Forsvarsadvokat

Hvordan står partierne i dag?

Recommended Posts

Tormentor
For 3 timer siden, modpol skrev:

Ja så er Lars færdig, men så er en stram udlændingepolitik også sikret.

Skriver du S sikre stram udlændingepolitik?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 7 minutter siden, Tormentor skrev:

Skriver du S sikre stram udlændingepolitik?? 

Er det ikke mere,

S sikrer stram kurs :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tormentor
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

Er det ikke mere,

S sikrer stram kurs :devil:

Jeg tvivler  på han kommer over spærregrænsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 1 time siden, Tormentor skrev:

Jeg tvivler  på han kommer over spærregrænsen.

Vil gerne give dig ret men jeg kan ikke se frem i tiden, og er der virkelig 60.000+ som mener han har fat i noget, så kan det blive udfordrende, så spåkone vil jeg ikke være, håbet om 4 år uden manden er så noget andet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 1 minut siden, Erpe skrev:

Blå bloks tilbagegang fortsætter med fuld styrke, og Stram Kurs står til at blive større end Nye Borgerlige. Se den nye meningsmåling på https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/halvvejs-i-valgkampen-blaa-blok-har-tabt-7-mandater-siden-valget-blev

Ja, men jeg synes at det er trist, for Paludan er udenfor grundloven med sine forslag og såkaldt politik!

Jeg så´ hellere at NB kom mere frem i målingerne!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 19 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

Ja, men jeg synes at det er trist, for Paludan er udenfor grundloven med sine forslag og såkaldt politik!

Jeg så´ hellere at NB kom mere frem i målingerne!

Jeg indrømmer, at Paludan mest er underholdning, ligesom Jacob Haugaard var, da han stillede op.

Nye Borgerlige har en forfærdelig økonomisk politik, hvor de vil reducere skatten voldsomt, så den kun bliver:

Selskabsskat 0%

Rente og udbytteskat 25%

Personskat 37%

Altså især skattelettelser til de arbejdsfrie indtægter. 

For at dette kan løbe rundt, skal der ske voldsomme nedskæringer i den offentlige sektor via privatiseringer. Formentlig således, at folk i meget højere grad selv skal betale for uddannelse og lægebehandling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 27 minutter siden, Erpe skrev:

Blå bloks tilbagegang fortsætter med fuld styrke, og Stram Kurs står til at blive større end Nye Borgerlige. Se den nye meningsmåling på https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/halvvejs-i-valgkampen-blaa-blok-har-tabt-7-mandater-siden-valget-blev

Vildt at næsten 5% , skal gå til ekstreme holdninger i 2019. Selvom hende Pernille er en køn dame, så er det ikke helt som Pia Kjærsgaard fremlagde det, så ord vejer mere end udseende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tormentor
For 2 timer siden, Erpe skrev:

Jeg indrømmer, at Paludan mest er underholdning, ligesom Jacob Haugaard var, da han stillede op.

Nye Borgerlige har en forfærdelig økonomisk politik, hvor de vil reducere skatten voldsomt, så den kun bliver:

Selskabsskat 0%

Rente og udbytteskat 25%

Personskat 37%

Altså især skattelettelser til de arbejdsfrie indtægter. 

For at dette kan løbe rundt, skal der ske voldsomme nedskæringer i den offentlige sektor via privatiseringer. Formentlig således, at folk i meget højere grad selv skal betale for uddannelse og lægebehandling.

Vel egentlig ikke mere åndssvag end at skrigeskinke vil genindføre de afgifter på Kaffe, slik og chokolade der fik noget af handlen tilbage Danmark.

Folk der vil have hende er blæst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind