endofmylife

Fejlagtigt anklaget for pædofili da min eks skred med vores barn

Recommended Posts

Jojojo
For 9 timer siden, endofmylife skrev:

Det er desværre sandt og den situation jeg står i dags dato, og jeg er knust. Jeg kan ikke arbejde; jeg kan ikke fungere. :( Jeg har bare valgt den forkerte at få et barn med og ikke i min vildeste fantasi kunne forudse dette.. 😕

Jeg hiver fat i min advokat, men ville også gerne høre om andre havde været igennem det samme og evt. kunne sige, at der er lys for enden af tunnellen og der er retfærdighed - lige nu ser jeg ingen af dem..

Cheer up, jeg har også været noget igennem, dog ikke så voldsomt som hvad jeg læser her, Moren, (r) kan være rigtigt lede og tænker ikke altid helt klart udenfor deres egne komfort zone.

Dermed er familie relationer hurtigt ødelagt, og selvom det kommer godt igen, så er det voldsomt når andres pegefinger bliver hævet, jeg vil kæmpe imod alt, med alt jeg har, de eller dem skal kende din side af sagen og vide hvad sagen har gjort med dig. 

Men uanset hvad vil du stå dårligt når du ikke har arbejde, kom i gang igen, du vil få det bedre og dermed få overskud at kæmpe imod, held og lykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
endofmylife
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, Sucker4aBitch skrev:

og jeg må være helt helt ærlig og sige, jeg lidt er i tvivl om trådopretters oprigtighed. 

Der er desværre mange eksempler på folk, der fejlagtigt er "stemplet" for at være pædofil.

Har nærmest berøringsangst for emnet. 

Den første sætning du skriver, er dét, der er mit problem. Når man først har råbt "pædofil", så er det svært at sige noget, for alle vil sige "jamen, hvorfor blev det så sagt i første omgang?" og det er bare svært at komme tilbage fra. Hele hendes familie og vennekreds har hun ringet rundt og sagt det til, og da jeg så snakkede med hende efter 14 dages pause, så sagde hun, at hun havde draget en forhastet konklusion, fordi hun synes at mine øjne havde været "sorte" efter en aftenputning af vores barn. Men hun sagde ikke noget; hun antog bare tingene.. Jeg var i virkeligheden bare træt efter at have undværet søvn i flere døgn og tilmed kæmpet i en time med en meget overtræt baby, fordi hendes mor var træt af "at skulle klare det hele.." og ikke selv magtede opgaven.

Redigeret af endofmylife
Ekstra info

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
endofmylife
For 2 timer siden, Jojojo skrev:

Cheer up, jeg har også været noget igennem, dog ikke så voldsomt som hvad jeg læser her, Moren, (r) kan være rigtigt lede og tænker ikke altid helt klart udenfor deres egne komfort zone.

Dermed er familie relationer hurtigt ødelagt, og selvom det kommer godt igen, så er det voldsomt når andres pegefinger bliver hævet, jeg vil kæmpe imod alt, med alt jeg har, de eller dem skal kende din side af sagen og vide hvad sagen har gjort med dig. 

Men uanset hvad vil du stå dårligt når du ikke har arbejde, kom i gang igen, du vil få det bedre og dermed få overskud at kæmpe imod, held og lykke.

Det er rart at vide, at det kan blive bedre. Jeg synes bare det er ærgerligt, at fremtidige fødselsdage, første skoledag og andre store arrangementer bliver delt op, for det tvivler jeg på er det bedste for vores barn. Derudover tvivler jeg på, at der bliver talt pænt om mig til de arrangementer jeg ikke er med til, for min eks' familie er nogle rigtige drama queens, der sviner alt og alle og "deres familie er perfekt".

Jeg har intet imod at se hendes familie og være der for mit barn, så jeg håber det snart er overstået. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at komme tilbage og arbejde for fuld damp. Tak for tippet.!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sucker4aBitch

For 1 minut siden, endofmylife skrev:

Den første sætning du skriver, er dét, der er mit problem. Når man først har råbt "pædofil", så er det svært at sige noget, for alle vil sige "jamen, hvorfor blev det så sagt i første omgang?" og det er bare svært at komme tilbage fra. Hele hendes familie og vennekreds har hun ringet rundt og sagt det til, og da jeg så snakkede med hende efter 14 dages pause, så sagde hun, at hun havde draget en forhastet konklusion, fordi hun synes at mine øjne havde været "sorte" efter en aftenputning af vores barn. Men hun sagde ikke noget; hun antog bare tingene.. Jeg var i virkeligheden bare træt efter at have undværet søvn i flere døgn og tilmed kæmpet i en time med en meget overtræt baby..

"Den første sætning du skriver, er dét, der er mit problem

Forståeligt! Jeg har siden skrevet i din tråd, at jeg vil afholde mig fra at spekulere og kommentere mere i det. Men nu skal vi virkelig lige forstå hinanden. Jeg er IKKE din dommer og jeg har INGEN som helst mening om du er eller ikke er det ene eller det andet !  Jeg vil gerne lige slå fast med 7 tommer søm ! Når jeg anfægter din oprigtighed, så går det på om dette er en sand historie, eller om du ønsker opmærksomhed omkr dit ærinde.  Der er flere ting i din beretning , bl.a. din efterfølgende kommentar om "det nye sorte.." som får mig til at tvivle på om det du beretter hører til i virkeligheden. Samt at du opretter en tråd i en debat, fremfor først og fremmest at søge juridisk hjælp, som jeg ville ha gjort i dit sted !  

Det er min ret at tvivle. !  Jeg har lige læst en helt anden historie, HELT uden sammenligning med dette, om en pige der råbte på opmærksomhed ved at anklage nogen for at have voldtaget hende, kva "indtage en offer rolle" og få sympati. 

Jeg har skrevet sagligt og behørigt om dit indlæg, og med respekt for dig og din beskrevne situration - og har tilkendegivet mange gange at det er en frygtelig dom at få på sig at blive anklaget som pædofil. Det kan jeg og INGEN herinde have en mening om, hverken eller .. Jeg ER udenforstående !  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 37 minutter siden, endofmylife skrev:

og da jeg så snakkede med hende efter 14 dages pause, så sagde hun, at hun havde draget en forhastet konklusion, fordi hun synes at mine øjne havde været "sorte" efter en aftenputning af vores barn.

Jeg synes det er en meget vigtig "detalje", at hun dog gør en indrømmelse. Prøv om du kan nærme dig hende og barnet ganske stille og roligt, f.eks. spørge om du må komme forbi til en kop kaffe og snakke lidt med barnet, eller noget i den stil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
endofmylife

@Sucker4aBitch Jeg har skam søgt hjælp inden dette.

• Jeg har været i Familieretshuset.
  • Jeg har rettet henvendelse til Foreningen Far.
  • Jeg har ringet til politiet af flere omgange for at få hjælp.
  • Jeg har kontaktet min advokat.

og det hele er ved at blive gennemgået af professionelle.

Det er helt fair, og du har naturligvis ret til at tro hvad du vil, men jeg vil gerne understrege, at det er den virkelighed jeg står i lige pt. Jeg vil naturligvis ikke forhindre dig i at danne din egen mening og det har aldrig været min hensigt at angribe dig eller noget af det du har skrevet. Jeg er ikke ude efter sympati, for det gavner mig ikke. Jeg søger råd og vejledning fra hvem som helst, for lige nu får jeg ikke nogle svar fra dem jeg har kontaktet, da sagerne kører, nogle af dem med 4-6 ugers ventetid. Jeg ser ikke mit barn, jeg ved ikke hvor min eks opholder sig med barnet. Jeg ved ingenting og jeg får intet svar ved henvendelser..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sucker4aBitch
For 1 minut siden, endofmylife skrev:

@Sucker4aBitch Jeg har skam søgt hjælp inden dette.

• Jeg har været i Familieretshuset.
  • Jeg har rettet henvendelse til Foreningen Far.
  • Jeg har ringet til politiet af flere omgange for at få hjælp.
  • Jeg har kontaktet min advokat.

og det hele er ved at blive gennemgået af professionelle.

Det er helt fair, og du har naturligvis ret til at tro hvad du vil, men jeg vil gerne understrege, at det er den virkelighed jeg står i lige pt. Jeg vil naturligvis ikke forhindre dig i at danne din egen mening og det har aldrig været min hensigt at angribe dig eller noget af det du har skrevet. Jeg er ikke ude efter sympati, for det gavner mig ikke. Jeg søger råd og vejledning fra hvem som helst, for lige nu får jeg ikke nogle svar fra dem jeg har kontaktet, da sagerne kører, nogle af dem med 4-6 ugers ventetid. Jeg ser ikke mit barn, jeg ved ikke hvor min eks opholder sig med barnet. Jeg ved ingenting og jeg får intet svar ved henvendelser..

Nu understregner jeg min pointe en gang til og for sidste gang: Jeg tror ikke noget, jeg dømmer ikke noget, jeg dømmer ikke dig, og jeg har ingen som helst mening om du er eller ikke er noget som helst !  Det er langt langt udenfor min ret og anstændighed!  Jeg kan tvivle på dig, jeg kan tro på dig, jeg kan give dig sympati .. Intet af det som du kan bruge til noget ! 

Det er et helvedes til giftigt og ømtåligeligt emne, som du opretter en tråd omkring. 

Det får gode og dygtige og nødvendige mænd til at vælge pædagog rollen fra i al sin angst for at komme ud for en "kafka situation" som de ikke kan bunde i. og vi har fucking meget brug for de mandlige pædagoger. 

Jeg har selv oplevet noget, men ikke tilmærmelsesvist, hvor min fætters datter pludselig satte sig op til mig, mens jeg snakkede med min fætter, efter at jeg havde passet hans og hans kones datter, mens de var ude en dag, og jeg kan tydeligt huske konens blik da hendes datter satte sig op til mig. Min pludselige reaktion var at jeg skulle på wc og var nødt til at rejse mig og satte hende ned på gulvet igen til sit legetøj. Total paranoia ! 

Du har ret til behørig juridisk bistand ! uanset om du har økonomien til det, eller om du skal have en tildelt i din sag. Jeg kan ikke forestille mig andet, end at Familieretshuset vil hjælpe dig med det !  Hvorfor du ringer til politiet, er mig en gåde !!  Du skriver så efterfølgende, at du rent faktisk HAR en advokat.  Jeg kan sgu ikke rette rede i de ting du skriver, men held og lykke med det !  Jeg er over and out ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tapdance

endofmylife.  Det er en lortesituation at stå i, når ex'en beskylder en for at være pædofil, og det ikke har noget på sig.  Det er desværre ikke nogen unik situation du står i.  Som udgangspunkt skal myndighederne tage anklagen alvorligt, og så undersøge den for at afdække om der er noget om sagen.  Hvis der ikke er noget at finde i undersøgelsen, så bliver resultatet at undersøgelsen afsluttes, og påstanden skrinlægges.  Det, der imidlertid kan være den skidte sideeffekt, hvis anklagen falder i forbindelse med en sag omkring hvor meget barnet skal være hos hhv. mor og far efter bruddet imellem de to, er at der reelt kan være gået måneder med undersøgelsen af anklagen, under hvilken man som far ikke har kunnet få lov til at se sit barn.  Og når sagen så er afsluttet, så er der pludselig gået så lang tid, at det vurderes at det ikke længere er i barnets tarv at skulle være 50/50 hos far og mor, qua hvor længe der er gået siden det har været sammen med far.  Og den problematik er der desværre, mig bekendt, endnu ikke nogen, der har fundet en god løsning på i systemet. 

Det bedste råd jeg formentligt kan give dig i sagen her, er at du taler sagen igennem med din advokat etc., og så samarbejder med relevante myndigheder i sagen om hurtigst muligt at få afdækket at du ikke er pædofil.

Held og lykke.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
endofmylife

Jeg beklager på forhånd hvis det er rodet, men det her er en lille update på min situation.

tapdance:

Ja, det er noget værre noget, men det er naturligvis i barnets bedste, at undersøgelsen for "incest/pædofil"-anklagerne finder sted, for selvom jeg er uskyldig, så kan man naturligvis ikke risikere, at sende et barn tilbage til en far, der måske/måske ikke er. Det er bare hårdt, ikke at se sit barn og skulle finde sig i ingen kommunikation, intet samvær og et konstant savn.

Min eks gør alt hvad hun kan for at forsinke hele processen. Aflyser aftaler og udskyde andre samtaler med begrundelsen, at vores barn ikke kan klare alle de aftaler. Jeg vil bare have dem ud af verden med det samme, så jeg kan få renset mit navn. Underligt nok, så har hun masser af andre aftaler, for jeg kan heller ikke få samvær, da hun har andre aftaler før og efter vores samtaler med det offentlige, lægen osv., som går ind og blokerer for dette. Selv hvis jeg lander en aftale om samvær, i bare én enkel time, så aflyser hun den igen.

Hun er tilmed begyndt på at undlade at svare på mine beskeder, og skriver ofte "finder ud af det" for så ikke at svare mig på det overhovedet. Så lige nu er det hovedet mod en mur. Hun vil ikke samarbejde, jeg må ikke se vores barn og hun har vores barn med rundt til hendes familiefester mens jeg og min familie (der ikke har gjort noget som helst i denne sag) ikke må få nogen former for samvær og tilmed er blevet slettet og blokeret på Facebook af hele hendes familie.

De eneste beskeder jeg får fra hende er som regel når jeg skal til pengepungen og hvis hun vil have informationer om hvad jeg laver, hvem jeg snakker med, hvem der ringer til mig og hvordan mine samtaler med det offentlige går. Jeg får intet retur, men svarer naturligvis heller ikke andet end, at jeg går til møder og at vi fik en god snak.

Men jeg er blevet rådgivet til at opretholde den gode dialog, ikke blive sur og optrappe en konflikt (men derimod nedtrappe dem) og så bare vente. Så det er det jeg gør. Jeg gør alt for det gode samarbejde, men jeg får intet retur. Så det er min situation pt, men forhåbentlig kan jeg skrive igen inden alt for længe, at det var det hele værd og at jeg har fået mit barn tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 9.6.2019 at 22:22, endofmylife skrev:

De eneste beskeder jeg får fra hende er som regel når jeg skal til pengepungen og hvis hun vil have informationer om hvad jeg laver, hvem jeg snakker med, hvem der ringer til mig og hvordan mine samtaler med det offentlige går. Jeg får intet retur, men svarer naturligvis heller ikke andet end, at jeg går til møder og at vi fik en god snak.

Jeg får indtryk af, at i jævnligt har aftaler om samvær, som hun så aflyser.

Næste gang hun spørger dig om noget, så kan du jo svare, at "der er sket noget rigtig spændende og jeg glæder mig til, at fortælle dig alt om det på xxxdag når jeg henter til samvær".;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind