Forsvarsadvokat

Briterne stemmer i dag til EP-valget!

Recommended Posts

Patrioten
For 6 timer siden, Erpe skrev:

Der er 800.000 indvandrere og efterkommere i Danmark, og dem vil du smide ud, selvom flertallet er danske statsborgere og de  er uundværlige, hvis det danske samfund skal fungere. Og det vil du bare, fordi 100 af dem er kriminelle, der er lige så slemme, som Hell’s Angels er i København.

Vi ville blive smidt ud af FN og alle internationale organisationer og fordømt af alle, hvis vi begyndte at udvise egne statsborgere udelukkende af racistiske grunde sådan, som du ønsker. Desuden ville det koste os 100 mia kr., og vi ville være tvunget til at skære voldsomt ned på folkepension, plejehjem, sygehuse, skoler mm. Manglen på taxaer ville f. eks. også få taxa-selskaberne til at fordoble priserne for at holde ventetiderne nede.

Desuden ville Hell’s Angels og lignende bander lynhurtigt overtage det narkomarked, som invandrerbanderne efterlod. Så kriminaliteten ville være den samme.

Man skal være naiv, racistisk og uvidende om samfundet for at foretrække noget sådant!

Vi er nok nogle stykker der spændt venter på hvor lang tid der går før du opdager hvad denne tråd handler om 🙂

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 9 timer siden, Erpe skrev:

Man skal være naiv, racistisk og uvidende om samfundet for at foretrække noget sådant!

Kom lige tilbage på sporet, du har vist afsporet den nu.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 3 timer siden, Patrioten skrev:

Vi er nok nogle stykker der spændt venter på hvor lang tid der går før du opdager hvad denne tråd handler om 🙂

Tråden handler vel om danske islamofober, der foretrækker, at briterne vælger hård Brexit, fordi islamofoberne håber, at dette kan føre til højredrejning over hele Europa og udvisning af alle med mørke hudfarver, der får islamofoberne til at ryste af skræk, fordi mørke mennesker måske kunne være muslimer og enkelte måske oven i købet medlemmer af IS?

Du valgte behændigt at fjerne dit eget indlæg, som jeg citerede, fra mit svar i dit “forsøg” på at skjule dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 57 minutter siden, Erpe skrev:

Tråden handler vel om danske islamofober

Undskyld, nu begynder du altså at skride helt af sporet, kan du lige vende tilbage eller droppe din kommentering. 

Odensreglerne siger

Hold dig til emnet
Hold dig til emnerne for diskussionerne. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
On 24/5/2019 at 12:27, Patrioten skrev:

Ingen kan vel efterhånden forestille sig en mere ukompetent leder end T.May så uanset hvem der overtager pladsen kan det kun gå fremad !

Hvad har højreekstremister med noget som helst at gøre i den sammenhæng iøvrigt ?

Halvdelen af englænderne er dødtrætte af udlændinge og indvandreres hærgen så mener du at de alle er højreekstremister ?

Ligeså tåbelig er din sammenkædning af højreekstremister og Mette Frederiksens fremgang !

Hvornår opdager du at det er ganske almindelige mennesker der er dødtrætte af flygtninge og indvandrere ?

@DenBruneMunk Dokumentationen er ovenstående, hvor det var Patrioten og ikke mig, der afsporede tråden til at handle om indvandrere og højreekstremister. Men du mener jo, at højreekstremister i modsætning til os andre skal have lov til at gøre, hvad der passer dem, her i forummet.

I England ligger splittelsen især i hos de konservative. Den handler ikke om højreekstremisme, men derimod om Englands splittelse mellem EU og især de tidligere engelske kolonier. Den hårde kerne af konservative ønsker at komme ud af EU hurtigst muligt for at være fritstillede til at indgå handelsaftaler med USA og resten af verden. May’s midtergruppe ønsker lidt det samme, men vil samtidig bevare så meget tilknytning til EU som muligt uden at blive i EU. Og så er der jo venstrefløjen, der ønsker at droppe Brexit via en ny afstemning.

Så det er ikke korrekt, at det handler om, at briterne vil isolere sig, ligesom det yderste højre her i landet jo ønsker, at Danmark skal gøre. For det ønsker briterne jo overhovedet ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 6 minutter siden, Erpe skrev:

@DenBruneMunk Dokumentationen er ovenstående, hvor det var Patrioten og ikke mig, der afsporede tråden til at handle om indvandrere og højreekstremister. Men du mener jo, at højreekstremister i modsætning til os andre skal have lov til at gøre, hvad der passer dem, her i forummet.

Jeg mener, man kan være fornuftig nok og ignorere kommentarer og ikke gør dem til emnet i tråden, som du så fulgte op med, og trak en masse bøvl ind i et emne som du afsporede med dit svar.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

Jeg mener, man kan være fornuftig nok og ignorere kommentarer og ikke gør dem til emnet i tråden, som du så fulgte op med, og trak en masse bøvl ind i et emne som du afsporede med dit svar.

Men du mener jo også stadig, at højreekstremisterne da skal have lov til at afspore alle tråde, så trådene kommer til at handle om deres frygt for muslimer og indvandrere. Du tillader bare ikke, at vi andre så svarer på disse afsporinger. Det er dette, som jeg er utilfreds med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Denne tråd skal ikke bruges til debat om emne indhold. Så anmelder du de indlæg, du finder forkerte.
Følg ordensreglerne.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 14 timer siden, Erpe skrev:

Tråden handler vel om danske islamofober, der foretrækker, at briterne vælger hård Brexit, fordi islamofoberne håber, at dette kan føre til højredrejning over hele Europa og udvisning af alle med mørke hudfarver, der får islamofoberne til at ryste af skræk, fordi mørke mennesker måske kunne være muslimer og enkelte måske oven i købet medlemmer af IS?

Du valgte behændigt at fjerne dit eget indlæg, som jeg citerede, fra mit svar i dit “forsøg” på at skjule dette.

Må jeg lige være fri for sådanne beskyldninger Erpe !

Jeg har den onde hyle mig ikke fjernet noget indlæg hvilket admin. med garanti kan bekræfte så stik lige piben ind og hold dig på måtten !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 35 minutter siden, Patrioten skrev:

Må jeg lige være fri for sådanne beskyldninger Erpe !

Jeg har den onde hyle mig ikke fjernet noget indlæg hvilket admin. med garanti kan bekræfte så stik lige piben ind og hold dig på måtten !

Jeg citerede dit indlæg i mit svar. Men du fik det i stedet til at se ud som om, at mit indlæg ikke var svar på noget som helst og bare helt offtopic. Men denne tråd er ikke stedet for diskussionen om dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind