fedt

Glas forsikring på bil

Recommended Posts

fedt
Skrevet (redigeret)

Opdagede at der ingen glasforsikring var på den kaskoforsikring konen har lavet på bilen og da jeg før har haft glæde af en uden selvrisiko rudeforsikring på bilen, fik jeg konen til at ringe til forsikringen og bestille sådan en rudebilforsikring.

Forsikrings damen siger til min kone at vi er elitebilister og den kst 40kr om mdr + 1500kr i selvrisiko hvis frontruden skal skiftes. Forsikringsdamen siger at man kun kan få en glasforsikring med selvrisiko i dagens DK, hvis ruden skal skiftes. kan det passe, ellers vil det blive frygtelig dyrt.

Redigeret af fedt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Tillader mig lige at oppe tråden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Jeg har samme pris, så det skal nok passe, stenslag er gratis.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

har også selvrisiko på rudeskift, men ikke på rep af stenslag

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tormentor
For 21 timer siden, fedt skrev:

Opdagede at der ingen glasforsikring var på den kaskoforsikring konen har lavet på bilen og da jeg før har haft glæde af en uden selvrisiko rudeforsikring på bilen, fik jeg konen til at ringe til forsikringen og bestille sådan en rudebilforsikring.

Forsikrings damen siger til min kone at vi er elitebilister og den kst 40kr om mdr + 1500kr i selvrisiko hvis frontruden skal skiftes. Forsikringsdamen siger at man kun kan få en glasforsikring med selvrisiko i dagens DK, hvis ruden skal skiftes. kan det passe, ellers vil det blive frygtelig dyrt.

Vi har selvrisko på begge biler, så det er vidst mere reglen, end undtagelsen.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind