Namasté

SKAL man elske sine søskende?

Recommended Posts

Guru-Master
For 23 timer siden, snoozz skrev:

FrkFauna

Min familie er hverken ubehagelige eller skaber splid eller ballade. Det er bare som om vi ikke rigtigt har ret meget at tale om. Har til jul bliver det næsten altid kun sådan nogle "kunstige"/høflige samtaler, du ved om vejret, eller om en der har købt ny computer eller hvad ved jeg.

Det bliver let sådan lidt akavet nu det kun er mig, min bror og vores forældre. Min far og bror kan let ævle løs om en masse håndværksmæssige ting og sager.

Så sidder jeg der lidt alene eller prøver at underholde min mor mens hun styrter rundt med gryder og potter og pander gg.

Nå men det plejer at blive hyggeligt nok, især når man lige har fået en smule at drikke.

Men resten af året er der næsten ingen af dem der ringer til mig. Min far gør måske, hvis jeg ikke selv har ringet til dem i fx 3 mdr. Men ellers ikke.

Man forstår sgu godt hvorfor .. de er sikkert blevet træt af at høre om din nedsættende tale om din datter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru-Master
On 26.11.2019 at 21:15, FrkFauna skrev:

Slægtsskab er ikke grund nok til at holde sammen, hvis ikke begge parter har glæde af selskabet!  👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Så nej, man SKAL ikke elske sine søskende eller for den sags skyld den øvrige familie, hvis de giver én, en grund til at trække sig! - Er de ubehagelige og skaber spild og ballade, hvorfor så spilde tiden med den slags typer? - Jeg har cuttet forbindelsen til flere familiemedlemmer fra h.h.v. min fars og mors side, og det er sgu det bedste jeg har gjort! 

Når der findes så mange andre søde og hyggelige mennesker at tilbringe sin tid med, og hvor man faktisk går godt i spænd, så er mit liv for kort til at spilde tiden på de forkerte! 

Det var sgu klogt sagt .. den tror jeg vil bruge næste gang nogen formaner mig om at man skal holde sammen fordi man er søskende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind