dewey

En en strøm af konventioner giver udlændinge rettigheder i Danmar

Recommended Posts

dewey

- men ingen konventioner sikrer danskerne.

Danmark har siden midten af sidste århundrede underskrevet uendelig mange konventioner, der giver udlændinge rettigheder i Danmark. Det har skiftende regeringer stået for uden demokratisk indblanding.

Jordens befolkning er i dag er cirka 7 milliarder. I 2050 dvs om 30 år vil der være 11 milliarder mennesker på jorden med samme fertilitet som nu. Det er næsten en fordobling.  Denne befolknings-eksplosion betyder, at der er milliarder, der søger mod Europa.

Alle disse milliarder af mennesker har ret at søge asyl i Danmark.

Danske regeringer har forpligtet danskerne til de mange konventioner ved at underskrive de mange konventioner – helt UDEMOKRATISK. Ligesom Marrakech-aftalen.  Det hedder nationalt selvmord.

Alle kan sige, at de er forfulgte i deres hjemland eller homoseksuelle. Men det man med sikkerhed kan sige er, at det er selvmord for at land at indgå på sådanne konventioner, der giver 11 milliarder udlændinge ret til at få asyl og ophold med alt betalt undervejs. Asylsager kan være op til 5 – 10 år om at behandle, hvis de går gennem 5 instanser. Danskerne vil gerne hjælpe, men vi vil også gerne selv overleve.

Frankrig har lige haft undtagelsestilstand i ca 2 år, Malmø er rape-town of Europe, der er flere og flere no-go zoner med shariaregler og shariapoliti. Der er hundredevis af overfald, terrorangreb, og andre lovovertrædelser og angreb på lokale kirker begået af migranter. Jøder i hobetal forlader Europa.

Mere lokalt er pølsedamen fra Brønshøj Torv jaget væk af indvandrere, fordi hun solgte grisekød og præsten i Tingbjerg blev jaget væk fra Tingbjerg og bor nu under navne og adressebeskyttelse. Ligesom mange debattører, politikere og jøder lever under 24/7 politibevogtning og fx flere tegnere og debattører har fået et beskyttelsesrum installeret i deres hjem. Den årlige Homo-pride-parade har lagt sin rute udenom Nørrebro (også kaldet Gaza-striben).

Er der noget om det, at ingen konventioner sikrer og beskytter danskerne i eget land?

JA! -  der er ingen konvention, der sikrer danskerne. Regeringen glemte at sikre danskerne i deres iver efter at give andre rettigheder. Danskerne skal bare bukke og takke og skaffe pengene.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Sorry men det er helt på månen. 

Hvilke konventioner er det I taler om?

De konventioner danmark er med i, er naturligvis også dækkende for danskere, så som menneskerettighedskonventionen.

Hvilken kilde er dette makværk fra?  

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Ah!. DKA

Det kunne jeg jo have sagt mig selv. 😂

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Nu ved jeg ikke om vi skal ha milliarder ind, men lidt vil også være godt.

Danmarks statistik  Den seneste befolkningsfremskrivning fra primo 2019 viser, at det samlede befolkningstal forventes at vokse med 268.000 personer - eller 4,6 pct. - frem mod 2030.

Det er da rigtigt positivt ikke, næsten ingen fremgang i de næste ti år.

Hvis du vil bo i fred skal du på landet, Danmarks statistik skriver """Den seneste befolkningsfremskrivning fra primo 2019 viser, at det samlede befolkningstal forventes at vokse med 268.000 personer - eller 4,6 pct. - frem mod 2030."""

Jeg tror at de er ude i de små byer vil være glad for lidt indvandring 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 10 timer siden, dewey skrev:

- men ingen konventioner sikrer danskerne.

Danmark har siden midten af sidste århundrede underskrevet uendelig mange konventioner, der giver udlændinge rettigheder i Danmark. Det har skiftende regeringer stået for uden demokratisk indblanding.

Jordens befolkning er i dag er cirka 7 milliarder. I 2050 dvs om 30 år vil der være 11 milliarder mennesker på jorden med samme fertilitet som nu. Det er næsten en fordobling.  Denne befolknings-eksplosion betyder, at der er milliarder, der søger mod Europa.

Alle disse milliarder af mennesker har ret at søge asyl i Danmark.

Danske regeringer har forpligtet danskerne til de mange konventioner ved at underskrive de mange konventioner – helt UDEMOKRATISK. Ligesom Marrakech-aftalen.  Det hedder nationalt selvmord.

Alle kan sige, at de er forfulgte i deres hjemland eller homoseksuelle. Men det man med sikkerhed kan sige er, at det er selvmord for at land at indgå på sådanne konventioner, der giver 11 milliarder udlændinge ret til at få asyl og ophold med alt betalt undervejs. Asylsager kan være op til 5 – 10 år om at behandle, hvis de går gennem 5 instanser. Danskerne vil gerne hjælpe, men vi vil også gerne selv overleve.

Frankrig har lige haft undtagelsestilstand i ca 2 år, Malmø er rape-town of Europe, der er flere og flere no-go zoner med shariaregler og shariapoliti. Der er hundredevis af overfald, terrorangreb, og andre lovovertrædelser og angreb på lokale kirker begået af migranter. Jøder i hobetal forlader Europa.

Mere lokalt er pølsedamen fra Brønshøj Torv jaget væk af indvandrere, fordi hun solgte grisekød og præsten i Tingbjerg blev jaget væk fra Tingbjerg og bor nu under navne og adressebeskyttelse. Ligesom mange debattører, politikere og jøder lever under 24/7 politibevogtning og fx flere tegnere og debattører har fået et beskyttelsesrum installeret i deres hjem. Den årlige Homo-pride-parade har lagt sin rute udenom Nørrebro (også kaldet Gaza-striben).

Er der noget om det, at ingen konventioner sikrer og beskytter danskerne i eget land?

JA! -  der er ingen konvention, der sikrer danskerne. Regeringen glemte at sikre danskerne i deres iver efter at give andre rettigheder. Danskerne skal bare bukke og takke og skaffe pengene.

100% enig i at konventionerne beskytter de forkerte og gør forbryderne til ofre og efterlader de virkelige ofre som tabere !

Denne højskolelærer forklarer tydeligt hvad bagsiden af konventionsmedaljen er !

https://jyllands-posten.dk/debat/breve/ECE11100031/konventioner-medfoerer-meget-mere-kriminalitet-i-danmark/

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 8 minutter siden, Jojojo skrev:

Nu ved jeg ikke om vi skal ha milliarder ind, men lidt vil også være godt.

Danmarks statistik  Den seneste befolkningsfremskrivning fra primo 2019 viser, at det samlede befolkningstal forventes at vokse med 268.000 personer - eller 4,6 pct. - frem mod 2030.

Det er da rigtigt positivt ikke, næsten ingen fremgang i de næste ti år.

Hvis du vil bo i fred skal du på landet, Danmarks statistik skriver """Den seneste befolkningsfremskrivning fra primo 2019 viser, at det samlede befolkningstal forventes at vokse med 268.000 personer - eller 4,6 pct. - frem mod 2030."""

Jeg tror at de er ude i de små byer vil være glad for lidt indvandring 

Det tror jeg nok de fleste i udkantsdanmark vil betakke sig for med tanke på at emnet er flygtninge (muslimer) !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 10 timer siden, Patrioten skrev:

Det tror jeg nok de fleste i udkantsdanmark vil betakke sig for med tanke på at emnet er flygtninge (muslimer) !

Nu er det ikke Muslimer jeg tænker på, så langt er jeg ikke ude. Nej jeg tænker nogle af de afrikanske lander, men også på Spanien og Italien hvor store dele bliver ubeboeligt.

Glem ikke at der vil være en tilbage vendelse af mange emigranter som bliver fordrevet af store dele in USA og Australien.

Og andre overraskelse som klima har for os.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Igen.. 

Hvilke konventioner er det I mener ikke tilgodeser DK? - og hvorfor..
Og så er Marrakech-aftalen ikke en konvention. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 5 timer siden, Jojojo skrev:

Nu er det ikke Muslimer jeg tænker på, så langt er jeg ikke ude. Nej jeg tænker nogle af de afrikanske lander, men også på Spanien og Italien hvor store dele bliver ubeboeligt.

Glem ikke at der vil være en tilbage vendelse af mange emigranter som bliver fordrevet af store dele in USA og Australien.

Og andre overraskelse som klima har for os.

Forstår ikke rigtigt hvad du mener !

Hvorfor bliver de lande ubeboelige ?

Hvem bliver fordrevet fra USA og Australien ?

Hvilke klimaforandringer tænker du på ? Hvis du tænker på stigning af vandstanden er Danmark nok ikke det bedste sted !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, Patrioten skrev:

Forstår ikke rigtigt hvad du mener !

Hvorfor bliver de lande ubeboelige ?

Hvem bliver fordrevet fra USA og Australien ?

Hvilke klimaforandringer tænker du på ? Hvis du tænker på stigning af vandstanden er Danmark nok ikke det bedste sted !

Emnet her er komplicerede, meget endda.

Først den med konventioner, men den lader vi lige ligge, fordi dem er ment til beskyttelse af alle, selvom nogen her er allerede uenig.

Mange lande ""far away"" men også dele af lande rund omkring vil blive ubeboelige, og vi kan starte med dem som ligger tættest floodplanen, Roskilde, store dele af Kbh, Lolland og Falster, Haderslev, Odense fjord, Fredericia havn, Kolding delen af de Jyske vestkyst og øer som Samså, Rømø og Mandø ligger i fare zonen, så vores elskede fredelige land bliver mindre, meget mindre.

Uden at gøre dig geografisk rundtossede, så er der ellers nogen områder på verdensplan, og nogen er tætpakket med mennesker, såsom India, Indonesia, store dele af Filippinerne, Vietnam, Bangladesh og et tital lander og øer mere som kommer til at søge andre steder at bo på grund af forhøjet vandstand.

På bagsiden af medaljen er der lande hvor det er/bliver for varmt, Australien, India, Saudi Arabia, Mellem Amerika, Delen af Spanien og Portugal, og de mere spændende lande såsom Svalbard, delen af Artic Rusland, Finland og Kasseler bakker. 

Du ved vel nok at Doomsdayvaulten på Svalbard ti år efter den var færdigt byggede blev oversvømmet, altså den område vurderet i verden som var mest sikker at sikre vores fremtid.

De bliver fordrevet kære mand, fordi store dele af de lande nævnt ikke har plads til beboelse, vidste du F.eks. at Saudi Arabia kun har 5% jord landet har kan bruges som beboelse, i Grønland er det mindre end 0.1% og at tallet for Danmark ligger på ca. 85%

Til dele er det Derfor og til de konventioner du er bange for, Danmark har altid beskyttet og støttet de tegnede konventioner.

Mht. udlændinge på Vestysten og udlands Danmark, Hmmm, de fleste kvinder derude kommer fra Thailand Vietnam, Filippinerne S Korea og Kina, men den kan vi tage op andet gang.

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind