Zorglup

Kristne er den mest forfulgte religiøse gruppe.

Recommended Posts

ThomasSneum
For 3 minutter siden, Patrioten skrev:

Jeg kan ikke se hvilke spørgsmål jeg mangler at svare på !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Oh my!.. 

Elsker når der rigtig går debat i den. 🤣

Chefen siger jeg skal arbejde.. så jeg vender nok først tilbage lidt senere.. Men, beklager hvi nogen føler det gik lidt for langt. Cya later guys.. 👾

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Ahh endelig ro :)
Er der andre der mener, at muslimer og andre religiøse mindretal i Danmark, bliver udsat for folkemord og fordrivelse ?
Hvis ikke, lader vi den lige ligge indtil balladen dukker op igen ;)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

At være politisk korrekt, er åbenbart en afgudsdyrkelse og alt er tilladt i kampen, bare man har følelsen af at man har vundet. Og så den overlegne stil, der bliver kørt i indlæggene fra TS

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 2 timer siden, ThomasSneum skrev:

Der sker også overfald og mord på muslimer herhjemme. 

Begået af etniske danskere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 1 time siden, ThomasSneum skrev:

Går man alene på f.eks. folkemord, så er muslimer i verden, igen... også hårdt ramt. Og vores ageren skal vel ikke kun være over for kristne vel? 

Du burde da som moderator om nogen vide, hvad der står i ordensreglerne bl.a. "Hold dig til emnet".

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 6 timer siden, ThomasSneum skrev:

Hvad mangler du DK gør.. og hvad mener du DK alene gjorde ved det muslimske folkemord/fordrivelse? 

Det var ikke DK der agerede ifht. Rohyngiaerne, det var FN !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 6 timer siden, ThomasSneum skrev:

Piger altså... prøv nu at holde tungen lige i munden ikk. :)

Mine spørgsmål er simple.

Spørgsmål: 

1. Hvis man ønsker at der skal agerers på omtale rapport. Hvad præcist ønsker man. (Jeg er med på at man skal lægge press på overholdelse af menneskerettighederne.)

2. Hvis man ønsker at DK skal agerer imod forfølgelse af kristne i udlandet, ønsker man så ikke også at alle andre ikke skal forfølges? - er det reelt ikke underordnet om det er kristne eller ej? - Hvis ikke.. hvorfor ikke?

3. Hvis man ønsker at forfulgte skal hjælpes i udlandet, gør det samme sig så ikke gældende herhjemme?

Det hjælper ikke på argumentationen at kalde debattører for “piger” hr. moderator, snarere tværtimod !

1: som skrevet før skal man tvinge muslimske lande til at overholde menneskerettighederne !

2: unødvendigt spørgsmål da det jo er indbefattet i menneskerettighederne som vi jo overholder til forskel fra de muslimske lande ! Emnet er kristenforfølgelser så forhold dig til emnet og lad være med at afspore !

3: Alle forfulgte skal hjælpes iflg. menneskerettighederne som muslimske lande jo ikke følger så igen en afsporing !

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 7 timer siden, ThomasSneum skrev:

Nej.. læs evt. igen. ;)

Når man som du begynder at sammenligne muslimers forhold i Danmark med systematisk udryddelse og fordrivelse af kristne i muslimske lande er man i den grad ude på at afspore emnet og det burde du som moderator tage til efterretning !

Alle dine indlæg drejes over på muslimers forhold i Danmark som intet har med emnet at gøre !

Jeg har lagt 16 links der understøtter trådstarters emne så ingen kan være i tvivl om hvor omfattende disse mord og fordrivelser rent faktisk er, men du fortsætter blot uanfægtet din systematiske afsporing !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 12 timer siden, Patrioten skrev:

Det hjælper ikke på argumentationen at kalde debattører for “piger” hr. moderator, snarere tværtimod !

1: som skrevet før skal man tvinge muslimske lande til at overholde menneskerettighederne !

2: unødvendigt spørgsmål da det jo er indbefattet i menneskerettighederne som vi jo overholder til forskel fra de muslimske lande ! Emnet er kristenforfølgelser så forhold dig til emnet og lad være med at afspore !

3: Alle forfulgte skal hjælpes iflg. menneskerettighederne som muslimske lande jo ikke følger så igen en afsporing !

1. Hvad ligger i ordet tvang - hvordan skal det gennemføres? - Og hvorfor kun muslimske lande.. det giver jo ingen mening. 

2. Der er absolut andre end "muslimske lande" som ikke overholder menneskerettighederne. - Så spørgsmålet står.. indsatsen må vel gælde alle lande ikke?

3. Så når vi har politikere som ønsker at forfølge muslimer, og drive dem ud af landet.. også gerne deporterer dem ved at smide dem ud af fly med faldskærm.. og som gerne der deres blod flyde i gaderne. Så bør vi agerer og sætte en stopper for det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind