Patrioten

EU bør tage ved lære af USA

Recommended Posts

DenBruneMunk
For 3 minutter siden, homofaber skrev:

USA ønsker ikke at stoppe immigrantionen fra Latinamerika. De ønsker, at de skal komme ind gennem de officielle kanaler - det har Trump også selv sagt, fordi de har brug for dem.

Ok, så fordi Trump lukker 5 personer ind, så ændrer vi hele debatten, wow!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
Lige nu, DenBruneMunk skrev:

Ok, så fordi Trump lukker 5 personer ind, så ændrer vi hele debatten, wow!

Du behøver ikke blive spydig eller personlig. Det er USA's officielle udmeling og holdning til immigranter fra Latinamerika jeg giver. 

Jeg synes, du skal læse lidt på UNHCR's egen side og blive klogere på, hvordan det hænger sammen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 14 minutter siden, homofaber skrev:

Du behøver ikke blive spydig eller personlig. Det er USA's officielle udmeling og holdning til immigranter fra Latinamerika jeg giver. 

Jeg synes, du skal læse lidt på UNHCR's egen side og blive klogere på, hvordan det hænger sammen. 

Intet spydigt men det er lidt som at sige, fordi Danmark lukker børn af IS krigere ind, så er de alle velkomne, og det er vores officielle holdning. Det mener du ikke det er , for USA's vedkommende, der er en grund til at han vil sætte mure op, og det er den illlegale indvandring, og så kan du snakke nok om officielle veje, dem har vi også i Danmark, og de lukker da ikke flere ind af den grund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

Intet spydigt men det er lidt som at sige, fordi Danmark lukker børn af IS krigere ind, så er de alle velkomne, og det er vores officielle holdning. Det mener du ikke det er , for USA's vedkommende, der er en grund til at han vil sætte mure op, og det er den illlegale indvandring, og så kan du snakke nok om officielle veje, dem har vi også i Danmark, og de lukker da ikke flere ind af den grund.

Jeg ved ikke, hvorfor du blander IS-krigere ind i det. Det har intet med sagen at gøre.
Alle kan søge asyl i et land, der har forpligtet sig via FN. Men langt de fleste, der kommer fra Latinamerika til USA, er ikke asylansøgere. Man kan derfor heller ikke tale om illegale indvandrere, hvis de søger asyl. De er ikke juridisk asylansøgere, fordi man ikke kan opnå flygtningestatus (i USA), hvis man bare er fattig eller har været med i de omfattede narkobander, og det er på grund af det, de fleste søger til USA. Sådan er det i dag og sådan var det også under de tidligere præsidenter. USA ønsker kontrol med de immigranter, der IKKE er asylansøgere. Det gør vi også i Europa. Hvis man i øvrigt er immigrant til USA vil man helst ikke registrere sig som asylansøger, fordi det tager over 2 år. Så vil man bare igang med at bosætte sig og arbejde. Processen med at tildele eller afvise folk retten til asyl er ekstrem kompliceret og langvarig - og jeg har selv arbejdet med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
1 time siden, homofaber skrev:

og jeg har selv arbejdet med det.

Kan du få nok af dig selv og den viden, du forsøger at spille på? Det er ved at blive rimelig nedladende at høre på det der, så brug en anden tråd til det emne du synes at vide så meget om, når du intet har at tilføje til emnet i tråden her.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Martin Kruss
Skrevet (redigeret)
For 16 timer siden, Patrioten skrev:

Det er kun i den venstreorienterede godhedsindustri man gør flygtninge til migranter så de kan få foden indenfor og netop derfor at grænselukninger er så vigtige !

Det er omvendt

Migranter benævnes alt for til 'flygtninge'.

En Migrant er en opportunistisk rejsende i understøttelse, der gerne rejser 5000 km, for at få flest gratis goder, og udnytte vestlige sociale foranstaltninger mest muligt.

En Flygtning er en person der vakler ind over nærmeste grænse til et konfliktpåvirket land. En sådan person har visse rettigheder til hjælp.

Flygtningen bliver til en Migrant, når personen af egen fri vilje, selv vælger at rejse væk fra det sikre land, personen er vaklet ind i, for at rejse 5000 km, for at få flest gratis goder, og udnytte vestlige sociale foranstaltninger mest muligt!

------

-Det skal lige tilføjes at netop denne sondering mellem Migrant og Flygtning, var dén som er sat ud af kraft af den ulykkelige Marakesh aftale. Den aftale sidestille Migranters og flygtninges 'rettigheder' -Og dÈt er intet mindre end en katastrofe!

Redigeret af Martin Kruss
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind