Jojojo

Ubeskriveligt succes for Paludansk Parti

Recommended Posts

Jojojo
Skrevet (redigeret)

Og to af verdens smukkeste arias er vidne.Kronungsmesse.

Kan vi være enig

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Ja det er et ubeskriveligt flot nederlag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 1 time siden, stig6499 skrev:

Ja det er et ubeskriveligt flot nederlag 

Jeg synes han klarer det godt, muligt rykker venstre en millimeter til højre  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg havde forventet, at Paludan var kommet ind. Men jeg tror, at han ikke kom ind af to årsager:

1. Indvandringen har ikke været et toptema under denne valgkamp. Hvilket vel skyldes, at vi de sidste par år har haft en klar nedgang i indvandringen. Havde Paludan stillet op i 2015, tror jeg han var kommet ind. 

2. Mange, der overvejede at stemme på Stram Kurs, tror jeg kom på andre tanker, da der dukkede nogle møgsager op relateret til Paludan som person (stalker-tendenser f.eks.). Det hjalp ham nok heller ikke, at selv hans bror undsagde ham. Det samme gælder vel Riskær, der nok havde nogle interessante tanker og ideer, men hvor mange nok undlod at stemme på ham på grund af hans møgsager, som han jo har haft nogle stykker af. Nu om stunder er tillid til PERSONEN jo næsten lige så vigtigt som politiken i sig selv. 

Jeg havde også håbet, at han kom ind. Af to årsager: 1. Han står for en stor underholdningsværdi. Politikere nu om stunder er røvkedelige. De var sjovere i 80´erne og i 90´erne. 2. Selvom han ER for meget på visse punkter, så kunne han havde været god at have som vagthund, fordi han er en terrier, der om nogen går til folk og holder dem op på deres løfter. 

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 14 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg havde forventet, at Paludan var kommet ind. Men jeg tror, at han ikke kom ind af to årsager:

1. Indvandringen har ikke været et toptema under denne valgkamp. Hvilket vel skyldes, at vi de sidste par år har haft en klar nedgang i indvandringen. Havde Paludan stillet op i 2015, tror jeg han var kommet ind. 

2. Mange, der overvejede at stemme på Stram Kurs, tror jeg kom på andre tanker, da der dukkede nogle møgsager op relateret til Paludan som person (stalker-tendenser f.eks.). Det hjalp ham nok heller ikke, at selv hans bror undsagde ham. Det samme gælder vel Riskær, der nok havde nogle interessante tanker og ideer, men hvor mange nok undlod at stemme på ham på grund af hans møgsager, som han jo har haft nogle stykker af. Nu om stunder er tillid til PERSONEN jo næsten lige så vigtigt som politiken i sig selv. 

Jeg havde også håbet, at han kom ind. Af to årsager: 1. Han står for en stor underholdningsværdi. Politikere nu om stunder er røvkedelige. De var sjovere i 80´erne og i 90´erne. 2. Selvom han ER for meget på visse punkter, så kunne han havde været god at have som vagthund, fordi han er en terrier, der om nogen går til folk og holder dem op på deres løfter. 

Bedste er at politiet igen kan lave deres normale arbejde igen.

Fyren har været en dyrt fornøjelse for landet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Martin Kruss
For 16 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg havde også håbet, at han kom ind. Af to årsager: 1. Han står for en stor underholdningsværdi. 

Nah.. det er vel lidt for alvorligt til at se cborg slænget som cirkusclowner.. Hvis de skal være 'underholdene' så står vi under alle omstændigheder med en af historiens dyreste klownenumre.

De eneste klowner som selv bestemmer deres hyre til dem selv, givet af dem selv, selv.

sTurrrt nummaaar :€

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 5 minutter siden, Martin Kruss skrev:

Nah.. det er vel lidt for alvorligt til at se cborg slænget som cirkusclowner.. Hvis de skal være 'underholdene' så står vi under alle omstændigheder med en af historiens dyreste klownenumre.

De eneste klowner som selv bestemmer deres hyre til dem selv, givet af dem selv, selv.

sTurrrt nummaaar :€

Der var nu kun en pauseklovn, og den koster tilsyneladende 8Mil over 4 år, for at holde luft i hans balloner :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 20 timer siden, Lucianone skrev:

Det var faktisk langt vigtigere før i tiden, hvor sådanne personer overhovedet ikke ville have fået lov til at stille op, men i stedet ville være blevet erklæret uværdige til at sidde i folketinget og dermed nægtet at blive påført stemmesedlerne. For overhovedet at kunne erklæres værdige nok til dette var det absolutte minimumskrav, at de i det mindste skulle have en ren straffeattest, og straffene blev ikke slettet fra straffeattesten igen sådan, som de jo gør idag.

Folk tilgav ikke ret meget i gamle dage - også fordi religionen blev blandet ind i det, så strafbare handlinger blev set som synd mod Gud, der derfor var den eneste, der havde ret til evt. at tilgive synderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.