sigerdetikke

Søger hjælp til at tilføje mit vikarjob i ansøgningen

Recommended Posts

sigerdetikke

Hej,

Jeg har netop fået job i en stor virksomhed, som ferieafløser henover sommeren. 

Samme virksomhed søger en fastmedarbejder til start efter sommer. 

Jeg har har været i kontakt med min kommende arbejdgiver ( i sommereferien) og spurgt til stillingen. Her fik jeg den besked, at jeg skulle sende en ansøgning, og i ansøgningen tilføje, at jeg skal være sommervikar i virksomheden. 

Jeg søger derfor hjælp til at få det formuleret bedst muligt, og placeret det i ansøgningen, hvor det giver bedste mening. 

Jeg er således i tvivl om, hvor jeg skal skrive det. 

Skal jeg skrive det under  - mine kompetencer? eller i indledningen, hvor jeg har skrevet, hvorfor jeg netop søger det job?

Såfremt det skal skrive under mine kompetencer - hvordan bør jeg så skrive det? Skal jeg starte med at skrive det, eller skal jeg slutte af med det som en bemærkning. hvor jeg f.eks. skriver noget med - " Desuden kan jeg oplyse, at jeg henover sommeren skal være vikar i xx afdeling"

Eller hvordan formulere man det lige?

Om stillingen kan jeg oplyse - at jeg skal være konsulent - 

Håber på gode råd og formuleringer. 

Hilsen en ny i job

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Jeg ville skrive det i indledningen, og henvise til CV , hvor sommerjobbet også påpeges at være i samme virksomhed.

Alt det gode først, så kommer det mere almindelige som folk måske bliver trætte af og stopper læsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sigerdetikke

Kan jeg tillade mig at skrive det på. Mit Cv allerede nu, inden jeg er startet? 

Jeg er også mest for at skrive det i indledning, men ved ik hvordan jeg får det flettet ind. Har du nogen bud på, hvordan jeg får det formuleret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Nej, desværre.

Og ja, det kan være svært at tilføje et job i CV, som man ikke har gået igennem endnu, så det var min fejl. Det skal du nok ikke gøre.  

Du kan måske så formulere, at du er ansat som sommervikar i nær fremtid i selvsamme firma. Hvordan du så får den linje ind i CV kan jeg ikke sige, er længe siden jeg lavede mit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind