stig6499

flere profiler ?

Recommended Posts

Lucianone
For 16 minutter siden, david den store skrev:

Begynder du nu også med dit Tor , er det ikke nok at PJ er i gang med falske profiler og Tor . Og nej jeg bruger ikke Tor. 

Jeg har ingen holdning til, hvem præcist der bruger Tor. Men det er åbenlyst, at en del af personerne i PJ-sagaen er fiktive og de kan i sagens natur kun opretholde illusionen om, at de er ægte, så længe de har forskellige ip-adresser. Skriver de fra samme ip, bliver det da skam for nemt at gennemskue (for mods), hvis én mand sidder og udgiver sig for at være 3-4 forskellige personager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 1 minut siden, Lucianone skrev:

Jeg har ingen holdning til, hvem præcist der bruger Tor. Men det er åbenlyst, at en del af personerne i PJ-sagaen er fiktive og de kan i sagens natur kun opretholde illusionen om, at de er ægte, så længe de har forskellige ip-adresser. Skriver de fra samme ip, bliver det da skam for nemt at gennemskue (for mods), hvis én mand sidder og udgiver sig for at være 3-4 forskellige personager.

Okay , men forstår dig ikke at du gider gå op i hvem der bruger ditten og datten , moderatoren griber nok ind hvis der er noget . Og stadig jeg bruger ikke Tor aner ikke hvad det er . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 2 timer siden, david den store skrev:

Okay , men forstår dig ikke at du gider gå op i hvem der bruger ditten og datten , moderatoren griber nok ind hvis der er noget . Og stadig jeg bruger ikke Tor aner ikke hvad det er . 

Javel. Men du må skam da hilse din kære fader, Hr. Poul Jørgensen. 

Har du forresten stadig store ører? 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Glentevej30

Det var dog en utrolig børnehavesnak - kan man ikke lide profiler/personer eller emner, så spring dog over !!!

Der er masser af andre steder på nettet man kan udtrykke sin negativitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ethanol-Erik
For 3 timer siden, david den store skrev:

Begynder du nu også med dit Tor , er det ikke nok at PJ er i gang med falske profiler og Tor . Og nej jeg bruger ikke Tor. 

Du skal altså til at lære nogle tricks, David - selv flyver jeg altid lavt under radaren.

Jeg kører simpelthen mit internet via en galvaniseret spand hvori jeg har monteret en ombygget DAB+ radio - fundet til spotpris henne i ALDI's mange rodekasser. :D

To bambuspinde, et stykke alufolie, en limstift og til sidst et pift WD40 - så er der ikke en kæft der kan se dine digitale fodspor!

Jeg har personligt skrevet flere skumle mails til bl.a. Søren Ryge og Norges konge - og ikke en skid har de opdaget! :banan:

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 6 timer siden, Lucianone skrev:

Javel. Men du må skam da hilse din kære fader, Hr. Poul Jørgensen. 

Har du forresten stadig store ører? 

Nej de er blevet mindre efter jeg flyttede fra min fader , før i tiden blev jeg kaldt på i tide og utide når jeg skulle hente øller ved købmanden og skulle høre på den tabte Tryg sag ,jeg boede jo ovenpå så jeg var pisket nød til at have lytter lapperne ude når den gamle gik bersærk .  

• Wow 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind