endofmylife

Fejlagtigt anklaget for pædofili da min eks skred med vores barn

Recommended Posts

endofmylife

Ved ikke om det er det rigtige forum, men nu prøver jeg her..

Min kæreste skred og tog vores fælles barn med. Hun har fortalt hele sin familie, at jeg er pædofil og bliver seksuelt opstemt af vores barn. Jeg er blevet blokeret alle steder af hendes familie. Jeg er blevet spyttet på. Jeg er blevet ignoreret og forsøgt lænset for alle mine penge og mine ejendele. De ville end ikke kigge på mig da de kom og tog hendes ting i min lejlighed af to omgange..

Sagen er bare, at jeg på ingen måde tænder på børn. Jeg er aldrig blevet opstemt af vores barn og det hele er fuldstændig blottet for sandheden. Jeg bliver sparket til, trådt på osv. for noget jeg aldrig har gjort. Jeg er ikke politianmeldt eller tidligere dømt for noget. Ren straffeattest og jeg prøver bare at leve et almindeligt liv.

Vi kæmper om forældremyndigheden, men jeg har absolut ingen idé om hvordan jeg skal komme igennem det her. Fødselsdage for hele familien er udelukket, og generelt kommer mit barn til at vokse op i sin mors familie, der hader mig som pesten. På et falsk grundlag. Jeg skal hele tiden kigge mig over skulderen - især når jeg er sammen med mit barn uden moderen (hvis jeg da får lov til det overhovedet - lige nu har jeg ikke set eller hørt noget som helst i en måned). Jeg føler, at jeg har mistet mit barn og hverken Familieretshuset, politiet eller nogen vil hjælpe mig.

Hvad pokker kan jeg gøre? Jeg vil se mit barn vokse op og være med til at skabe trygge rammer og skabe forudsætninger for et godt liv og jeg synes, at det skal være både med sin mor og far samt bedsteforældre. Lige pt. ser jeg intet lys for enden af tunellen, pga. en klam løgn, som hele hendes familie og vennekreds tror på..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
endofmylife

Jeg har hørt, at det er det nye sort at beskylde for incest, da moderen altid vinder sagen og faderen derfor kan se frem til et langt liv uden sit barn..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sucker4aBitch

Jeg tror ikke på - eller vil ikke tro på - at man uden videre kan udpege, stemple en og få en social dømt som pædofil, hvilket er en alvorlig og kriminel anklage, hvis det ikke har noget på sig. 

Er du for real, så se at få snakket med en advokat jf din kørende sag om forældre myndigheden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
endofmylife

Det er desværre sandt og den situation jeg står i dags dato, og jeg er knust. Jeg kan ikke arbejde; jeg kan ikke fungere. :( Jeg har bare valgt den forkerte at få et barn med og ikke i min vildeste fantasi kunne forudse dette.. 😕

Jeg hiver fat i min advokat, men ville også gerne høre om andre havde været igennem det samme og evt. kunne sige, at der er lys for enden af tunnellen og der er retfærdighed - lige nu ser jeg ingen af dem..

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Man kan vel ikke gå i retten og kæmpe for forældre rettigheder, og begrunde det i incest, uden at der også foreligger en sigtelse fra politiet.

Det lyder helt forkert, så kan vi alle jo kalde hinanden for bedragere eller mordere, hvis man ikke også skal bevise og retfærdiggøre sin påstand.

Så er du ikke mistænkt og sigtet af politi, og der efterfølgende ikke er vidneforklaringer som bekræfter det, så kan det ikke være en grund til at miste forældremyndighed på det grundlag, udover det er en trussel, og trusler er ikke altid meget værd men kan være skræmmende.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sucker4aBitch
Lige nu, DenBruneMunk skrev:

Man kan vel ikke gå i retten og kæmpe for forældre rettigheder, og begrunde det i incest, uden at der også foreligger en sigtelse fra politiet.

Det lyder helt forkert, så kan vi alle jo kalde hinanden for bedragere eller mordere, hvis man ikke også skal bevise og retfærdiggøre sin påstand.

Så er du ikke mistænkt og sigtet af politi, og der efterfølgende ikke er vidneforklaringer som bekræfter det, så kan det ikke være en grund til at miste forældremyndighed på det grundlag, udover det er en trussel, og trusler er ikke altid meget værd men kan være skræmmende.

Jeg tænker samme !  og jeg må være helt helt ærlig og sige, jeg lidt er i tvivl om trådopretters oprigtighed. 

Der er desværre mange eksempler på folk, der fejlagtigt er "stemplet" for at være pædofil. En alvorlig sygdom som ikke kan fordømmes nok, og som SKAL behandles ! Men en frygtelig vanskelig ting at diskutere af udenforstående, inkl. mig selv. Har nærmest berøringsangst for emnet. 

Her tænker jeg på den unge danske fyr, kan ikke ved gud ikke huske hans navn, som var pædagog i USA, og som gennemgik et rent helvede for at blive "renset" for disse anklager. 

Det KAN ikke passe, det skal være så nemt at råbe "HEKS" og få held med at køre en heksejagt på det ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 4 minutter siden, Sucker4aBitch skrev:

Her tænker jeg på den unge danske fyr, kan ikke ved gud ikke huske hans navn, som var pædagog i USA, og som gennemgik et rent helvede for at blive "renset" for disse anklager. 

Navnet var Malthe , og ja, det var så USA og i Danmark er tingene lidt bedre begrundet.

https://www.avisen.dk/27-aarige-malthe-thomsen-er-doed_535974.aspx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sucker4aBitch
For 3 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Navnet var Malthe , og ja, det var så USA og i Danmark er tingene lidt bedre begrundet.

https://www.avisen.dk/27-aarige-malthe-thomsen-er-doed_535974.aspx

Tak, korrekt. En frygtelig historie ! 

NB: Jeg forsøgte IKKE at drage paraleller mellem amerikanske og danske "forhold" på det område. Jeg er udmærket godt klar over det ikke kan sammenlignes. Blot et forestående eksempel på en tilsyneladende god fyr, som må gennemgå et helvede grundet falske anklager, som afstedkom en ubetinget social fordømmelse af ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 10 timer siden, endofmylife skrev:

Hun har fortalt hele sin familie, at jeg er pædofil og bliver seksuelt opstemt af vores barn.

Måske lægger vi for meget i kvindens fortælling? Det er jo ikke nået længere, og manden her, frygter det værste og skal måske slappe lidt af. Især når det her, er ubegrundet og ingen anmeldelse er sket.

For nogle mennesker, er anklager imod andre, begrundet i egne oplevelser eller adfærd, og et forsøg på at skubbe mistanken langt væk. Det er selvfølgelig ingen rød tråd her men for nogle et udgangspunkt for anklager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sucker4aBitch
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

Måske lægger vi for meget i kvindens fortælling? Det er jo ikke nået længere, og manden her, frygter det værste og skal måske slappe lidt af. Især når det her, er ubegrundet og ingen anmeldelse er sket.

For nogle mennesker, er anklager imod andre, begrundet i egne oplevelser eller adfærd, og et forsøg på at skubbe mistanken langt væk. Det er selvfølgelig ingen rød linje her men for nogle et udgangspunkt for anklager.

Jeg har som udenforstående ikke lyst til at spekulere eller kommentere mere i det. 

Min konklusion står fast:  Få talt med en advokat ! Man kan IKKE i vores retsvæsen bruge disse anklager mod dig, heller ikke ift forældremyndighed, uden der foreligger en juridisk begrundelse for det ! 

I mit dårlige eksempel tidligere, forelå der en "bekendelse" fra den anklagede, Malthe, som var blevet manipuleret med af politiet, som tilsyneladende godt må lyve og bedrage og bruge alle midler for at fremprovokere en tilståelse. 

Sådan fungerer det heldigvis ikke i DK !  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind