadig højreekstremisterne selv, der er tabere, hader deres egen tilværelse og søger kompensation ved at bruge udokumenterede skældsord.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
On 15.6.2019 at 16:54, Tormentor skrev:

Med hvis mandater? De radikale vil have noget igen, måske også ønskelisten denne gang.

I teorien kan Socialdemokratiet godt bare lave en ren S-regering, fordi et flertal har peget på hende som forhandlingsleder!

Det godt spørgsmål er så hvor længe den regering vil holde, når ikke de andre støttepartier alle er taget i ed om en sådan regering?

De er derfor nød til at blive enige om en stram/slap udlændinge politik og den økonomiske politik, hvor de også er vildt indbyrdes uenige!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind