snoozz

Hvordan håndterer i "livskriser "?

Recommended Posts

snoozz

Ja hvordan gør i det ?

Her mener jeg alle slags:

- Ramt af sygdom - eller en nær en er

- nogen dør, forældre

- man bliver fyret fra et job man ellers var glad for

- eller omvendt man bliver fyret fra et job man IKKE var glad for - men hvad så nu ?

- en man kender viser sig at være en anden end den man troede.

- kontoen er i bund hver måned

- man er forelsket i en man ikke kan få af forskellige årsager (fx han/hun er gift eller bare ikke interesseret)

Ja der er nok at være ulykkelig over, men hvordan håndterer i det ?

Får lykkepiller hos lægen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg skriver om dem på jubii debatten. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Jeg laver en anden konto, bruger VPN, skjuler min ip, bruger en anden browser, og skriver gerne helt af h.t, så jeg kan spørge uden at skulle hænges ud 6 måneder senere for det emne som det nu kan være.

Så kan du spørge frit, og helt uforbeholdent om alt eller intet, og ikke føle du udsætter dig selv for gode/dårlige kommentarer, og du kan også afvise eller debattere andres råd, hvis de kommer.

Det er jo super populært på det kvindeforum, de kvinder bruger dobbelt profiler i flertal, og folk sidder ligefrem og analyserer og mistænker andre for rigtig mange af dem. Så det er skam virkeligheden også selvom din profil er anonym allerede nu, så bruger du nok det alias i længere tid.

Det er i hvert fald sådan jeg gør det, og jo, jeg har brugt det ofte men tror ikke du kan finde mine profiler på de forskellige forum, og nogle steder, så kan man altså slette sin profil, og indlæg og rydde totalt op, når man har fået klarhed.

Og det er ikke en joke, det er bare det at man føler nogle emner er mere følsomme end den bruger/ det alias, man er til daglig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 4 timer siden, snoozz skrev:

Ja hvordan gør i det ?

Her mener jeg alle slags:

- Ramt af sygdom - eller en nær en er

- nogen dør, forældre

- man bliver fyret fra et job man ellers var glad for

- eller omvendt man bliver fyret fra et job man IKKE var glad for - men hvad så nu ?

- en man kender viser sig at være en anden end den man troede.

- kontoen er i bund hver måned

- man er forelsket i en man ikke kan få af forskellige årsager (fx han/hun er gift eller bare ikke interesseret)

Ja der er nok at være ulykkelig over, men hvordan håndterer i det ?

Får lykkepiller hos lægen ?

Det meste er bare normal modgang i livet, som alle vil opleve.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 1 minut siden, homofaber skrev:

Det meste er bare normal modgang i livet, som alle vil opleve.

Det har du også ret i.

Vi takler nok bare modgang forskelligt, og der er jo personer som kan, og så har vi dem som bukker for presset. Så skal de hjælpes.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Hmmm minder mig lidt om da jeg var døgnindlagt på et "hjem" for alkoholmisbrugere.

Jeg løber sgu ikke fra hvem jeg er, eller hvad jeg prøver at være eller hvem jeg gerne VIL være.

Men jeg kan ikke helt forstå at kommunen giver løn til den slags ;)

Fx havde jeg en dag det ret dårligt, altså rent fysisk, så var der en pædagog eller hvad hun nu var... Hun var hammerlækker, ikke noget der - ! - som spurgte om jeg ikke gad sille LUDO med hende? For hun kedede sig lidt !

Altså helt gammelsdags Ludo på et bræt. ! Jeg var jo hurtigt og sagde at hvis jeg vandt så måtte jeg kysse hende, og det var hun med på !.

Det var så ikke første gang hun havde spillet Ludo, for jeg tabte Big time, og desværre havde vi ikke aftalt at HUN så skulle give MIG et kys ;)

Minder mig også om min behandling for kræft. Der kom en "fysiotepauet" for at lære mig at gøre ting med tungen, så jeg kunne tale ordenligt, og spise osv.

Men så sender de gudhjælpemig dem lækreste pige nok i hele DK, i al fald i den by, til at vise mig rent fysisk hvordan man skal gøre med tungen, jeg kunne sgu ikke lade være med at knække sammen af grin ;)

Selvom der var et helt seriøst formål så, Tihi... næsten det samme med min diætist, hun laver dog ikke tungeøvelser GG ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind