Patrioten

Måske sidste chance hvis Vesteuropa skal reddes !

Recommended Posts

Patrioten
For 2 timer siden, Jojojo skrev:

Uha, håbet at noget falder sammen styrker helt sikker dine drømmer, men ikke den verden vi lever ind.

Jeg kæmpede in min ungdom meget imod at en storby som skulle integrere vores lille by, uden helt. andre små byer kæmpede med mere sukkes imod og nu, tres år senere bor de alle sammen in en stor by på godt og ondt.

Men kan ikke bekæmpe udviklinger, men med fordel forudsætninger hvis man er villigt til at arbejde fremudrettet for sagen, vi kan gøre noget for miljøet hvis den skal reddes, er du villigt til at betale den pris og hvor meget gør du.  

Nu betragter jeg ikke EU som udviklingsorienteret, men snarere som afviklingsorienteret når det gælder nationalstaterne og jeg har aldrig forstået hvorfor nogen lande frivilligt giver afkald på sin frihed og underlægger sig unionsregimer a’la Sovjetunionen !

Eneste holdbare løsning på klimaproblemerne er at indføre et barns politik i hele verden indtil klimabelastning og befolkningsantal er neutral !

Man skal selvfølgelig starte der hvor befolkningstilvæksten er højest !

Alle klimatiltag rækker som en skrædder i helvede hvis ikke man gør noget ved befolkningseksplosionen !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe

Jeg er ikke tilhænger af EU, men derimod tilhænger af europæisk samarbejde mellem frie uafhængige stater.

Problemet har bare lige fra starten i 1960 været, at planen med EU i stedet har været at opbygge en ny stormagt i Europa, der er ligeværdig med USA, Rusland og Kina. De gamle stormagter England, Frankrig, Tyskland og Italien kunne ikke mere klare denne opgave hver for sig. England tøvede, fordi de i stedet i en del år satsede på British Commonwealth. Men Frankrig, Tyskland og Italien gik sammen med benelux landene om at opbygge en sådan stormagt som Europas Forenede Stater.

Senere har andre lande sluttet sig til og vel bl. a., fordi deres politikere fik julelys i øjnene ved tanken om at sidde i Europa-parlamentet eller måske endog blive ministre for hele Europa.

Problemet er bare, at de formentlig aldrig vil få alle befolkningerne med. For især befolkningerne i de mindre lande føler, at de vil få alt for lille indflydelse i Europas Forenede Stater. Et lille land som Danmark vil formentlig blive trynet af de store lande, når først EU er blevet til Europas Forenede Stater, og vi har overdraget vores militær til centralregeringen i Bruxelles.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 1 time siden, Erpe skrev:

Jeg er ikke tilhænger af EU, men derimod tilhænger af europæisk samarbejde mellem frie uafhængige stater.

Problemet har bare lige fra starten i 1960 været, at planen med EU i stedet har været at opbygge en ny stormagt i Europa, der er ligeværdig med USA, Rusland og Kina. De gamle stormagter England, Frankrig, Tyskland og Italien kunne ikke mere klare denne opgave hver for sig. England tøvede, fordi de i stedet i en del år satsede på British Commonwealth. Men Frankrig, Tyskland og Italien gik sammen med benelux landene om at opbygge en sådan stormagt som Europas Forenede Stater.

Senere har andre lande sluttet sig til og vel bl. a., fordi deres politikere fik julelys i øjnene ved tanken om at sidde i Europa-parlamentet eller måske endog blive ministre for hele Europa.

Problemet er bare, at de formentlig aldrig vil få alle befolkningerne med. For især befolkningerne i de mindre lande føler, at de vil få alt for lille indflydelse i Europas Forenede Stater. Et lille land som Danmark vil formentlig blive trynet af de store lande, når først EU er blevet til Europas Forenede Stater, og vi har overdraget vores militær til centralregeringen i Bruxelles.

Fuldstændig enig Erpe !

En nordisk Union er langt at foretrække for et land som Danmark !

https://arbejderen.dk/blog-indlæg/lave-k-broch/danskerne-foretrækker-nordisk-forbund-fremfor-eu-medlemskab

Det ville der efter al sandsynlighed også være et klart flertal for !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind