snoozz

Skal jeg lukke alle ind?

Recommended Posts

snoozz

Ved godt jeg har spugt om noget lign før men...... nu er det snart for meget gg

Som jeg har forstået det kan en udlejer få adgang med 6 ugers varsel. Han var så ikke HELT til tilfreds, så så han kommer igen i morgen, for at se at det sidste er fikset. (skulle rydde altanen, og den er ryddet nu.) (bortset fra et par havestole, dem må jeg vil have? gg

Men vil gudhjælpe mig også varmeværket ind og skifte varmemåler, og badeværelsesfolkene mener de mangler nogle detaljer, så de vil have nøglerne udlevet igen og havde adgang i 1 uge? Det badeværelse fejler absolut intet.

Meget svært snart at have bare lidt privatliv, især når man bor i en etværelses lejlighed, når folk kommer og går hele tiden. 

1. gang var varslet 6 uger ja. Og jeg har sådan set selv sagt ok til at han må godt tjekke imorgen, men hvad med sådan noget som VVSere, og Varmefirmaer? Skal de ikke også varsle 6 uger - altså seføli forudsat at der ikke er noget akut galt som sprængt vandrør eller brand, hvilket der ikke er ?

Føler mig bare overrendt efter hånden. Hvis det så bare var min pige der kom på besøg, men det er en anden historie ;)

Nok især af badeværelsesfolkene som vil have nøglen. Så jeg kan sagtens være midt i et bad når de bare går ind. Eller ligge og have sex med min kæreste. 

De to andre har trods alt angivet nogenlunde en bestemt tid...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

TIælføjeæse

Som jeg har forstået det kan en udlejer få adgang med 6 ugers varsel. Han var så ikke HELT til tilfreds, så så han kommer igen i morgen, og det sidste er fikset. (skulle rydde altanen, og den er ryddet nu.)

Men vil gudhjælpe mig også varmeværket ind og skifte varmemåler, og badeværelsesfolkene mener de mangler nogle detaljer, så de vil have nøglerne udlevet igen og havde adgang i 1 uge?

Meget svært snart at have bare lidt privatliv, især når man bor i en etværelses lejlighed, når folk kommer og går hele tiden. 

1. gang var varslet 6 uger ja. Og jeg har sådan set selv sagt ok til at han må godt tjekke imorgen, men hvad med sådan noget som VVSere, og Varmefirmaer? Skal de ikke også varsle 6 uger - altså seføli forudsat at der ikke er noget akut galt som sprængt vandrør eller brand, hvilket der ikke er ?

Føler mig bare overrendt efter hånden. Hvis det så bare var min pige der kom på besøg, men det er en anden historie ;)

Nok især af badeværelsesfolkene som vil have nøglen. Så jeg kan sagtens være midt i et bad når de bare går ind. Eller ligge og have sex med min kæreste. 

Skulderklap

ev elmand

Postnr: 7480

ev elmand 11-06-2019 23:26

Citat Anmeld

Du knalder bare videre, og lader dem ordne badeværelset. 

Simon Spies kunne da knalde offentlig på en restaurant selv om der var nogen der sprøjtede ham i røven med en siphon.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik

Skulderklap

fuerzzz1

Postnr:

fuerzzz1 12-06-2019 03:36

Citat Anmeld Ret

Jo men jeg er bare ikke sikker på at at min kæreste synes det er fedt, hvis hvis hvis lige er i gang med at knalde i badeværelset, og så midt i det hele låse badeværeæses-fyrerne sig ind midt det hele?

Et var den sjove del.....

Det VIRKELIGE spørgsmål er om en ekstern elverandør OGSÅ sskal give 6 ugers varsel. ligeom den men lige har lejet stedet af.?

JEg har bare træt af at der lå hånværkere o 3 mdr som gjorde der til det værste stjøjlvede i mit liv ,men dog nødvendigt nok. 

De skulle jo lave bade værelse så må man jo forvente støv og støj. ---- 

JA jeg bliv vel nødt til at lade dem alle ind. VVSerne, og varmefimaet og dne loka vamrkemmedster også. 

Min spørgsåmål er mest: Det står i i lejeloven at man skal varselr 6 uger hvis man vil ind. Men fælder det så ikke undertræprænører, som fx en VVS eller EL-mand?

HAr bare dermen urfrifilligt fået folk en i imin lejlighed nok, jeg får faktisk panikangt. af at de bare gik ind og ud de der badeværelsesnogen. Men nu troede jeg lige det var over, og nu er det så ikke kun dem men også vcideværten OG varvirmaet.... 

Får sgu stessangsst. Skal måske lige siges jeg har termainalkræft så jeg har ikke for mange kræfter i forvejen ud over til at ligge i sengen. SÅ alle den slags forstyrrelser er ekstremt bellandestede

Nu må vi bare se om jeg er vågen kl 14 i morgen. Der skulle mine varmemester som det første komme. Så tp tage senere varmere firmaet. Og så ugen efter vil badeværelses-virmaet have min nøgle hele ugen, hvilket nok er det værste. så kan de enddea gå ind mens jeg ligger og sover.

Ved iikke lige hvordan i har det men det, men det fleste vil vel ikke have nogen inde i deren hjem mens de sover.

Min kræft gør bare at jeg ikke står op kl 7 lige om håndværkere... så det er som at havew nbøhmand i værelset

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Terence
For 11 timer siden, snoozz skrev:

Ved godt jeg har spugt om noget lign før men...... nu er det snart for meget gg

Som jeg har forstået det kan en udlejer få adgang med 6 ugers varsel. Han var så ikke HELT til tilfreds, så så han kommer igen i morgen, for at se at det sidste er fikset. (skulle rydde altanen, og den er ryddet nu.) (bortset fra et par havestole, dem må jeg vil have? gg

Men vil gudhjælpe mig også varmeværket ind og skifte varmemåler, og badeværelsesfolkene mener de mangler nogle detaljer, så de vil have nøglerne udlevet igen og havde adgang i 1 uge? Det badeværelse fejler absolut intet.

Du kan vel sørge for at være klar til at åbne selv, så behøver vvserne ikke nøgle.

Knalde skriver du, betyder det du ikke er impoten mere?

Så det var skidt og lort der er klaget over.

Spændende hvor du ryger ud der fra på grund af lugtgener.

Køb dig et hus nu du er førtidspensionist,  så kan du bo i et bombet lokum.

Det kan altid kondemneres, du når jo ikke 40år ifølge dig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

D.v.s. at problemet var, at du havde fyldt din altan med alt muligt.

I har sikkert en husorden hvoraf det fremgår, at der ikke må stå noget på altanerne, der er højere end rækværket. Sådan er det mange steder.

Du kan ikke forvente, at håndværkeren kan varsle dig 6 uger før, så vil det jo være komplet umuligt for dem, at planlægge deres arbejde.

Måske har du allerede fra start fået oplyst, at håndværkerne vil komme og ordne det meste (sådan som de har gjort da de var der sidst) og så vil komme senere og klare de sidste detaljer.

Men jeg synes da, at du skal kontakte dit boligselskab eller varmemesteren, alt efter hvem der står for den slags i dit boligselskab, og forklare dem problemerne omkring dit helbred, og spørge om ikke der kan laves aftaler om hvornår håndværkerne kommer, da du finder det ubehageligt, at de bare kan gå ind og ud. Men det vil jo så kræve, at du er hjemme når de kommer.

Tillykke med kæresten.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Haha takker.

Min kæreste er en sæk tomme øldåser i sengen? Der skulle var være ude af syne GG.

Jeg har fortalt dem flere gange at jeg har kræft så de skal ikke forvente at mit energiniveau er ret højt.

Dog fik jeg det klaret og med stor ros fra varmemesteren. Det er jo altid godt.

Føler mig stadig bare ikke tryg ved at andre end mig selv har nøglerne. Ved godt de ikke gør noget slemt eller tar noget, men bare tanken om at andre kan låse sig ind som de lyster, måske mens jeg sover kan jeg ikke lide.

Hjemme skal jeg nok være, Jeg har bestilt pølser og bacon og øller til i morgen så god sommer !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Nå, men hvad i alverden gik det besøg ud på og hvad skulle de se?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 8 timer siden, snoozz skrev:

Min kæreste er en sæk tomme øldåser i sengen? Der skulle var være ude af syne GG.

Ahaaaa. Så det vil altså sige, at du kan finde på, at tage en sæk med tomme øldåser med ud på badeværelset, og knalde den.:blink::wacko::ad!:

On 12.6.2019 at 03:39, snoozz skrev:

Jo men jeg er bare ikke sikker på at at min kæreste synes det er fedt, hvis hvis hvis lige er i gang med at knalde i badeværelset, og så midt i det hele låse badeværeæses-fyrerne sig ind midt det hele?

Jeg tror jeg hopper ud af denne tråd.:fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Homofaber.

Han ville se om jeg nu også havde fået ryddet op på min altan som jeg var blevet bedt om. Og ja helt ærligt var den fyldt med skrald. Nu kan jeg sidde på den igen og nyde sommeren med en kold Tuborg ;)

Entrelac:

Jeps det er en fetish jeg har. Ud på badeværelset med en sækfuld øldåser og knalde med, og lade som om det er en virkelig kvinde gg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind