cxvksl

Mon andre har samme problem med menstruation cyklus?

Recommended Posts

cxvksl
Skrevet (redigeret)

Hej. Jeg er en 20-årig pige der står med et problem. Det her er nok mere rettet til jer piger men drenge i er da også velkomne.

Jeg har haft menstruation i 22 dage - næsten 3 uger. No kidding. Det er hverken blevet mindre siden første dag og det bliver bare ved og ved. Sidste gang var det samme - 2,5 uger - 3 uger hvor det hen ved slutningen blev sådan noget brunt noget. Det er ALDRIG sket før at jeg har haft menstruation i så lang tid.

Jeg har bestilt en tid hos lægen men hun havde først en tid d. 4 Juni og jeg kan simpelthen ikke klare at gå rundt og være bekymret i så lang tid - Så nu spørger jeg jer, kære piger. Har i oplevet noget lignende? Eller kender nogen der har?

Jeg har taget på i vægt (ikke så meget dog 4-5 kg) men er ikke sikker på om det har en betydning?

Jeg vil gerne indrømme at jeg er den største pivskid og skide reg for at få bekræftet at jeg har livmoderhalskræft eller anden form for kræft eller sygdom...

Redigeret af cxvksl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Du kan da bare smutte forbi en vagtlæge istedet for.

Kan da ikke være sundt at bløde 3 uger i træk, og så næsten 2 uger mere...! (måske). Uanset grunden. Så kan du også få ro i sindet noget hurtigere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Mio
On 22.5.2019 at 21:43, cxvksl skrev:

Hej. Jeg er en 20-årig pige der står med et problem. Det her er nok mere rettet til jer piger men drenge i er da også velkomne.

Jeg har haft menstruation i 22 dage - næsten 3 uger. No kidding. Det er hverken blevet mindre siden første dag og det bliver bare ved og ved. Sidste gang var det samme - 2,5 uger - 3 uger hvor det hen ved slutningen blev sådan noget brunt noget. Det er ALDRIG sket før at jeg har haft menstruation i så lang tid.

Jeg har bestilt en tid hos lægen men hun havde først en tid d. 4 Juni og jeg kan simpelthen ikke klare at gå rundt og være bekymret i så lang tid - Så nu spørger jeg jer, kære piger. Har i oplevet noget lignende? Eller kender nogen der har?

Jeg har taget på i vægt (ikke så meget dog 4-5 kg) men er ikke sikker på om det har en betydning?

Jeg vil gerne indrømme at jeg er den største pivskid og skide reg for at få bekræftet at jeg har livmoderhalskræft eller anden form for kræft eller sygdom...

Hej. Der er den ret så store mulighed, at det ikke er kræft du har, men et harmløst fibrom. Det er en muskelknude der kan gro frem i livmoderen og ofte medfører den lange og massive menstruationer. Den kan fjernes let hvis den er lille og der er også medicin der kan få den til at skrumpe.

Hos mig kom blødningerne efter at jeg havde taget på og levet ret usundt. Min krop producerede derfor meget østrogen, hvilket fremmer væksten af fibromer.

Jeg ville nok betale selv for en privat gynækolog hvis du ikke kan vente. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.