Recommended Posts

Martin Kruss

Goda goda.. Ny her

Har netop fået 30 dgs karantæne på facebook, for at kræve at en 'debattør' anvendte argumenter, istedet for påstande, så nu endte jeg så her.. 

Politiseres den her debat også, eller er det ok at skrive sandheder?

Dét mås 'man' nemlig IKKE på FB.. Så overtrædes FB 'fælleskabsregler' 

Uhhhhhh Haaaaaa Dét mås 'man' ikke. 'Man' må derimod gerne smide med facist og nazist kort til højre og ... nahh den anden side smides der vel så et 'andet kort' :')
Nå men ud over at være en sur FB kritiker og have den grundholdning, at FB aldrig burde være et af tidens mest influensive politiske meningsdannemde fora -Simpelt hen fordi FB er en kommerciel forretning, der politiserer for at gavne partindehavere, og derfor aldrig kan være troværdig oe upolitisk, i sine 'afgørelser', så er jeg alligevel plumpet i, og har skrevet tonsvis af indhold på... FB 😐 

Min indstilling generelt er islamkritisk og migrationsmodstander!

Så véd du dét...
Selvom jeg kan stå inde for alt jeg har skrevet på 'Kritisk Forum', så er det stadig  'Føljeton' som jeg har lagt mest arbejde i.
Og hvad er så 'Føljeton'..?

På @Kritisk Forum| https://www.facebook.com/Kritisk-Forum-582444985239281/?ref=bookmarks

Opslag; findes "Føljeton".

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1133649883452119&id=582444985239281&__tn__=K-R

Der dokumenteres migranternes  FAKTUELLE kriminelle adfærd, over de sidste par år!
Vel at mærke kun! -KUN den del, der ikke er blevet holdt skjult af PK-LØGN!!!
Der er altså kun tale om et UDDRAG af den faktiske totale kriminalitet!!!
Sandheden er ENDNU værre, end det jeg har dokumenteret!
"Føljeton" indeholder over 1000 strafferetslige forhold, der alle er begået af migranter!

Del meget gerne! Spred de faktuelle sandheder og dræb PK-Løgnen

Men hvis du kigger i Føljeton, så giv Kritisk Forum et kig med. Der er lidt af hvert, også lidt til smilebåndet :')

Du er meget velkommen til at skrive kommentarer på Kritisk Forum, uanset din holdning! 

Jeg deltager i enhver sober debat omkring relaterede emner, blot forventer jeg argumentation og saglighed, istedet for påstande og name-shaming. Det sidste giver jeg ikke en disse for!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
Skrevet (redigeret)

Velkommen til :)

Redigeret af Zorglup

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Velkommen til, omend så midlertidig, hvis du ikke gider længere end til fb åbner.

Der er masser af politisk debat, og nogle er så mere direkte, end andre men vi forsøger at holde en god tone. Der er skam plads til alle, lige meget ens religiøse eller politiske standpunkt her.

Så bland dig bare i de emner du vil, så hører du nok om folk er enige, eller ikke er.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Velkommen.

Nej her må du godt kritisere standpunkter, faktisk vil det være forfriskende med noget nyt,.,,, det er bare ikke personer du reagerer på, men mere standpunktet, altså BOLDEN ikke manden Principe.

Kom igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Martin Kruss
On 5/6/2019 at 19:04, Jojojo skrev:

Velkommen.

Nej her må du godt kritisere standpunkter, faktisk vil det være forfriskende med noget nyt,.,,, det er bare ikke personer du reagerer på, men mere standpunktet, altså BOLDEN ikke manden Principe.

Kom igen 

Helt enig. Der er altid bolden des skal sparkes rundt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tormentor

Facebook er ikke værd at bruge, de har en syg moderation.

De lader Menabyrden, kalde folk det værste, mens de banner og sletter profiler i et væk, når man ytre sig kritisk.

Venstrefløj slynge udtryk som kældermennesker

Luk din profil , og brug tiden på noget fornuftigt.

Ham  Suckermann tjener styrtende på at lade folk sprede falske nyheder.

Den var tænkt som folk kunne mødes online verden over med nu er den kun en probandagiskisk pengemaskine.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Hej Martin Kruss og velkommen til 🙂

Alle venstreorienterede medier har fulgt migrationspagtens opfordringer om at lukke ned for, og straffe enhver negativ (sand) omtale af muslimsk migrant indvandrings konsekvenser !

Da EU (enfoldige utopister) og FN ( forræderisk nationsudrydder ) besluttede at Europa skal gøres muslimsk blev det pludselig politisk korrekt for venstreorienterede medier som FB og øvrige msm at lukke munden på de islamkritiske 🤐

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind