atina13

Stress eller depression eller bare skør i hovedet!!!

Recommended Posts

atina13

Jeg er i vildrede og kan ikke finde ud af det??? Dette bliver en lang historie.......Min mand har hjertesvigt og blev indlagt ad flere gange sidste år. Han fik også en mani og blev også indlagt. Jeg er så pårørende. Disse indlæggelse har taget hårdt på mig. Samtidig har jeg to børn (mine børn). Den ene er ud i en hash misbrug og jeg kan ikke "rede" ham. Den anden har haft en depression og for et par år siden prøvede at tage sit eget liv. Heldigvis har han det bedre nu og har fået job. Dog midlertidig, så det "spøger" lidt i mit hoved til hvad så med ham når arbejdet udløber? Falder han tilbage til depressive tilstand eller hvad? Min eks mand er alkoholiker, som har også påvirket mine børn. Nu til nutid, min mand er lidt humørsvingninger. Jeg ved ikke om manien er helt gået over endnu. Han er ikke længere i behandling for det. Det er ikke altid han snakker så pænt til mig, næsten lidt irritereret på mig. Dette bære jeg over med indtil jeg nærmest eksplodere og kan ikke kende mig selv. Siger ting som jeg fortryder og er fuldstændig ramt af frustration og afmagt!! Så er jeg ikke en pænt mennesker og ikke særlig godt at være i nærheden af:-(. Jeg kan næsten ikke kende mig selv. Min mand siger at jeg ikke er det samme dejlig, sød person som jeg har været??? Sidst år gik jeg til psykolog, men min mand synes at jeg er blevet værre efter det. Her fik jeg at vide at jeg skulle gøre noget der gøre mig glad. Han synes at jeg er blevet egoist?? Jeg kan ikke overskue så meget, og har svært ved at koncentrere mig. Bare en avis artikel kan jeg ikke overskue at læse til ende. Jeg er blevet glemsom. Jeg har også lavt stofskifte, er dog vel medicineret, men dette kan også give lidt irriteret følelser (har jeg læst), overvejer om jeg er igang med overgangsalder (giver også psykiske træk), problemer med mavesyre og skal undersøges herfor. Jeg er utrolig træt og mit hoved føles som om det vil eksplodere!!! Min mand har ellers haft en god samliv, men over de sidste år er gået ned ad bakken. Vi er ked af det fordi vi ellers fungere godt. Har jeg så fået stress, eller har jeg fået en depression eller er jeg bare skøre i hovedet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind