Jojojo

For the very few

Recommended Posts

Jojojo

Right now John Dean, Rep judge representing Nixon in 1974 is in the house og telling his story under oath.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Nå.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 55 minutter siden, dna skrev:

Nå.

For dig, jeg vil altid overset de hele, bare sendt mig in mail, desværre fortsætter sagen for flere timer, og jeg ved ikke hvor længe du kan holde dig vågn

Det kræves desværre et abonnement at følge med. 

Redigeret af Jojojo
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Men hvad er det for en sag? Har du etlink eller anden info så man ved hvad det handler om?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 19 timer siden, dna skrev:

Men hvad er det for en sag? Har du etlink eller anden info så man ved hvad det handler om?

Jeg følger meget med in nye udviklinger om Trump, og i går var en af de dage hvor der skete meget, desværre på en forkert måde for Trump. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 12 timer siden, Jojojo skrev:

Jeg følger meget med in nye udviklinger om Trump, og i går var en af de dage hvor der skete meget, desværre på en forkert måde for Trump. 

Siden du opretter en debattråd går jeg ud fra der er noget du vil debattere. Du kunne i det mindste komme med bare lidt information om hvad det er du skriver om og hvad du vil debattere. Ellers er det jo bare ligegyldige one-liners du lige så godt kunne smide ud på Twitter.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, dna skrev:

gSiden du opretter en debattråd går jeg ud fra der er noget du vil debattere. Du kunne i det mindste komme med bare lidt information om hvad det er du skriver om og hvad du vil debattere. Ellers er det jo bare ligegyldige one-liners du lige så godt kunne smide ud på Twitter.

Det kan jeg godt følge dig ind.

Jeg forklarer in to dele. Først, der har været meget negativitet omkring udenlandske links og nyheder fra dommer panelet her på debatten. 2. Selvom et debat oplæg som udgangspunkt skal være til debat, så kan det også være et måde at gøre nogen interesserede opmærksomt på begivenheder, og det er det jeg prøvede at gøre.

Nu sker det pludseligt at vi alligevel debattere noget som ikke handler om de andre 95% indlæg om Muslimer, og det er in sig selv lidt af en mirakel 😋

Skulle du og måske en par andre alligevel interessere sig for udviklinger in forbindelse med Trumps ravage i det politiske verdenslandskab, så vil jeg godt ligge par links ind som oplæg til kommentar.

Men jeg hopper fra med de samme hvis emnet drejes ind på indvandre debatten på et lavt niveau.

Kan du ha en god dag

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind