Holdop1

Råd i forbindelse med brud

Recommended Posts

Holdop1

Min kæreste er lige gået fra mig og indtil videre har jeg intet hørt fra hende i over en uge. Vi har et barn sammen og jeg må hverken få at vide hvor hun eller vores fælles søn er. Hele min kærestes familie har blokeret mig og vil ikke snakke.

Jeg savner naturligvis min søn, og jeg har skrevet et par gange for at høre om jeg ikke kan se ham, men enten får jeg ikke svar og ellers bliver jeg bedt om at give min kæreste "ro" og at det er på "ubestemt tid", at jeg ikke må se ham.. Jeg kan sagtens give hende al den ro hun vil have, men vil se min søn, som betyder alt for mig.

Skal jeg bare ignorere hende? Hun ignorerer jo mig, men jeg vil heller ikke lade der gå en uge eller to mellem kontakten, så hun senere kan sige, at jeg er ligeglad med min søn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Det er surt show at du ikke må se dit barn jeg går ud fra at det er en dansk kvinde og hendes familie har blokeret dig , hvis du gør noget ved det , du har jo ret til at se dit barn , men forbered dig på det helt store slagsmål 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 11 timer siden, Holdop1 skrev:

Min kæreste er lige gået fra mig og indtil videre har jeg intet hørt fra hende i over en uge. Vi har et barn sammen og jeg må hverken få at vide hvor hun eller vores fælles søn er. Hele min kærestes familie har blokeret mig og vil ikke snakke.

Jeg savner naturligvis min søn, og jeg har skrevet et par gange for at høre om jeg ikke kan se ham, men enten får jeg ikke svar og ellers bliver jeg bedt om at give min kæreste "ro" og at det er på "ubestemt tid", at jeg ikke må se ham.. Jeg kan sagtens give hende al den ro hun vil have, men vil se min søn, som betyder alt for mig.

Skal jeg bare ignorere hende? Hun ignorerer jo mig, men jeg vil heller ikke lade der gå en uge eller to mellem kontakten, så hun senere kan sige, at jeg er ligeglad med min søn.

Hvis det handler om, at du vil have/bevare kontakten til din søn, så synes jeg du bør overveje, at kontakte statsforvaltningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Statsforvaltningen eller anmeld hende for kidnapning. 

(Det er meget stærke kort at trække -og vil almindeligvis ikke være et råd jeg giver. Jeg kender ikke historien, og der er altid to sider af medaljen. Sikkert er det dog, at hun ikke kan lege dommer i sagen her, og at du har rettigheder som hun skal overholde, om hun så vil det eller ej. )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Holdop1
For 7 minutter siden, Entrelac skrev:

Hvis det handler om, at du vil have/bevare kontakten til din søn, så synes jeg du bør overveje, at kontakte statsforvaltningen.

Det var det første jeg tænkte på og dem har jeg allerede haft fat i og gjort hvad jeg fik besked på. Jeg har det bare rigtig svært med ventetiden og frygter, at det kommer til at gå ud over vores forhold (min søn og mig imellem), at jeg ikke er der, som jeg ellers altid har været.

Jeg har skrevet til hende med 2-3 døgns mellemrum, at jeg gerne ville se vores søn (blot en enkelt besked, da hun ikke tager tlf), da jeg savner ham. Får intet svar.

@ThomasSneum

Jeg er selvfølgelig helt med på, at hvis kærligheden ikke er der, så er det her jo hvad der sker. Jeg har gjort det første du skriver. Kidnapning-anmeldelsen vil jeg helst vente lidt med. Det lyder så voldsomt. Men jeg har det selvfølgelig ikke godt med situationen og ærgrer mig over, at jeg ikke engang har min søn. Så ville det være lidt lettere at komme igennem dagen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind