Forsvarsadvokat

Har R og Ø rystende uvidenhed om Islam?

Recommended Posts

Erpe
For 6 timer siden, Rudi W skrev:

Jeg har set flere gange, at du bruger ordet 'race' (om muslimer) og 'racehad' om islamkritik.                                                            Vil du ikke være så venlig at poste et fotografi af en person, som repræsenterer den muslimske race. Helst en mand, for mht. kvinderne kan man jo ikke være sikker på, at man kan se andet end maksimalt øjnene.  😛

FN’s menneskerettighedserklæring siger følgende:

”Enhver har krav på alle de rettigheder og friheder, som nævnes i denne erklæring, uden forskelsbehandling af nogen art, f.eks. på grund at race, farve, køn, sprog, religion, politisk eller anden anskuelse, national eller social oprindelse, formueforhold, fødsel eller anden samfundsmæssig stilling. Der skal heller ikke gøres nogen forskel på grund af det lands eller områdes jurisdiktionsforhold eller politiske eller internationale stilling, til hvilket en person hører, hvadenten dette område er uafhængigt, under formynderskab eller er et ikke selvstyrende område, eller dets suverænitet på anden måde er begrænset.”

Så om undskyldningen for at diskriminere handler om race, farve, sprog, køn eller religion er på ingen måde afgørende! 

Når jeg anser diskriminationen af alle med mellemøstligt eller afrikansk udseende for at være racistisk, selvom de bare alle bliver kaldt “muslimer”, så skyldes det, at de ikke nær alle rent faktisk er muslimer. Desuden har flertallet af de muslimer, der er indvandret til Danmark et lige så afslappet forhold til deres religion, som flertallet af danskerne har.

Jeg diskuterer ofte disse ting med indvandrere. Så jeg ved, hvad jeg taler om. Så sent som idag diskuterede jeg det med en taxa-chauffør, der til min overraskelse viste sig at være indvandret til Danmark for kun 3 år siden fra Tunesien. For det kan man jo normalt slet ikke mere. Derfor plejer de indvandrere, som jeg møder, at have boet i Danmark i omkring 20 år. Forklaringen viste sig at være, at han var dansk gift og indtil for 3 år siden havde boet i Tunesien sammen med sin danske kone. Men så var hendes mor blevet syg, og de var derfor flyttet til Danmark, hvilket jo så alligevel godt kunne lade sig gøre, når hans danske kone var dansk statsborger.

Tuneseren fortalte så, at i Tunesien lever kristne, jøder og muslimer fredeligt side om side. Jøderne i Tunesien er dog lidt anderledes end jøderne i Israel. Men der er stadig synagoger, kristne kirker og moskéer side om side i Tunesien. Næppe noget, som de hadefulde danske islamofober bryder sig om.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
welupe

Mette Frederiksen ku vel egtl. bare nøjes med en S-SF-regering eller ren S-regering?  I stedet for at bruge en masse tid på at forhandle med absolutte modsætninger...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 timer siden, welupe skrev:

Mette Frederiksen ku vel egtl. bare nøjes med en S-SF-regering eller ren S-regering?  I stedet for at bruge en masse tid på at forhandle med absolutte modsætninger...

En S / SF mindretalsregering ville have interne problemer fra starten, og selv om de kunne blive enige skulle de alligevel ud og forhandle om de manglende mandater !

Kun en SV regering kan kan regere uden hjælp !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 3 timer siden, welupe skrev:

S ønsker en mindretalsregering. De behøver dog ikke blive enige med alle om alle krav. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 18 timer siden, ThomasSneum skrev:

S ønsker en mindretalsregering. De behøver dog ikke blive enige med alle om alle krav. 

Så kender du ikke De Radikales tankegang!

Radikale har en ufattelig selvforståelse, som også kom til udtryk sidste gang i det berømte sorte tårn i 2011.

Hvis ikke de får alle deres krav igennem,  så vender de tommelfingeren nedad for en S-regering, og så har den intet flertal.

Man kan ikke lave en stram udlændinge politik med R og Ø - dette går de aldrig med til.

Derfor mener jeg stadig, at en af parterne må give efter, men så sent som i går i debatten på DR på Bornholm, sagde både Østergaard og socialdemokraten, at det bliver ikke dem som giver sig en tomme.

Så mon ikke det alligevel ender med en SV regering, efter flere dronningerunder - det er mit bud! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 7 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

Så kender du ikke De Radikales tankegang!

Radikale har en ufattelig selvforståelse, som også kom til udtryk sidste gang i det berømte sorte tårn i 2011.

Hvis ikke de får alle deres krav igennem,  så vender de tommelfingeren nedad for en S-regering, og så har den intet flertal.

Man kan ikke lave en stram udlændinge politik med R og Ø - dette går de aldrig med til.

Derfor mener jeg stadig, at en af parterne må give efter, men så sent som i går i debatten på DR på Bornholm, sagde både Østergaard og socialdemokraten, at det bliver ikke dem som giver sig en tomme.

Så mon ikke det alligevel ender med en SV regering, efter flere dronningerunder - det er mit bud! :D

Har ingen idé om jeg kender de radikale mere eller mindre end dig. Men jeg høre ikke kun ultimative krav som du siger. Så frem for at spå om udfaldet, så venter jeg og ser hvad som sker. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Martin Kruss
On 12/6/2019 at 15:56, homofaber skrev:

Det er svært at holde gryden i kog med islamsuppe efterhånden. Valgresultatet viser, at danskerne ikke støtter de fædrelands- og nationalsindede partier, men internetkrigerne holder fanen gående. Den ros må man give dem til trods for det massive nederlag. 

I kan takke Paludan for, at flere muslimer nu blev mobiliserede sig, for uden ham var det slet ikke sket i den stil.

https://www.bt.dk/politik/valgforsker-om-mobilisering-af-indvandrere-til-valget-ikke-noget-odioest-i-det?fbclid=IwAR26Mgmp5mp3f39tUL_EQ2Bcvfqypxmo2-OgVfTKOZgKtSxx8kIljYkyZvI

Rent faktisk ville SK have været dét parti, som de herboende lovlydige og assimilerede migranter burde have valgt at stemme på!

Det er der flere årsager til:

1) Såfremt alle herboende kriminelle og salafistiske migranter blev smidt ud, så ville der ikke være den negative daglige informationsstrøm, omkring migranternes adfærd.

2) Når landet var renset for den del af migrantsegmentet der enten er her for at berige sig, eller for at omstyrte ikke bare vores lands grundlov, men for at føre hele Europa ind i natskygge khalifater, så vill der ikke være nogen 'ammunition' for de egentlige racister. Og de ville derfor tage sig dumt ud.

SKs politik ville derfor være særdeles fordelagtig for assimilerede migranter.

Som undebygning af min påstand vedrørende migranternes adfærd, så vil jeg opfordre dig specifikt @homofaber at læse Føljeton!

På @Kritisk Forum| Opslag; findes "Føljeton". Der dokumenteres migranternes  FAKTUELLE kriminelle adfærd, over de sidste par år!
Vel at mærke kun! -KUN den del, der ikke er blevet holdt skjult af PK-LØGN!!!
Der er altså kun tale om et UDDRAG af den faktiske totale kriminalitet!!!
Sandheden er ENDNU værre, end det jeg har dokumenteret!
Et indeks til hele "Føljeton" findes pinnet øverst på siden "Opslag". 
"Føljeton" indeholder over 1000 strafferetslige forhold, der alle er begået af migranter!

Del meget gerne! Spred de faktuelle sandheder og dræb PK-Løgnen!

Hvad siger du så nu @homofaber ? S.U. !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 4 timer siden, Martin Kruss skrev:

Rent faktisk ville SK have været dét parti, som de herboende lovlydige og assimilerede migranter burde have valgt at stemme på!

Det er der flere årsager til:

1) Såfremt alle herboende kriminelle og salafistiske migranter blev smidt ud, så ville der ikke være den negative daglige informationsstrøm, omkring migranternes adfærd.

2) Når landet var renset for den del af migrantsegmentet der enten er her for at berige sig, eller for at omstyrte ikke bare vores lands grundlov, men for at føre hele Europa ind i natskygge khalifater, så vill der ikke være nogen 'ammunition' for de egentlige racister. Og de ville derfor tage sig dumt ud.

SKs politik ville derfor være særdeles fordelagtig for assimilerede migranter.

Som undebygning af min påstand vedrørende migranternes adfærd, så vil jeg opfordre dig specifikt @homofaber at læse Føljeton!

På @Kritisk Forum| Opslag; findes "Føljeton". Der dokumenteres migranternes  FAKTUELLE kriminelle adfærd, over de sidste par år!
Vel at mærke kun! -KUN den del, der ikke er blevet holdt skjult af PK-LØGN!!!
Der er altså kun tale om et UDDRAG af den faktiske totale kriminalitet!!!
Sandheden er ENDNU værre, end det jeg har dokumenteret!
Et indeks til hele "Føljeton" findes pinnet øverst på siden "Opslag". 
"Føljeton" indeholder over 1000 strafferetslige forhold, der alle er begået af migranter!

Del meget gerne! Spred de faktuelle sandheder og dræb PK-Løgnen!

Hvad siger du så nu @homofaber ? S.U. !

1,8% 

Vælgerne har givet deres demokratisk stemme, og den gik ikke til de højrenationale og udemokratiske partier. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 53 minutter siden, homofaber skrev:

1,8% 

Vælgerne har givet deres demokratisk stemme, og den gik ikke til de højrenationale og udemokratiske partier. 

jeg går ud fra at de smukke 1,8 % er den smukke fiasko  til stram kurs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 18 timer siden, ThomasSneum skrev:

Har ingen idé om jeg kender de radikale mere eller mindre end dig. Men jeg høre ikke kun ultimative krav som du siger. Så frem for at spå om udfaldet, så venter jeg og ser hvad som sker. :)

Mette Frederiksen er i dag gået i gang med den vanskelige øvelse at lave en stram/slap udlændinge kurs med R og Ø!

På de forskellige politik områder, skal det hedde sig at alle har vundet og ingen har tabt slaget.

Borgerlige politikere vil udlægge et forlig som løftebrud, da man ikke kan lave en stram kurs i udlændinge politikken med støttepartierne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind