Jojojo

Frivilligt arbejde

Recommended Posts

Jojojo

Jeg bruger ca. 15 timer i gennemsnit på frivilligt arbejde, nogen gange er det lidt hård, men hvor er det dejligt med nogen glade ansigter. Ud over nogen større projekter, er det mest for Rød Kors.

Er der andre som bruger deres tid på frivilligt arbejde, og hvad synes du om det, eller synes du at det er spild af tiden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Jeg overvejer det :) Har set en masse foldere lokalt på frivillig centret. Er dog ikke sikker på hvor jeg kan hjælpe, kondi er sgu lidt en by i Rusland, så cykel ture og motion kan ikke være det.  

Så lige en frivillig lolland kampagne vogn idag, vidste dog ikke hvad jeg skulle, så jeg smuttede roligt forbi , det skulle jeg måske ikke have gjort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

For 4 års tid siden gik jeg og overvejede, at finde noget frivilligt, at give mig i kast med, og havde kig på et projekt hvor der syes ting af genbrugsmaterialer. Det kunne jo være fint, om jeg kunne kombinere min interesse med, at møde nye mennesker og gøre noget der hjælper andre.

Men så blev min bror ramt er et par voldsomme blodpropper i hjernen, og så har jeg brugt min overskydende energi på, at hjælpe ham med stort og småt. Han døde i efteråret, men pt synes jeg ikke jeg har overskud til frivilligt arbejde, men det kommer jo nok på et eller andet tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 12 minutter siden, Entrelac skrev:

For 4 års tid siden gik jeg og overvejede, at finde noget frivilligt, at give mig i kast med, og havde kig på et projekt hvor der syes ting af genbrugsmaterialer. Det kunne jo være fint, om jeg kunne kombinere min interesse med, at møde nye mennesker og gøre noget der hjælper andre.

Men så blev min bror ramt er et par voldsomme blodpropper i hjernen, og så har jeg brugt min overskydende energi på, at hjælpe ham med stort og småt. Han døde i efteråret, men pt synes jeg ikke jeg har overskud til frivilligt arbejde, men det kommer jo nok på et eller andet tidspunkt.

Jeg håberat du  after alt du har været igennem finder tid igen til din hobby og frivilligt arbejde, jeg er lige kommet hjem, er lidt træt, men har det bare godt og har mødt masser af dejlige mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
1 time siden, DenBruneMunk skrev:

Jeg overvejer det :) Har set en masse foldere lokalt på frivillig centret. Er dog ikke sikker på hvor jeg kan hjælpe, kondi er sgu lidt en by i Rusland, så cykel ture og motion kan ikke være det.  

Så lige en frivillig lolland kampagne vogn idag, vidste dog ikke hvad jeg skulle, så jeg smuttede roligt forbi , det skulle jeg måske ikke have gjort.

Jeg arbejde ca. 15 timer hos Rod Kors, og der arbejder rigtigt mange mennesker, nogen kommer kun 2 timer per uge, men der er brug for dem.

Der er brug for alle slags mennesker og du bestemmer selv hvad du vil lave og hvor du føler dig bedst hjemme. Jeg er begge chaufør og handyman dog kan også det roligt når man skal kigge på og vurdere dødsboliger.

Prøv, det bliver du glad for.😀

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
passiv

Jeg arbejder for Mødrehjælpen.

Der er forskelige tig man kan byde ind på.

Jeg har været i butikken, på ture og sommerlejr.

Man få rigtig mange børnevenner på disse ture. 😍

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.