stig6499

flere profiler ?

Recommended Posts

stig6499

jeg har selv 2 profiler her inde den første har jeg ikke brugt i mange år , folk kan godt regne ud hvis jeg brugte min gamle profil at det er mig , folk der har flere profiler , skriver de så et indlæg med den første profil og svare så sig selv med en anden profil eller hvad er fidusen ved at have flere profiler ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 10 minutter siden, stig6499 skrev:

jeg har selv 2 profiler her inde den første har jeg ikke brugt i mange år , folk kan godt regne ud hvis jeg brugte min gamle profil at det er mig , folk der har flere profiler , skriver de så et indlæg med den første profil og svare så sig selv med en anden profil eller hvad er fidusen ved at have flere profiler ? 

Jeg har/havde også en anden profil, men jeg havde glemt login og så lavede jeg bare en ny. Regner ikke med at komme til at bruge den anden igen.

Men folks motiver for at have mere end én profil kan f.eks. være:

- de har nogle holdninger, som de ikke vil stå frem med fra deres pæne profil. F.eks. hvis de er racister, homoseksuelle, handicappede, kontanthjælspmodtagere, alkoholikere o.s.v. Så har man en pæn profil til normale diskussioner og en reserveprofil til de mere følsomme emner.

- nogle har falske profiler for at bedre at kunne manipulere debatten. F.eks. kan det være en nazist, der opretter 4-5 næsten enslydende nazistprofiler for at give indtryk af, at nazisterne har mere vind i sejlene end de reelt har. Og så sidder disse fake profiler og støtter hinanden på debatten.

- nogle gør det som en slags oprør imod, at man SKAL have en bruger. F.eks. var der en bruger inde på den gamle SOL, som konsekvent oprettede nye profiler hver dag. Som protest imod, at SOL havde indført tvungen brugerprofil - efter at de i flere år havde haft helt anonym login.

- nogle er bare trolls, der elsker at lave fis og ballade. Så udgiver de sig først for kommunist, dernæst som nazist. Så som homoseksuel, så som homofob. Så igen som muslim og siden som kristen o.s.v...

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

så blev jeg det klogere 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Glentevej30

Jeg er så åbenbart lidt udenfor, for jeg har ikke dobbeltprofiler nogen som helst steder.

Kan folk ikke klare mig som jeg nu engang er indrettet, er det jo tilladt at hoppe over, og gå videre til næste skribent 😏

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
El_Nino

Mener det burde bannes med flere profiler - hvad mener moderator??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 2 minutter siden, El_Nino skrev:

Mener det burde bannes med flere profiler - hvad mener moderator??

Flere profiler er tilladt.

Men bruges de f.eks. til obstruktion, så skrider der ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 50 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Flere profiler er tilladt.

Men bruges de f.eks. til obstruktion, så skrider der ind.

Hvad med Tor, er det egentlig tilladt her? Har nemlig været på et forum, hvor der var stalkers, der tydeligvis brugte Tor til at omgå banning og forblive anonyme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
Lige nu, Lucianone skrev:

Hvad med Tor, er det egentlig tilladt her? Har nemlig været på et forum, hvor der var stalkers, der tydeligvis brugte Tor til at omgå banning og forblive anonyme.

Tor er tilladt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

D

For 1 minut siden, ThomasSneum skrev:

Tor er tilladt.

Det tænkte jeg nok. For ellers ville der ikke have været så meget gang i Poul Jørgensen-debatterne herinde....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
For 3 minutter siden, Lucianone skrev:

D

Det tænkte jeg nok. For ellers ville der ikke have været så meget gang i Poul Jørgensen-debatterne herinde....

Begynder du nu også med dit Tor , er det ikke nok at PJ er i gang med falske profiler og Tor . Og nej jeg bruger ikke Tor. 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind