endofmylife

Fejlagtigt anklaget for pædofili da min eks skred med vores barn

Recommended Posts

endofmylife
Skrevet (redigeret)

@Entrelac

Ikke helt. Vi havde et par lægeaftaler, men hun aflyser og jeg kan desværre ikke skrive den besked du foreslår, for hun vil bare ignorere den, ligesom hun har ignoreret mine andre henvendelser. Hun er kold, ligeglad og nu har hun også sikret sig, at jeg ikke får samvær, da hun har beskyldt mig for voldsomt temperament, at hverken hun eller vores barn var sikker i flere år og at vores barn søgte tryghed hos mor, pga. "farlige far" var skræmmende. Derudover holder hun fast i incest/pædofil beskyldningerne og er kommet med beskyldninger om at jeg kommer i buksen fordi vores barn tænder mig. Hun har tydeligvis ingen skam, lyver, overdriver og fordrejer sandheden til sin egen fordel. Selv den ansatte på kommunen vi begge har været til samtale hos tager min eks' parti og fremstiller mig som en sexgalning, der ikke kan styre mig. Hendes udtalelse om hvad jeg har sagt er helt fjern fra virkeligheden. Der er ikke nogen der tjekker om beskyldningerne er sande. De hopper i med begge ben. Hendes mor gjorde det samme for 20 år siden og faderen fik nul og niks samvær. Hun nægtede at aflevere børnene hos ham og hun fik medhold..

Redigeret af endofmylife

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 9 timer siden, endofmylife skrev:

@Entrelac

Ikke helt. Vi havde et par lægeaftaler, men hun aflyser og jeg kan desværre ikke skrive den besked du foreslår, for hun vil bare ignorere den, ligesom hun har ignoreret mine andre henvendelser. Hun er kold, ligeglad og nu har hun også sikret sig, at jeg ikke får samvær, da hun har beskyldt mig for voldsomt temperament, at hverken hun eller vores barn var sikker i flere år og at vores barn søgte tryghed hos mor, pga. "farlige far" var skræmmende. Derudover holder hun fast i incest/pædofil beskyldningerne og er kommet med beskyldninger om at jeg kommer i buksen fordi vores barn tænder mig. Hun har tydeligvis ingen skam, lyver, overdriver og fordrejer sandheden til sin egen fordel. Selv den ansatte på kommunen vi begge har været til samtale hos tager min eks' parti og fremstiller mig som en sexgalning, der ikke kan styre mig. Hendes udtalelse om hvad jeg har sagt er helt fjern fra virkeligheden. Der er ikke nogen der tjekker om beskyldningerne er sande. De hopper i med begge ben. Hendes mor gjorde det samme for 20 år siden og faderen fik nul og niks samvær. Hun nægtede at aflevere børnene hos ham og hun fik medhold..

Det er en rigtig trist sag, og der er desværre nok en del kvinder der benytter lignende metoder.

Det allermest triste er, at de ikke forstår, at det er barnet der bliver den store taber.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
endofmylife

Ja, lige præcis. Både mor og far er vigtige for ethvert barn. Jeg har tænkt mig at klage og gøre alt hvad jeg kan for at bevise, at beskyldningerne ikke holder vand - på en ordentlig måde. Forhåbentlig ser de, at min eks ikke taler sandt og når hun først har løjet om det ene, så lyver hun også om det andet. Jeg håber virkelig de gennemskuer det. Jeg vil dele forældremyndighed, bopæl, samvær osv., så vi begge er der for vores barn. Jeg ønsker ikke at skubbe mor ud af barnets liv, selvom hun forsøger at eliminere mig.

Min læge fortalte desuden, som du også skriver, at det desværre er mere normalt end man skulle tro. Det er virkelig trist og der er ikke nogen der tjekker noget.. Stakkels børn der bliver frataget en velfungerende og god far. :(

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind