Gæst JCL

Klima skurken

Recommended Posts

Jojojo
For 2 minutter siden, Zorglup skrev:

Det er bare så godt at se.

Nu skal vi lave en mindre øvelse om hvor godt vi tager imod vores egne affald som er dumped in India, Malaysia og Philippine

Linke kan skaffes, dog ikke i de næste par minutter dersom vi er på vej til et dejligt varmt Flensborg og samtidigt henter noget dejligt billigt sprut med hjem tilbage.

Der er småt og ca. 100.000 ton garbage, plastik affald tilbage til USA, Eu Canada Tyskland og andre miljø sønder som mente at det var bare bedst at sende vores lort ud af landet til de fattige.

Nu sidder vi tilbage med vores egne lort, lad os nu se hvad der sker i vores vand når det blive dumped der hvor det kom fra, eller recikler vi det som vi skulle have gjort i forvejen.

Et fornøjeligt valgdag og et begivenhedsrig Grundlov dag ønskes dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Min pointe er bare, at det ser sort ud på flere parametre. Ikke kun temperaturmæssigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EMFSMOG
For 7 timer siden, Zorglup skrev:

Min pointe er bare, at det ser sort ud på flere parametre. Ikke kun temperaturmæssigt.

WHAT - Hjælp nu fatter jeg hvad du og Jojojo mener, det er jo vores eget affald, jamen jamen jamen jeg føler mig nærmest latterlig naiv og godtroende. Her sidder man og tror det “bare” er vores aller værste forurenede kemi og gødnings fabrikker og vores platugle bytte-bytte købmand CO2 kvote stunt vi har kulet i nakken på de fattigste u-lande, nej vi bruger dem squ også som vores losseplads.

Vil det sige at al det skræmme klima hurlumhej fis de har kørt af på os så i virkeligheden er et dække for en tilsløring eksport af vores eget affald !!! Nej hvor er det dog plattet, hvad bliver så det næste den korrupte EU elite kan finde på, total overvågning og ytrings censur på alle de sociale digitale medier eller hvad !!! og i værste tilfælde frit spil for alle EU landenes nationalbanker til bare at køre løs med at forøge den umuligt at kontrollere “digitale” udlåns penge mængde !!! På bundlinjen står der altid bare det ene ord – PENGE - så det ville ikke undre mig en skid hvis de også har fået skovlen under EU's nationalbanker, som de har fået det under amerikanernes Federal Reserve eller måske er det de samme bankgangstere der står bag det. Håber det selvfølgelig ikke men når de kan manipulere så groft rundt med os i klimaets navn, så kan de også finde på at forøge og med det svække værdien af EU's digitale udlåns penge mængde.

Tænk engang at dette emne klimaskurken, skulle ende med at handle om globalt menneskeskabt høj forræderi på stor set alle leder og kanter, jamen jamen jamen jeg er mildest tal rystet. Gid Jesus Krist dog have været bankmand må man nok lidt tørt bagklogt konkludere, selvom det nok får Erpe til at se rød og gå i punktopstillet håne og hade udbrud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 7 timer siden, Zorglup skrev:

Det har du ret ind, vi var en tur sydpå, altså lidt over grænsen til Glucksburg og via de små veje tilbage til vores by.

Nogen gange så er jeg bekymret for at skræmme min kone når jeg stopper og peger på nogen tegn på at der er noget helt galt med naturen, men hun er ligeså meget med på vognen.

Pga. turen som gik mest igennem grænselandet og der hvor der er mange små og mellemstore marker, så kan man ikke lade mærke til en ting, og det er at ALLE gran træer er døende.

In sig selv, et tankevækkende fænomen som burde bekymre de fleste.

Snakken var dog mere på den behagelige 27 plus vi havde.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 9 minutter siden, EMFSMOG skrev:

WHAT - Hjælp nu fatter jeg hvad du og Jojojo mener, det er jo vores eget affald, jamen jamen jamen jeg føler mig nærmest latterlig naiv og godtroende. Her sidder man og tror det “bare” er vores aller værste forurenede kemi og gødnings fabrikker og vores platugle bytte-bytte købmand CO2 kvote stunt vi har kulet i nakken på de fattigste u-lande, nej vi bruger dem squ også som vores losseplads.

Vil det sige at al det skræmme klima hurlumhej fis de har kørt af på os så i virkeligheden er et dække for en tilsløring eksport af vores eget affald !!! Nej hvor er det dog plattet, hvad bliver så det næste den korrupte EU elite kan finde på, total overvågning og ytrings censur på alle de sociale digitale medier eller hvad !!! og i værste tilfælde frit spil for alle EU landenes nationalbanker til bare at køre løs med at forøge den umuligt at kontrollere “digitale” udlåns penge mængde !!! På bundlinjen står der altid bare det ene ord – PENGE - så det ville ikke undre mig en skid hvis de også har fået skovlen under EU's nationalbanker, som de har fået det under amerikanernes Federal Reserve eller måske er det de samme bankgangstere der står bag det. Håber det selvfølgelig ikke men når de kan manipulere så groft rundt med os i klimaets navn, så kan de også finde på at forøge og med det svække værdien af EU's digitale udlåns penge mængde.

Tænk engang at dette emne klimaskurken, skulle ende med at handle om globalt menneskeskabt høj forræderi på stor set alle leder og kanter, jamen jamen jamen jeg er mildest tal rystet. Gid Jesus Krist dog have været bankmand må man nok lidt tørt bagklogt konkludere, selvom det nok får Erpe til at se rød og gå i punktopstillet håne og hade udbrud.

Kan du ikke bare få dig et godt nat nattesøvn, og skrive noget forståeligt for os dødelige, jeg synes du er for vider kommende, og  er hævet over mit niveau 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EMFSMOG
For 13 timer siden, Jojojo skrev:

Kan du ikke bare få dig et godt nat nattesøvn, og skrive noget forståeligt for os dødelige, jeg synes du er for vider kommende, og  er hævet over mit niveau 

De røde vandt der også altid har været de mest helhjertet når det handler om den grønne omstilling, så det er jo glædeligt, for der er lad os nu være ærlige, nok at tage fat på kan man vist roligt sige.

“GO SLOW” livsstilen hvor der skrues ned for blusset og bruger det man har i stedet for hele tiden at købe nyt, nye plastik emballageløse øko supermarkeder koncepter, brintbiler der køre på postevand i stedet for klumpe dumpe elektriske, fagforeninger og bedre lønninger i den 3'verden, mere åbne nationalbanker og bedre styr på den digitale penge mængde og i det hele taget en mere realistisk indfaldsvinkel til klima forandringerne, hører fremtiden til og ønsker alle held og lykke med det.

Selv er jeg vild med de miljø rigtig hurtigt voksende bambus produkter, der har en hårdheds styrke der tre gange så inde/ude holdbar end egetræ og så også gerne Danmark eksporterede vores hjælp til selvhjælp gode erhvervsskole uddannelser ud til den 3'verden og har altid undret mig over hvorfor vi ikke har gjort det noget før.

Tak for en god debat herinde i anonymitetens verden, nu må jeg prøve at komme videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.