stig6499

sundheds tjek

Recommended Posts

stig6499

jeg er nået den alder hvor man anbefaler at få et sundheds tjek , så det har jeg været i dag , jeg fik tjekket mit hjerte , jeg fik elektroder på hænder , krop , ben så tilsluttede hun elektroder med nogle ledninger til et apparat , så sagde hun mit hjerte fejler ikke nået , så gik jeg op på en vægt 65 kg det var var ikke alarmerende men jeg kunne godt ta lidt på , så fik jeg taget blodprøver dem får jeg svar på i næste uge , jeg er jo ryger så jeg fik også tjekket mine lunger jeg skulle puste ind i et apparat mine lunger fejler heller ikke nået , er der nogle af jer der har fået taget et sundheds tjek ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Det tør jeg sgu ikke. 😂

Nej, jeg synes faktisk at man bør tage et sådan tjek engang imellem. Stor ros til at du fik gennemført et. :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 7 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Det tør jeg sgu ikke. 😂

Nej, jeg synes faktisk at man bør tage et sådan tjek engang imellem. Stor ros til at du fik gennemført et. :gogo:

der er kun blodprøverne jeg får svar på i næste uge , jeg glemte da at spørge om hvad de tjekker for i blodet men hun fyldte da 3 glas med blod , de ligner lidt regensglas , men det er jo sådan nogle der er specielt lavet til blod 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tormentor
Skrevet (redigeret)
For 55 minutter siden, stig6499 skrev:

jeg er nået den alder hvor man anbefaler at få et sundheds tjek , så det har jeg været i dag , jeg fik tjekket mit hjerte , jeg fik elektroder på hænder , krop , ben så tilsluttede hun elektroder med nogle ledninger til et apparat , så sagde hun mit hjerte fejler ikke nået , så gik jeg op på en vægt 65 kg det var var ikke alarmerende men jeg kunne godt ta lidt på , så fik jeg taget blodprøver dem får jeg svar på i næste uge , jeg er jo ryger så jeg fik også tjekket mine lunger jeg skulle puste ind i et apparat mine lunger fejler heller ikke nået , er der nogle af jer der har fået taget et sundheds tjek ?

Ja, selvfølgelig får man forebyggende oppe i alderen.

De tjekker om der er infektion, kolesterol og om dine organer virker normalt. 

Redigeret af Tormentor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 2 minutter siden, Tormentor skrev:

Ja, selvfølgelig får man forebyggende oppe i alderen.

De tjekker om der er infektion, og om dine organer virker normalt. 

OK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ork ja masser af gange. Især inden for de sidste 2-3 år.

Endda daglige blodprøver. Men fandt aldrig ud af hvad de tjekkede for, men antager jeg havde fået af vide hvis der var grund til bekymring.

Tidligere er jeg også testet, både for rygning ligesom dig, fået puttet slange i haven til sondemad. Endda testet for sexsygdomme (vidste jeg ikke hun gjorde) selvom jeg kun havde haft sex med 1 person de sidste 8 år. Og ingen symptomer havde på den slags.

Tror jeg sammenlagt har tilbragt omkring et år på forskellige sygehuse og behandlinger, for forskellige ting.

Fælles for dem er at det ikke virker ;/ Eller at jeg bare er frisk som en havørn ;) Det føles nu ikke sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind