Forsvarsadvokat

Hvem skal du stemme på til folketingsvalget?

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

Nye Borgerlige:

”Udlændingepolitikken skal løses fra bunden.

Grib fat om nældens rod.

Der skal indføres et totalt asylstop. Flygtninge skal udelukkende hjælpes i nærområderne.

Kriminelle udlændinge skal udvises konsekvent efter første dom. Udviste, der ikke forlader landet frivilligt skal frihedsberøves og anbringes i et fængsel, gerne uden for Danmarks grænser.

Udlændinge skal forsørge sig selv. Når det vedtages får herboende udlændinge på offentlig forsørgelse to år til enten at skabe sig et arbejde, skaffe sig et arbejde eller planlægge deres udrejse.

Integration skal være et personligt ansvar – alle offentligt finansierede integrationsprojekter og indsatser skal stoppes.

Migranter, som har søgt asyl og fået midlertidig opholdstilladelse, skal ikke have deres opholdstilladelse forlænget, når den udløber.”

Hvis du er enig i dette, skal du stemme på Nye Borgerlige (D) til folketingsvalget!

Hvis du ikke er enig og kun vil have lappeløsninger som ingenting løser, skal du stemme på DF!

Hvis du heller ikke er enig i dette, og du vil have flere flygtninge, ulovlige migranter, kriminelle og asylansøgere ind i Danmark, skal du stemme på partierne i rød stue!

Du skal ikke lade dig narre af Mette Frederiksens stramme udlændingepolitik, for den kan hun aldrig overholde i rød stue, når Radikale, SF, Enhedslisten og Alternativet skal bestemme og gøre Frederiksen til statsminister!

Din mening?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Jeg stemmer DF.
NB & SK er sgu for rabiat til mig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Som et fornuftigt og ansvarsfuldt menneske, lader jeg mig besnære af skræmmekampagner, men vælger aktivt en politik som balancerer imellem vores internationale forpligtelser, uligheden og miljøet.

Landets største parti får min stemme.

-Socialdemokratiet.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 11 minutter siden, Tormentor skrev:

Problemet er jo stadig, at med de krav, som de radikale går til valg på, kan Morten Østergaard ikke skifte over og pege på Lars Løkke i stedet for. Der vil være et gigantisk flertal for den stramme udlændingepolitik, så Østergaard får jo intet ud af at lave et mistillidsvotum til Mette Frederiksen sammen med de borgerlige partier, som de radikale jo alligevel ikke vil kunne samarbejde med.

Så mon ikke Morten Østergaard besinder sig? Hans krav er klare og også betingelser for, at hans parti vil gå i regering sammen med S. Men hans problem er jo, at S ikke vil have R med i regeringen netop, fordi S ønsker at kunne fortsætte den stramme udlændingepolitik sammen med V, K og måske også DF.

Bliver R tungen på vægtskålen, så må Morten Østergaard enten skifte holdning, tvinge S til at danne regering sammen med V eller tvinge Mette Frederiksen til at udskrive endnu et nyvalg, der så sikkert vil nærmest udslette de radikale, fordi deres vælgere ikke ønsker at stemme på et parti, der stiller ultimative krav og insisterer urimeligt på selv at komme med i regeringen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tormentor
1 time siden, Erpe skrev:

Problemet er jo stadig, at med de krav, som de radikale går til valg på, kan Morten Østergaard ikke skifte over og pege på Lars Løkke i stedet for. Der vil være et gigantisk flertal for den stramme udlændingepolitik, så Østergaard får jo intet ud af at lave et mistillidsvotum til Mette Frederiksen sammen med de borgerlige partier, som de radikale jo alligevel ikke vil kunne samarbejde med.

Så mon ikke Morten Østergaard besinder sig? Hans krav er klare og også betingelser for, at hans parti vil gå i regering sammen med S. Men hans problem er jo, at S ikke vil have R med i regeringen netop, fordi S ønsker at kunne fortsætte den stramme udlændingepolitik sammen med V, K og måske også DF.

Bliver R tungen på vægtskålen, så må Morten Østergaard enten skifte holdning, tvinge S til at danne regering sammen med V eller tvinge Mette Frederiksen til at udskrive endnu et nyvalg, der så sikkert vil nærmest udslette de radikale, fordi deres vælgere ikke ønsker at stemme på et parti, der stiller ultimative krav og insisterer urimeligt på selv at komme med i regeringen.

Du bliver ved med han ikke vil pege på Løkke,han behøver ikke pege på nogle af dem, han kan bare læne sig tilbage og vente på skrigeskinken giver sig.Han har intet at tabe, det har hun.

De radikale har altid styre socialkammeraterne, hvorfor du tror et parti blive udslette for at gøre de deres vælgere vil have er en gåde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 11 minutter siden, Tormentor skrev:

Du bliver ved med han ikke vil pege på Løkke,han behøver ikke pege på nogle af dem, han kan bare læne sig tilbage og vente på skrigeskinken giver sig.Han har intet at tabe, det har hun.

De radikale har altid styre socialkammeraterne, hvorfor du tror et parti blive udslette for at gøre de deres vælgere vil have er en gåde.

Fordi de radikale altid har været et kompromissøgende midterparti, der har ligget midt mellem S og V vedrørende den økonomiske politik og ikke et barnligt højtråbende parti for de dårligt uddannede, ligesom SF og især SK jo er. R har tværtimod altid været husmændenes og skolelæreren parti, og skolelærere er jo ikke kendt for bare at demonstrere og strejke barnligt, indtil de får deres vilje på alle områder. Tværtimod har skolelærere altid været tjenestemænd, der var modstandere af arbejdernes strejker og demonstrationer.

De radikale har bare nu fået det problem, at der er kommet en islamofobisk racistisk højrefløj, der ikke vil acceptere de indvandrerbørn, som skolelærerne jo underviser. Men de radikale vil ikke acceptere, at S og V nu også har ladet sig påvirke af de islamofobiske indvandrerhadere. Derfor taler de med store bogstaver i håb om at tvinge i det mindste S til at opgive den hårde racistiske udlændingepolitik. Men de giver sig som sædvanligt, når de jo må erkende, at de ikke har andre muligheder..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
For 25 minutter siden, Erpe skrev:

Fordi de radikale altid har været et kompromissøgende midterparti, der har ligget midt mellem S og V vedrørende den økonomiske politik og ikke et barnligt højtråbende parti for de dårligt uddannede, ligesom SF og især SK jo er. R har tværtimod altid været husmændenes og skolelæreren parti, og skolelærere er jo ikke kendt for bare at demonstrere og strejke barnligt, indtil de får deres vilje på alle områder. Tværtimod har skolelærere altid været tjenestemænd, der var modstandere af arbejdernes strejker og demonstrationer.

De radikale har bare nu fået det problem, at der er kommet en islamofobisk racistisk højrefløj, der ikke vil acceptere de indvandrerbørn, som skolelærerne jo underviser. Men de radikale vil ikke acceptere, at S og V nu også har ladet sig påvirke af de islamofobiske indvandrerhadere. Derfor taler de med store bogstaver i håb om at tvinge i det mindste S til at opgive den hårde racistiske udlændingepolitik. Men de giver sig som sædvanligt, når de jo må erkende, at de ikke har andre muligheder..

Det var da sandeligt noget af en synsvinkel… :D

Personligt kunne jeg aldrigt finde på at stemme på et så racistisk parti, som det radikale venstre. De er jo komplet kannibalofobiske… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 11 minutter siden, 78stonewobble skrev:

Det var da sandeligt noget af en synsvinkel… :D

Personligt kunne jeg aldrigt finde på at stemme på et så racistisk parti, som det radikale venstre. De er jo komplet kannibalofobiske… 

De radikale er antiracistiske. Men det er nu ikke dette, der gør, at jeg ikke stemmer på dem. Jeg bryder mig bare ikke om deres økonomiske politik, der ligger alt for tæt på Venstre’s økonomiske politik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
On 25.5.2019 at 14:39, ThomasSneum skrev:

Som et fornuftigt og ansvarsfuldt menneske, lader jeg mig besnære af skræmmekampagner, men vælger aktivt en politik som balancerer imellem vores internationale forpligtelser, uligheden og miljøet.

Landets største parti får min stemme.

-Socialdemokratiet.

Ha-ha, er det ikke mærkeligt, at det havde jeg også gættet på du ville! :D

Men har du ikke hørt Socialdemokratiets nye "skræmmekampagne", at de vil lave en stram udlændinge kurs?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind