hellowdodohead

Problemer med opdatering af navigation/maps i Peugeot 308

Recommended Posts

hellowdodohead
Skrevet (redigeret)

-- LØST --

Hej 🙂

Jeg har fået mig en Peugeot 308 fra 2016, og skal opdatere kortet/navigationen i bilen. 
Jeg har installeret kortet fra Peugeot's hjemmeside (https://www.peugeot.dk/services/teknologi/kortopdatering/), som passer til min bils stelnummer, på et usb-stik, og er ENDELIG kommet dertil hvor bilen faktisk kan finde opdateringerne på usb'en, MEN så beder den om en aktiveringskode, som jeg ikke har fået. Ifølge vejledningen på linket ovenover (også vedhæftet som pdf) skulle denne kode genereres under step 3, som er "Udpakning af den downloadede fil", men jeg har ingen kode fået, og synes ikke jeg kan finde den mellem filerne. I min bil fik jeg forleden en notifikation om at jeg skulle bruge "denne kode" når jeg i fremtiden skulle "purchase new mapping" - den virker heller ikke, og navigationssystemet henviser bare endnu engang til ovenstående link/pdf. 

Har I nogen anelse om hvor jeg kan finde denne kode? Der nævnes intet om koden når jeg taster stelnummeret ind, og jeg kan heller ikke finde den andre steder.
Jeg håber virkelig I kan hjælpe mig, for kortet i bilen er outdated, og den brokker sig f.eks. over en masse manglende rundkørsler på den gamle motorvej mod Aarhus, som jo er ved at være nogle år gammel efterhånden. 

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Fie 

Opdatering af kort - Peugeot 308.pdf

Redigeret af hellowdodohead

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Det må være der, hvor du kontakter producenten på deres side, og får det forklaret på dansk. 

Der er intet i Step 3, som giver dig en aktiveringskode, udover det skulle være en fil, eller filnavnet men det er det nok ikke.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hellowdodohead

Jeg har endelig fået det løst. Koden kom da jeg hentede og åbnede app'en "My Peugeot" og havde tastet stelnummeret på bilen ind. Tak for hjælpen 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind